[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:37

Jaa, die bestaat. Menthos heeft dropkauwgom :')

Meliaforever

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:41

Lijkt me niet echt lekker :')

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 20:27

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 12:33

Ja die is wel goed! :)

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 23:42

Dan bestel ik die :)

Emperorxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:41

hoi hoi,

Ik ben kezia, 20 (bijna 21) en ik moet echt heel veel kilo's kwijt.
Na motivatie van een van mijn beste vriendinnen ben ik begonnen maar vind het toch nog moeilijk om door te zetten.
Hopelijk door hier mee te doen gaat het beter!
Ik ben al van 104 kilo naar 96 kilo ( *\o/* ) gegaan. Met mijn huisarts is besproken dat ik 80 kilo mag wegen en dat betekend nog 16 kilo te gaan!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:19

Welkom!

Afgelopen dagen slecht gegeten, door Koningsdag, koningsnacht, uit, drankjes je kent het wel! Vandaag weinig honger maar wel gezond. Morgen weer wegen, 2 weken geleden zat ik nog op een gewicht van 67.9, ik hoop stiekem op 66.9 te zitten morgen :P

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:56

Welkom Kezia! Je bent al lekker op weg!

Weet iemand nog een leuke foodblog/ fitblog of instagram?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:49

Emperorxx schreef:
hoi hoi,

Ik ben kezia, 20 (bijna 21) en ik moet echt heel veel kilo's kwijt.
Na motivatie van een van mijn beste vriendinnen ben ik begonnen maar vind het toch nog moeilijk om door te zetten.
Hopelijk door hier mee te doen gaat het beter!
Ik ben al van 104 kilo naar 96 kilo ( *\o/* ) gegaan. Met mijn huisarts is besproken dat ik 80 kilo mag wegen en dat betekend nog 16 kilo te gaan!

Wauw goed bezig! En nu volhouden :D
Je zal vooral een (eet)gewoonte moeten afleren denk ik?

Hoe pak je het afvallen aan nu? Ben wel benieuwd!

Emperorxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:33

Ja mijn eetgewoonte was een groot probleem, eigenlijk nog steeds! Heb er heel veel moeite mee om geen ijsjes meer te eten na het avond eten en nee zeggen tegen dingen die voor een ander heel gewoon zijn.
Na meerdere diëten had ik bijna de hoop opgegeven maar morgen begin ik weer met afslank shakes (Protein world) Dit heeft mij tot zover gebracht en ik heb er vertrouwen in dat ik de rest ook kan doen ermee. Langzaam word het dan uiteindelijk afgebouwd. Naast mijn shakes die ik 2x per dag eet, moet ik ook vitamientjes, mineraaltjes, en gewoon groente en fruit eten. Elke avond eet ik gewoon mee, wat de pot schaft!

@Meliaforever : Kijk is naar fitmetmarit, fitgirlchris en fitgirlcode op instagram!

Bedankt jongens, hopelijk bereik ik gauw mijn doel!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 23:23

Poeh met shakes lijkt me super moeilijk. En vooral om dan na die tijd niet weer aan te komen!
Maar succes iig :j Wellicht helpt dit topic een beetje :D

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:53

Wat onwijs knap Emperorxx! Ik moet zeggen dat ik als diëtist in opleiding niet zo'n fan ben van afvallen door middel van shakes, maar ik moet zeggen dat jouw manier me haalbaar in de oren klinkt. Omdat je blijft combineren met 'gewoon' eten, denk ik dat het wel mee zal vallen dat je gewicht weer stijgt als je volledig op 'gewone' voeding terugstapt. Natuurlijk blijft het dan zaak dat je niet meer eet dan je nodig hebt, maar dat heb je geloof ik prima zelf in de gaten ;)

Ik ga nog steeds best wel okee. Natuurlijk heb ik met Koningsdag en -nacht gewoon meegedaan met de groep waar ik me was en dus heb ik ook gewoon een kapsalon naar binnen zitten werken, maar ik vind persoonlijk dat dat soms ook wel moet kunnen. Ik hoef voor een gezond BMI niet verder af te vallen, maar zou er wel graag nog een paar kilo extra af willen hebben. Maar, juist daarom moet het in mijn ogen af en toe best kunnen om 'los te gaan' en gewoon een dagje schijt te hebben aan het afvallen. Voor mij werkt dit en ik heb nu niet meer moeite om door te gaan met gezond zeg maar.

