Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:18

Humbug schreef:
Prachtige looks Faelivrin en Elke!

Friemel, heb je de lipstick en potlood als combi geadviseerd gekregen? Captive is inderdaad een fijne kleur en vind ik erg prettig dragen!

DnT, dat is een gedurfde kleur die je denk ik ook maar net moet staan. Ben benieuwd naar de foto's! :j

Valt toch wel mee met gedurfd?
Tenminste, ik vind het gewoon een mooie, rustige lipstick.

Afbeelding

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:34

Mooie looks!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:36

elkee schreef:
Daar vind ik mezelf echt niet op lijken, zij is een knap halfbloedje. Ik ben een bleke hollander :P haha!

Ogen, haren, mond, gezichtsvorm. Jazeker dat jullie lijken :D Misschien normaal gesproken veel minder hoor en inderdaad wat huidskleur betreft niet, maar op deze foto van jou zag ik het direct!

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:12

Hij staat je heel mooi DnT! Bij jou is het inderdaad een mooie rustige kleur. Ik dacht dat hij bruiner uit zou vallen maar dat valt dus best mee :-)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:46

Wauw staat je mooi DnT!

En mooie looks kwamen er voorbij zeg!

:')

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:03

Oooooohhh wat erg :')

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:10

Wat een mooie looks komen er voorbij! :)
Ik zat op beautygloss te kijken en en ze heeft haar website een nieuwe versie gegeven beautygloss 2.0. Sorry maar ik vind het vreselijk. Echt zo simpel dit kan toch iedereen. Ik las wel af en toe artikelen van haar maar nu ben ik toch afgehaakt hoor. Vind het 0, 0 kwaliteit hebben

Of ben ik de enige die dit vind

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:12

Dat had ik gister ook, klikte ik een artikel aan, stonden er serieus maar 30 woorden plus een foto :') ?

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:18

Judass schreef:
Dat had ik gister ook, klikte ik een artikel aan, stonden er serieus maar 30 woorden plus een foto :') ?

Ja ik snap niet wat ze er mee wil, dit kan een 15 jarige ook maken bij wijze van. Niet dat haar vorige posts nou van geweldige kwaliteit zijn maar ze lazen lekker weg en er was tijd aan besteed. Ik keek toch wel vaak op BG om even te kijken wat er online gekomen was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:19

Die baby ging bij mij ook op marktplaats :')

Ik heb het ook opgegeven met haar blog.
Dat zijn geen reviews meer, maar alleen korte productbeschrijvingen die je letterlijk kunt vinden op de verkoopsite.
Ik zie de toegevoegde waarde van zo'n artikel niet en dan vind ik het zonde van mijn tijd om zo'n prutstukje te lezen.

Ik begrijp dat haar doelgroep jonge tieners is die net beginnen met make up en dat haar posts dus erg simpel zijn zodat iedereen ze begrijpt, maar zelfs daarvoor is het echt niet informatief genoeg.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:24

Oh die foto van de geruïneerde Mac lippenstift! :')

Mooie looks allemaal!
DnT, (bruine?) lippenstift staat je prachtig!

En wat Mascha betreft, ik snap niet dat mensen haar nog actief volgen, dit kun je toch geen beautyblog meer noemen? %) Zo'n lang lap tekst lijkt nog wat maar dit...

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:25

Ff een vraagje tussendoor. Gebruikt hier iemand de fix spray van mac of een andere fixing spray? Bevalt dit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:27

En die website zit ook nog eens bar slecht in elkaar op design/technisch gebied :=

Ik gebruik de fixing spray van Etos, ben ik erg tevreden over :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:27

Ze had ook uitgelegd waarom ze t deed toch? Mensen willen geen lange teksten meer lezen.. Nou eh oke

Ik gebruik altijd fixing spray.. Wissel af met merken en merk weinig verschil. Haalt de poederigheid weg :)

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:40

Suus___ schreef:
Ze had ook uitgelegd waarom ze t deed toch? Mensen willen geen lange teksten meer lezen.. Nou eh oke

