Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:30

Ik heb zelfs spierpijn van maandag groepsles lunges en squaten zonder gewichten haha.

Word net super verkouden wakker wil zo wel ff de fitness in hopelijk gaat t beetje

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:36

god allemachtig heb mn kast opgeruimd en online gezet _O- wat een gedoe met foto's van 30 kleding stukken _O-

morgen wjeer paaldansen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:46

haha wow zoveel ?
Ik kon mijn telefoon van 4 dagen oud gister alweer terug sturen. Zaterdag avond nieuwe telefoon ontvangen bij mijn abonnement. Ik zet altijd mijn wekker op de telefoon. Gaat al jaren goed. Van te voren even de wekker uit getest om te kijken of die werkt als die op stil staat en gaf geen probleem. Ik had de wekker maandag om 7:10 staan en werd om half 8 wakker. Ik helemaal in paniek. Wil ik de telefoon pakken om te kijken wat er mis is gegaan, doet die het niet. Kon ik de batterij eruit halen en overnieuw erin stoppen. Toen pas deed die het. Maandag op dinsdag nog eens geprobeerd, maar weer was die uitgevallen. Dus toen mocht ik hem dinsdag middag weer terug sturen....

Wilde vanavond eigenlijk shape en pump doen, maar pump is voor de verandering weer eens vol. Dan alleen maar shape.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:01

he gads!! wat poedersuiker!! wanneer heb je nieuwe?

ja :o :o :o heb beetje te veel (dus als hier nog mensen interesse hebben in kleding maat 34)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:04

Maatje 34 pas ik helaas niet in haha.

Geen idee. heb die gisteren opgestuurd en de telefoon was vanmorgen daarachter ontvangen kon ik via postnl zien. Wel vervelend dat ik mijn vader net blij gemaakt had met mijn Iphone en die hem vervolgens weer kon inleveren.... Denk dat ze die nu eerst gaan testen en dat ik daarna pas bericht krijg. Ding viel ook echt alleen 's nachts uit. Overdag geen problemen mee.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:06

Vanochtend weer lekker bp gedaan en ik ging als een tierelier. Heerlijk!
Sommige gewichten wat verhoogd. We hebben ook een oefening wat lijkt op bankdrukken, nou ja dat is gewoon het zelfde haha...maar daar kom ik met gewicht niet hoger dan 7 1/2 kg ( samen) en dan moet ik de 2e ronde zelfs nog iets verlagen anders houd ik het niet vol.
Erg frustrerend, vooral omdat ik met fitness gewoon het dubbele gewicht doe. Oke, wel minder herhalingen maar toch.

Lunges en buikspieren gingen goed...ben best tevreden :o

Balen van je telefoon zeg!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:09

Gianti schreef:
god allemachtig heb mn kast opgeruimd en online gezet _O- wat een gedoe met foto's van 30 kleding stukken _O-

morgen wjeer paaldansen

Haha ik dacht dat ik erg was maar jij bent erger hoor :') :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:12

Ik kon met bankdrukken met bp nog niet verder dan 4 kg :o Mijn armen beginnen uiteindelijk te trillen. Welke bp doen jullie?

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:13

Oepss, iets te lang niet op bokt gekeken vanwege de druke :O

Haha nee, had ik maar maatje 34!

Aai das niet zo fijn Laura!

Iedereen is hier weer lekker bezig met gewichten verhogen en oefeningen verbeteren.

Ik heb maandag een les abs attack gevolgd. Achteraf heb ik niet het gevoel gehad dat ik hard gesport heb, volgende keer 2 lessen achter elkaar plakken of gewichten verhogen. Qua gezond eten ben ik goed bezig :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:14

Hoe veel repetities doe je dan Elmira? En 7,5 is dat per arm? Want voor 2 armen klinkt het wel erg licht. :oo
De stang is hier al 20 kg. Ik ben wel benieuwd naar hoe die oefening er precies uitziet!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:15

4 kg per kant of samen? Ik haal net de eerste ronde met pijn en moeite haha. Officieel heet het Club Power...geen idee welke versie...jullie?

