Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Freedom30

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:46

Diep zuchten en net als een pleister er af trekken!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:56

Iolanthe schreef:
Ik klink vast heel watje nu jullie allemaal dat apparaat hebben :')
Maar ik heb deze week voor het eerst van die was gekocht die je moet opwarmen en dan met een strip erover om alles uit te trekken :) Heb een heel eind met pincet geëpileerd, dus ik hoop dat het niet teveel pijn zal doen (lage pijngrens -O- ) Zijn er nog belangrijke dingen of tips die ik moet weten?

Bij mij werkte t niet erg goed. Maar de pijn valt opzich wel mee :j

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:28

Wat werkte er dan precies niet aan?

Freedom, die zucht zal ik onthouden :P

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:32

Bleven echt maar heeeeel weinig haartjes aan de strip plakken -O- misschien ligt het aan het merk. Ga het binnenkort met een betere proberen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 23:27

Vandaag weer een Brazilian gehad! Pfff deed wel pijn haha. :')
Wel het op een hele goede plek laten doen, ze waren erg professioneel en schoon!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 11:46

Amira_ schreef:
Bleven echt maar heeeeel weinig haartjes aan de strip plakken -O- misschien ligt het aan het merk. Ga het binnenkort met een betere proberen :D

Oei, ik heb nu die van Kruidvat, dus misschien moet ik er niet teveel van verwachten :P Maar ik weet wel nog een duurder merk staan, ik kan ook die nog eens halen :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 12:23

Ja die strips van kruidvat zijn slecht indd, blijven weinig haren aan zitten en doen ook nog eens meer zeer..
Veet werkt het best.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 12:57

-O- Heeft veet ook warme was?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:00

O oeps verkeerd gelezen haha. Net wakker uit nachtdienst :+

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:10

Die koude van Veet heb ik wel geprobeerd, maar dat deed een beetje te veel pijn :o Eigenlijk zit het vooral tussen mijn oren, denk ik :=

Glossy227

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:24

De bovenkat doe ik meestal epileren maar echt bij de lippen enz daar durf ik absoluut niet aan.
Zit eraan te denken om de boel eens te laten waxen alleen zo vervelend dat je het daarvoor eerst moet laten groeien. (mijn epileer apparaat pakt de kleinste haartjes mee)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:28

Ik ben echt gek, vannacht m'n hele bikinilijn en venusheuvel geëpileerd.. Bikinilijn doe ik altijd al epileren dus dat was zo veel nog niet, maar venusheuvel doet epileren altijd te veel pijn, maar was nu verdoofd ofzo :') elke keer als ik dacht, ja ik ga nu maar stoppen, moest en zou ik verder gaan haha.
Heb wel vrij veel haarzakjes waar 2 haren inzitten, dat doet echt meer zeer en vaak krijg je ze niet in 1x gepakt en blijf je plukken :')

Glossy227

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:54

Glossy227 schreef:
De bovenkat doe ik meestal epileren maar echt bij de lippen enz daar durf ik absoluut niet aan.
Zit eraan te denken om de boel eens te laten waxen alleen zo vervelend dat je het daarvoor eerst moet laten groeien. (mijn epileer apparaat pakt de kleinste haartjes mee)

En het deel wat ik niet durf te epileren scheer ik dus gewoon.

@belletessa oei dat doet echt goed zeer ja en hoe lager je komt hoe pijnlijker het word.
Had je iets van ijs of verdovende creme ofzo gebruikt dat het niet echt pijn deed?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:55

Bella, je bent mijn held nu _/-\o_ Ik vind het op de venusheuvel toch echt heel vervelend!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:50

Denk dat het kwam door nachtdienstmoeheid dames :+
Normaal heb ik na een tijdje ook echt geen zin meer om verder te gaan met de venusheuvel, maar ging zo soepeltjes gisteren, hup hup nog meer eraf ~~}>
Nu ik zo ver gekomen ben, kijken of ik het ook bij kan en durf te houden!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:41

Ik vind het verslavend werken dat epileren.. Als je eenmaal bezig bent kun je bijna niet meer stoppen. Krijg wel last van mijn nek er van haha.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:51

Haha :D

Ik moet zeggen dat ik ook steeds verder durf te gaan 'down there', tussen mijn benen. Ik had eerst een bad genomen en dan willen de haartjes ook wat beter mee. Dit weekend de venusheuvel nog eens proberen, jullie inspireren me!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:19

En hoe is het gegaan?

Ik heb nu mijn oksels ook gedaan met de epilator, waren wel eerst voor een deel geharst (haren waren eigenlijk te kort..). Vind het reuze meevallen.

Ik heb nu hars thuis, die je aanbrengt en er dan aftrekt, dus niet met een katoenen lap.
En ga van de week mezelf helemaal brazilian waxen en dan wil ik dat daarna helemaal gaan bijhouden met de epilator, nu durf ik niet verder dan de venusheuvel :P

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:28

Gisteren de veet gebruikt, was alle lange pluisjes op de onderbenen die er met de epilator niet afgaan beu. Op hoop van zegen nu dat de batch die nu terug gaat groeien nog een beetje pluizig blijft :')

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:51

Miessie: suikerhars toevallig?

Bij mij werkt het wel, maar kan er maar 2x mee strijken.
Ben heel warm van mezelf dat het smelt, en dan doet het auwwie!
Voor mij zouden strips juist wel weer een uitkomst zijn.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 21:40

Haaaaaallelujaaaaa! Benen weer van top tot teen geëpileerd, bikinilijn, streepje onder navel en oksels. Ik wilde ook m'n tanden op elkaar zetten en mijn venusheuvel proberen maar mijn pijngrens was bereikt. Wie weet, ooit... :')
Nu lekker volledig ingevet met kokosolie op de bank, haha.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:08

Ik heb eergisteren met een vriendin iets nieuws geprobeerd, en we zijn er allebei heel tevreden van! De bijenwas van "Nectar of Nature". Opwarmen en met een spatel op je been, kun je daarna er zo aftrekken. Werkt best goed en het doet minder pijn :D Ik weet natuurlijk nog niet hoe het zit met teruggroeien en eventuele ingegroeide haren, maar tot nu ben ik echt heel blij met mijn pot :)

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:53

Even tussendoor, ik heb door medicijnen een erg schommelende huishouding gekregen en heb daardoor meer donshaartjes op mijn bovenlip (ja, gewoon onder mijn neus) gekregen en probeerde deze met vloeibare warme wax eraf te krijgen maar deze pakte de haartjes niet goed. Resultaat: zere lip en nog vol haartjes. Welk product kan ik hiervoor beter gebruiken? De epilator er overheen durf ik niet.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 21:05

Iolanthe schreef:
Ik heb eergisteren met een vriendin iets nieuws geprobeerd, en we zijn er allebei heel tevreden van! De bijenwas van "Nectar of Nature". Opwarmen en met een spatel op je been, kun je daarna er zo aftrekken. Werkt best goed en het doet minder pijn :D Ik weet natuurlijk nog niet hoe het zit met teruggroeien en eventuele ingegroeide haren, maar tot nu ben ik echt heel blij met mijn pot :)

Waar koop jij dit?