[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:58

its_daantjee schreef:
Shenavallie schreef:
Eén ding weet ik wel: wat is het verslavend...! Zou er zo nog een paar willen laten zetten, maar ik moet natuurlijk ook niet een wandelende juwelier gaan worden...

haha helemaal mee eens. ik heb nu officieel toestemming van mijn beide ouders voor mn tragus en lage helix! aftellen begint :+

Tragus vond ik het minst pijnlijk en ik hoor meerdere mensen dat het een eitje was, dus dat is alvast een geruststelling voor je (hoop ik)! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:01

Omdat een tongpiercing bij mij echt niet kan (te dunne tanden, waardoor breken een kwestie van een paar dagen is), dacht ik dat het misschien wel een alternatief is om een tongueweb te laten zetten. Heeft iemand ervaring hiermee? Tikt het tegen je ondertanden aan? Hoe was het zetten (eitje/bijna niets te voelen of lastig/pijnlijk? Zwelt je tongriem ook op of valt dat reuze mee? Et cetera.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:08

Shenavallie schreef:
Tragus vond ik het minst pijnlijk en ik hoor meerdere mensen dat het een eitje was, dus dat is alvast een geruststelling voor je (hoop ik)! ;)

haha dankje! ik ben sowiezo niet bang.. bij mn vorige piercings heb ik alleen zenuwen gehad toen ik op die tafel ging liggen hahaha zodra ze begon met het zetten waren alle zenuwen weg.. heb er vooral heel veel zin in :)

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:05

Shenavallie schreef:
Omdat een tongpiercing bij mij echt niet kan (te dunne tanden, waardoor breken een kwestie van een paar dagen is), dacht ik dat het misschien wel een alternatief is om een tongueweb te laten zetten. Heeft iemand ervaring hiermee? Tikt het tegen je ondertanden aan? Hoe was het zetten (eitje/bijna niets te voelen of lastig/pijnlijk? Zwelt je tongriem ook op of valt dat reuze mee? Et cetera.

Tikt alleen tegen je tanden aan als je er mee gaat spelen. Zetten voel je bijna niet. Zwelt wel op. Geneest ook heel gemakkelijk.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:30

karlli schreef:
Het hevige heeft bij mij zo'n week geduurd, maar dat was metname met mijn bril op/afzetten ;)

Bedankt voor je antwoord :D
Ik heb binnenkort een week vrij dus denk dat ik hem dan laat zetten.
Hoef ik tenminste geen staart in :p

Haha dan ben ik blij dat ik lenzen draag :')
Scheelt weer wat pijn.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:55

maya12333 schreef:
Shenavallie schreef:

Tikt alleen tegen je tanden aan als je er mee gaat spelen. Zetten voel je bijna niet. Zwelt wel op. Geneest ook heel gemakkelijk.

Hmmmm, nog maar eens extra over nadenken dus of het wel wijsheid is...

its_daantjee

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:47

afspraak bij de dokter word morgen gemaakt.. woensdag gaat de dokter het knopje er (waarschijnlijk) uitsnijden.. zie er ontzettend tegen op en ik hoop dat het verdoofd kan worden!

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:52

its_daantjee schreef:
afspraak bij de dokter word morgen gemaakt.. woensdag gaat de dokter het knopje er (waarschijnlijk) uitsnijden.. zie er ontzettend tegen op en ik hoop dat het verdoofd kan worden!

als der gesneden gaat worden word er altijd verdoofd, en anders kan je er zelf om vragen

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 22:09

mariekekroon schreef:
its_daantjee schreef:

als der gesneden gaat worden word er altijd verdoofd, en anders kan je er zelf om vragen

ga ik ook zeker doen! haha

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:16

Succes bij de dokter daantje,

dat 10 mm ringetje is echt te groot trouwens :\

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:17

8 of 9 is mooi voor een helix ringetje vind ik.

