Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Maanlicht schreef:Bij mij is dat 1378, dus dat is een behoorlijk verschil haha!
Wat is bij jou 1378? En waarom zou je een balansdag houden na een dag met maar 1400 kcal?
Emmaa_ schreef:Omdat ik met het afvallen zelf niet meer echt haast heb, heb ik zelfs 1 vast cheatmoment voor mezelf per dag. Als mijn drie grote maaltijden clean zijn mag ik mijn tweede tussendoortje (16.00) beetje cheaten
Citaat:Mijn bmr is 1378, dat heb ik hier berekend:
http://rubriek.nl/gezondheid/bereken-je-bmr
Mijn dag is dus duidelijk geen 1400 kcal meer als ik een zak chips leeg eet.
Mensen vergeten hier dat ik dus helemaal niets aan beweging doe, en dat ik daardoor minder verbrand, dus minder moet eten om effectief af te vallen. Hier lees ik veel mensen die behoorlijk sporten en stallen etc uitmesten. Ik dus niet. Ik kan momenteel weinig met mijn benen, dus beperk mijn beweging zoveel mogelijk.
Voor het weekend heb ik echt bizar zitten eten, dus houd ik daar morgen rekening mee. Mag toch?
vibabu schreef:Zo, na een weekje vakantie nu weer aan het normale voedingspatroon. Vanmorgen op de weegschaal gestaan en werd er gewoon diep ongelukkig van. Hele week intensief bezig geweest mer skiën, oke wel war ongezond gegeten (stokbrood met roomboter) en een keer als lunch patat met een hamburger maar verder echt niet heel bijzonder en hop ik zit weer op de 79,4 kiloik ben nu al een maand bezig waarvan 1 weekje vakantie en er is gewoon niks van af.
dus daar gaan we weer, nog 12 kilo te gaan
![]()
![]()
![]()