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:16

Simoonzel schreef:
Hoe veel repetities doe je dan Elmira? En 7,5 is dat per arm? Want voor 2 armen klinkt het wel erg licht. :oo
De stang is hier al 20 kg. Ik ben wel benieuwd naar hoe die oefening er precies uitziet!

Voor beide armen. I know...het klinkt licht..misschien is het het ook zo, maar het voelt niet licht. o en behoorlijk wat herhalingen maar ik weet niet hoeveel....ze roept vaak we zijn er bijna...nog 24 keer en dan denk ik...damn!! en dan singles en dan weer met 2 kleine onderin...dus zal wel een boel herhalingen zijn :o

Edit: stuk tekst bijgevoegd
Laatst bijgewerkt door Elmira30 op 25-02-15 15:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:17

samen :o maar merk dat de meeste zo iets hebben. al zitten de meeste 1 kg zwaarder.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:18

welkom erug myrna!!

7,5 per kant en met/zonder stang?

Elmira30 schreef:
Gianti schreef:

morgen wjeer paaldansen

Haha ik dacht dat ik erg was maar jij bent erger hoor :') :P

O:) op het moment dat je beseft dat er heel veel kleding op de grond zwerft.. meer dan in je kast zit en dat terwijl je kast vol zit, weet je dat je te veel hebt _O- _O- is gewoon altijd verleidelijk omdat mijn maat altijd wel in aanbieding is O:) koop bijna nooit duur

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:19

hier met stang

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:19

wat voor stang is het? en dat zijn ook gewoon veel herhalingen :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:20

Ja dan ben je inderdaad meer spierconditie aan het opbouwen dan kracht. Dan is het ook niet zo gek dat je niet zo veel gewicht gebruikt! Want dat kunnen de spiertjes niet aan. :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:23

Eh..een stang waar je gekleurde gewichten op kan hangen. Hij weegt wel wat maar geen 20 kg haha.
Geen idee wat voor stang.

Hoeveel herhalingen doe je tijdens bodypump/clup power? In ieder geval 1 liedje lang volgens mij waarbij 1 keer een korte pauze.

Je ligt op een step en je doet de stang naar boven en weer terug naar je borst. Eerst rustig en dan een combinatie dat je beneden een tel moet vast houden en naar boven duwen en 2 kleine bewegingen boven je borst doen. Daarna komen de snelle (gewoon naar boven en terug naar je borst dus) 1 lied lang.

Snappen jullie me nog? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:25

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:32

Wel een beetje een vreemde instructeur op dat filmpje... Polsen zijn helemaal niet recht (zo krijg je slechte drukverdeling) en hij gaat maar tot halverwege met de stang i.p.v. tot net boven zijn borst. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:33

ja, wij moeten inderdaad polsen recht en stang zo laag doen dat de stang net boven onze borst komt.

Was even een voorbeeld van welke oefening wij doen waardoor ik zo'n laag gewicht heb.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-02-15 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:34

_lauraaa_ schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=tbExyzkzfxc

Deze bedoel je? die doen wij iniedergeval.

Ja wel die oefening inderdaad maar dan hebben wij een combinatie dat je net boven je borst nog 2 kleine doet. Dus 2 keer kleine bewegingen naar boven en naar borst en dan weer omhoog.
Helaas hebben zij blijkbaar geen filmpjes met alleen chest oefeningen.. ;)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:36

_lauraaa_ schreef:
ja, wij moeten inderdaad polsen recht en stang zo laag doen dat de stang net boven onze borst komt.

Was even een voorbeeld van welke oefening wij doen waardoor ik zo'n laag gewicht heb.

Gelukkig maar, slechte instructie heeft alleen maar blessures als gevolg! :n

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:37

Inderdaad! Blessure is snel gemaakt.

Nou hoe dan ook..ik hoop snel weer omhoog te gaan met gewicht met die oefening. De rest komt goed {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:38

Ik ben zowiezo al blessure gevoelig. Te lang met scheve knieën doorgelopen waardoor ik bij squats de ene keer geen last heb van mijn knieën en de andere keer pijn heb. Polsen zijn bij mij ook niet geweldig. Heb ze vaak overbelast dus moet echt op techniek letten. Gewichten komen daarna wel.