Ik heb de normale ook en ik zie geen verschil. Ik weet niet of ik een post op mijn blog maak want ik heb er helemaal geen gellak opstaan. Misschien zet ik hem hier wel een keer neer.
Skessa_
Geplaatst: 06-11-14 19:54
Maakt toch niet uit? Ik vind het juist leuk
Mijn gellakjes zijn er eindelijk!! Niet helemaal zoals ik ze had verwacht, maar toch wel tof!
Nou ja.. grijs = blauw.. en die neon had ik eigenlijk een stuk feller verwacht. Dan het lakje om over heen te lakken is veel meer dekkend dan ik dacht en metallic
Ik heb een oudje op m'n blog. China Glaze 2NITE. Ik ben er nog altijd verliefd op.
_SantOs_
Geplaatst: 07-11-14 15:18
Hij blijft geweldig ik ben zo blij dat ik de hele collectie heb kunnen kopen voor een redelijke prijs het is alleen zo jammer dat hij idd niet zo best dekt en niet lang blijft zitten.
Ik vind er echt niks aan... Bleekblauwe nietszeggende tint met holo, niet mijn ding
Had je deze al niet eerder op je blog gehad trouwens?
Meen me de hele discussie over wel of geen topcoat ergens vaag te herinneren, want ik heb OMG uit dezelfde collectie en die draag ik gewoon met topcoat, zonder dat er ook maar iets van de holo verdwijnt. Blijft hij ook gelijk stukken beter zitten
Ja dat was ik volgens mij omdat ik vroeg of er nou wel of geen topcoat over moest Ik vond het verschil eigenlijk minimaal met wel/geen topcoat. Gaat denk ik zo eens weer eentje uit de OMG collectie lakken
Ik heb hem een keer in een tag terug laten komen. Ik vind hem echt super maar met een topcoat vind ik hem echt minder.Geen probleem want ik draag holo's toch maar 1 dagje.
Zo even mijn wijsvinger even opnieuw voorzien van Oktoberfest. Net even snel iets afspoelen onder kraan en met afdrogen veeg ik zo mijn gellak eraf. De andere 9 zitten als een huis dus maar even een nageltje opnieuw doen.
Uhm waarom heb je dat zelf gedaan?? Dan kan er meer mis gaan dan er goed kan gaan. Ik heb acryl laten zetten 2 weken geleden door een nagelstyliste, als het goed gezet is dan blijft het gewoon zitten tot het uitgroeit of je het eraf haalt of dat het afbreekt.....
Ik vind het heel onverstandig om acryl aan te brengen als je niet weet hoe het werkt. Als acryl niet kundig aangebracht is dan is het inderdaad zeer slecht voor je nagels.
Dat zou verstandiger zijn maar ik gok dat ze echt kunstnagels bedoeld aangezien ze spreek over "acrylnagels".
Hoe bevallen je acryl nagels Yonker?
Gisteren viel bij mijn wijsvinger de gel polish eraf. Ik moet zeggen dat ik wel even blij ben dat ik niet naar mijn nagels om hoef te kijken. Die klote rugpijn gooit momenteel even roet in het eten.