Wij zouden maandag voor een nieuwe piercing gaan, maar de pierce mevrouw is er niet -O-

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:08

Heb nu 8 besteld :j. Hij was echt flink te groot

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:45

Vandaag naar de piercer geweest om te kijken of een industrial wel in mijn oor kan, want had al een beetje twijfels..
Mijn kraakbeen zit dus inderdaad in de weg :(
Nu nog maar even verder kijken/denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 16:48

Mijn neusring blijft maar moeilijk doen ^) Ging een tijdje goed maar nu toch weer wat zeer, beetje pussig en pijnlijk als ik hem schoonmaak of draai. Heb er dus maar wat sterilon op gedrupt, hopen dat het over een paar dagen weer over is :=

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:15

dat is jammer lieszje :(
Kun je niet een forward en lage helix zetten en dan met zo'n verbindingsstukje er tussen? Dat zag ik laatst ergens langskomen

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:43

Meelezer meld zich! leuk en interessant topic!

En lieszje ik had precies hetzelfde probleem, een industrial kan helaas in mijn oor ook niet.
Ik ben daarom tijdens die afspraak gewoon gegaan voor een Helix en als ik weer terug in Nederland ben in Mei ga ik waarschijnlijk voor een conch.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:46

Denk dat ik dan nog steeds hetzelfde probleem heb :(
Maar bedankt voor het meedenken :)
Ga er even over nadenken want ik anders nog meer zou willen en mooi vindt.
Twijfel ook nog steeds over een wenkbrauwpiercing, een paar jaar geleden had ik hem zo genomen (toen kon het vanwege werk niet).

@iris
Balen is dat he :/
Had me er best op verheugd (op het zetten na dan :P)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:56

Balen zeg lieszje.
En emma, irritant dat je neuspiercing zo blijft klooien.

Mijn labret bioplast zou maandag korter gemaakt worden. Hij is langer ivm zwelling die we hadden verwacht maar die heb ik amper gehad.
Maar maandag kan ik niet en dinsdag is de shop dicht. Twijfel nu of ik morgen ga of woensdag. Liever morgen eigenlijk want het is echt vervelend en lelijk zo'n lange piercing.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:57

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 13:43

Ik zit er aan te denken om een dermal op mijn borst te laten zetten, maar dan wel er tussen en onder kleren zegmaar. Hebben jullie daar ervaringen mee met kans op uitgroeien en genezing?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:41

ik niet, maar mijn moeder had hem op haar pols.. ze vond hem heel leuk maar erg onhandig. ze bleef altikd hangen en deed altijd zeer. uiteindelijk bleef ze hangen achter een handdoek en toen is hij er uit geschoten, met plaatje en al.. nu heeft ze een litteken. inder kleding lijkt me niet fijn en handig eigenlijk, ben je niet bang dat je blijft haken?

vind de MD overigens wel een hele mooie piercing!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:37

Ik heb 2 MDs onder mn sleutelbeen, vond t makkelijke piercings. De mijne zitten nu bijna een jaar en ik heb er weinig last mee. Voornamelijk met afdrogen na douchen moet je even opletten dat je er niet overheen rost maar voorzichtig droog dept bvb :j

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 00:14

Gister een helix laten zetten en ben er heel blij mee! Was bang voor veel pijn enndat met een heel moeilijk gezicht te kijken maar ik voelde het nauwelijks :') vriendin liet een tragus zetten en vond het behoorlijk pijnlijk. Wel heel ze dat het gehoor slecht is geworden. De shop had hier ook geen ervaring mee. Weet iemand hier het? Het is niet dik of rood. Nouja ietjes natuurlijk wamt hij zit er net in. Maar niets anders dan normaal.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 00:21

De plek van je tragus heeft niks met je gehoor te maken.. Erg vreemd dus :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 00:22

Mss dat de gehoorgang behoorlijk vernauwd is door de zwelling?
In dat geval zou het met een paar dagen/week wel moeten verbeteren gok ik.