Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMathilde schreef:Oke zal nog eens goed kijken!
[***] schreef:Ik heb een cadeaubon van mijn oma gekregen van 50 euro, en gezien de sale vandaag maar even heen geweest met vriend en broertje! Op advies van vriend deze meegenomen, die ruikt lekker vinden we beideen de rode doucheolie! Was 51 euro kwijt dus helemaal gelukkig!
[ [url=m/94ir5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu wel echt meer dan genoeg, had de grote adventkalender en nog 2 eerdere kleine cadeaupakketten/kleine verpakkingen van verschillende lijnen liggen![]()
marlonFloris schreef:Ik ben ook even hier de winkel in gegaan. Wilde graag geurstokjes maar die hadden ze helaas niet in de sale. Desalniettemin toch goed geslaagd. Alles is uit de dezelfdelijn van ayurveda maar dan oude verpakkingen vertelde de mevrouw mij.
-geurkaars
-showerfoam
-scrub pot
-shampoo
-conditioner
Ik was in totaal €37.35 kwijt.
Ik heb met nog zoveel andere leuke dingetjes in de handen gestaan maarja je moet ook een keer stoppen![]()
Ik kwam er ook achter dat ze de limited edition anahata helaas niet in kleine geurstokjes hebben, die wilde ik sowieso halen ook niet in de sale maar helaas alleen de grote en dag vind ik te sterk op alleen het toilet beneden.
[ [url=m/HPkk1U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chocopasta schreef:marlonFloris schreef:Ik ben ook even hier de winkel in gegaan. Wilde graag geurstokjes maar die hadden ze helaas niet in de sale. Desalniettemin toch goed geslaagd. Alles is uit de dezelfdelijn van ayurveda maar dan oude verpakkingen vertelde de mevrouw mij.
-geurkaars
-showerfoam
-scrub pot
-shampoo
-conditioner
Ik was in totaal €37.35 kwijt.
Ik heb met nog zoveel andere leuke dingetjes in de handen gestaan maarja je moet ook een keer stoppen![]()
Ik kwam er ook achter dat ze de limited edition anahata helaas niet in kleine geurstokjes hebben, die wilde ik sowieso halen ook niet in de sale maar helaas alleen de grote en dag vind ik te sterk op alleen het toilet beneden.
[ [url=m/HPkk1U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tipje: minder stokjes erin steken voor een mildere geur
marlonFloris schreef:Jolien jij hebt ook een boel leuks gescoord. Ik vindt zelf de hammam lijn maar niks helaas, daar lag bij ons in de winkel ook het een en ander in de sale.
Chey dat is erg aardig en een mooie set uitgezocht! Ik zie idd op mp ook veel van die postcodeloterij bonnen voorbij komen oa ook voor geurtstokjes en geurkaarsen. Helaas wij hebben die niet gewonnen haha.
Chocopasta bedankt voor de tip!
Ik vond trouwens dat er op de site vanmiddag al veel was uitverkocht.
vec schreef:xMathilde schreef:Oke zal nog eens goed kijken!
https://www.rituals.com/nl-nl/qi-gong-s ... 12&start=1
Kun je het zo zien?