Ik gebruik altijd fixing spray.. Wissel af met merken en merk weinig verschil. Haalt de poederigheid weg :)

Ja ze heeft het uitgelegd maar toch nu kan ik gewoon van een product de productinformatie opzoeken, ik vind het juist fijn om van meerdere beautybloggers te lezen van de gebruikers ervaringen zijn en aan de hand daarvan bekijken of ik het graag wil hebben. En ik kan me niet voorstellen dat ook jongeren alleen maar een vinkje goed of slecht bij een product wil zien. Ik vind het eerder overkomen of ze geen zin meer heeft of het te veel tijd kosten om lange artikelen te schrijven

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:46

Mascha kan beter gewoon ophouden met Beautygloss en verder gaan met Youtube. Vond sowieso al dat de kwaliteit van haar blog ruk was. Slecht woordgebruik, veel grammatica fouten, geen mooie looks en dat FOEFJE. :r Nope, al maanden geleden afgehaakt.

Als jullie oogschaduw basis opdoen, gaan jullie dan direct aan de slag met oogschaduw of wachten jullie? Heb het idee dat wanneer ik het meteen opdoe, het niet goed pakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:49

Het is inderdaad een koele bruine tint, Mac Whirl.
Bedankt :D

Ik gebruik ook altijd setting spray, op het moment Mac Fix +, maar ik heb ook UD All Nighter gebruikt.
Beiden fijne mist en ze halen het poederige weg, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen groot verschil merk in de houdbaarheid van mijn make up.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:59

Ik ga direct aan de slag maar heb n paintpot en vind dat anders werken dan die van ud bijvoorbeeld dan wacht ik wel

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:59

Ik gebruik een fixing mist van MUA, zit wel prima.
En het schijnt dat je na het aanbrengen van oogschaduwbasis altijd eventjes moet wachten ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:08

Ik wacht altijd eventjes, maar dat komt op het moment ook omdat ik een primer spray gebruik en die moet gewoon even drogen.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:13

Ik wacht ook even. Gebruik de primer van UD dus even laten "opdrogen" en verder. Gebruik nog geen fixing spray maar heb er wel 1 nodig onderhand. Met de winter toch een drogere huid en met m'n Dior foundation soms wat poederig. Zal die van Etos eens naar kijken, lekker goedkoop :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:15

Hier ook een primer. Kiko poor nog wat voor mijn T en de rest wissel ik af met maybeline, gosh, catrice green en nog een paar

Voor settingspray (Neeeeeee geen fixingspray want dat is die van Mac jongens......) gebruik ik momenteel skindinavia. Duur maar erg tevreden over. Moddel in a bottle beviel ook goed. Heb er ook 1 van NYX maar die gebruik ik nog maar sporadisch.

Ik vind het jammer dat BG zo besproken wordt... Hoop dat Mascha geen spijt heeft. Gisteren heb ik overigens Elise Joanne gezien. Ugh wat een dom, uit de lucht gevallen, over het paard getilde, misgelopen vrouw is dat. Dat nog te geboren moeten worden kind van der gaat her zwaar krijgen met zo'n 'correcte' moeder... :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:20

Alexandra__ schreef:
Ff een vraagje tussendoor. Gebruikt hier iemand de fix spray van mac of een andere fixing spray? Bevalt dit?

Ja ik gebruik de spray van Urban Decay. Naar mijn mening is dat echt een wonder middel.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:31

Ik gebruik Mac Fix + of de Vitame E spray van de Bodyshop. Werkt allemaal prima :) Laat mijn make up langer zitten.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:32

Welke oogschaduw basis gebruiken jullie? Ik heb eigenlijk altijd last van dat op een gegeven moment mijn make-up een beetje uitloopt waardoor er moe/dronken/lui uitzie :') Nu heb ik volgende zaterdag een gala en daar zou ik rond een uurtje of 2 snachts nog wel redelijk op fotos willen staan :')