Ben wel al weer anderhalve week ofzo niet op de weegschaal geweest. Als ik bij mn ouders ben van het weekend toch maar weer eens doen, ben wel benieuwd of bovenstaande theorie klopt, dat als ik me gemiddeld genomen aan mn inname-regeltjes houdt, dat het dan wel goed komt met mn gewicht. I'll keep you updated ;)

En verder voor iedereen: keep up the good work! *\o/*

DxFellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 20:15

Ben weer bezig met buikspieroefeningen !
10 minuutjes per dag trainen :)
Gaat erg goed, nu volhouden en wachten op resultaat :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:44

Hoe gaat het nu met iedereen hier? Houden we het allemaal vol?

Ik krijg wel steeds de vraag of ik ben afgevallen. Ik heb al een tijdje niet meer op de weegschaal gaan staan, dus precieze cijfers kan ik niet geven, maar mijn lichaam ziet er wat meer afgetraind uit :+ Denk ook dat het op de weegschaal wel meevalt omdat ik wel vet ben verloren, maar er zeker ook meer spier op is gekomen.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:16

Goed bezig! Hier gaat t Super. 10 kilo kwijt in 4 maanden en een nieuwe garderobe met een maat kleiner rijker :D ik sport 5 of 6 dagen per week en heb eigenlijk totaal geen moeite met m'n voedingsschema.

Nog 5 kilo te gaan en dan zit ik op m'n streefgewicht :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 18:36

Wauw goed bezig zeg!

Ik krijg ook nog steeds opmerkingen :') zit nog steeds op de 63.5 nu, niet weer aangekomen :D Ben net een week weer een beetje begonnen met iets rustiger aan doen qua eten om die 60kg nog te bereiken.

Voedingsschema heb ik nog steeds niet, ik probeer gewoon niet te eten als het niet nodig is. Af en toe beetje hongergevoel is niet erg :D

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 09:04

Het viel een beetje stil hier! :oo

Klinkt allemaal super zeg. Als je te horen krijgt of je bent afgevallen is helemaal fijn!

En 10 kilo lwijt in 4 maanden Lins_vectra, jeetje. Kan ik alleen maar van dromen haha.

Hier 7 kilo afgevallen, al zie ik geen verschil. En met mij niemand niet geloof ik :')
Maargoed, hier deze week wel weer 0,4 erbij dus 6,5 kilo ongeveer afgevallen nu in totaal. Maargoed, komt waarschijnlijk doordat mijn oma is overleden...

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 19:59

Het is hier wel erg stil gevallen inderdaad. Ik vervang steeds meer de tussendoortjes door fruit en de vreetbuien 's avonds vervang ik door een stukje te wandelen met de hond. Chips laat ik ook steeds vaker staan en 's ochtends sta ik eerder op om rustig aan toch echt iets te gaan eten. Mijn doel was om gewoon gezonder te leven en dat gaat steeds beter :)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:59

Hier een beetje hetzelfde! Heb inmiddels een vast ritme gevonden en ontdekt wat ik moet laten en wat ik niet hoef te laten om langzaam te blijven afvallen. Tja, dat gaat dan inderdaad niet met halve kilo's per week, maar zo vind ik het wel hartstikke gemakkelijk om vol te houden en zou ik, mocht er een bijzondere gebeurtenis ofzo tussendoor komen, er nog een schepje bovenop kunnen doen.
Inmiddels -5kg dus daar ben ik best wel tevreden mee.