Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iolanthe schreef:Ik klink vast heel watje nu jullie allemaal dat apparaat hebben![]()
Maar ik heb deze week voor het eerst van die was gekocht die je moet opwarmen en dan met een strip erover om alles uit te trekkenHeb een heel eind met pincet geëpileerd, dus ik hoop dat het niet teveel pijn zal doen (lage pijngrens
) Zijn er nog belangrijke dingen of tips die ik moet weten?
Amira_ schreef:Bleven echt maar heeeeel weinig haartjes aan de strip plakkenmisschien ligt het aan het merk. Ga het binnenkort met een betere proberen
Glossy227 schreef:De bovenkat doe ik meestal epileren maar echt bij de lippen enz daar durf ik absoluut niet aan.
Zit eraan te denken om de boel eens te laten waxen alleen zo vervelend dat je het daarvoor eerst moet laten groeien. (mijn epileer apparaat pakt de kleinste haartjes mee)
Iolanthe schreef:Ik heb eergisteren met een vriendin iets nieuws geprobeerd, en we zijn er allebei heel tevreden van! De bijenwas van "Nectar of Nature". Opwarmen en met een spatel op je been, kun je daarna er zo aftrekken. Werkt best goed en het doet minder pijnIk weet natuurlijk nog niet hoe het zit met teruggroeien en eventuele ingegroeide haren, maar tot nu ben ik echt heel blij met mijn pot