loez schreef:Heel herkenbaar het niet overeind kunnen komen haha. Mijn moeder heeft me dagen overeind moeten halen haha! Succes met je herstel!
Mijn dochter stak doodleuk haar hand uit om me uit de auto te helpen. Eej lieffie... Dat kan en mag ik nu niet he 
Dag 3 is voor mijn gevoel een apart dagje hier. Mijn buik staat niet meer zo hard gespannen van het vocht. M'n borsten zijn groter dan de eerste 2 dagen maar wel superpuntig, geen zicht. Gisteravond keek ik even maar mijn tepels zitten superlaag. Ik hoop dat het bijtrekt als de protheses zakken want ik had voorheen ook geen hangborsten. Ik kon voor het eerst sinds de operatie naar het groot toilet (zat ik me gisteren zorgen over te maken) en iets waar ik naar uit kijk en ook een beetje eng vind : straks de eerste keer douchen! Vooral omdat ik bang ben dat mijn borsten de protheses niet houden
en omdat het onder mijn oksels super pijnlijk is, dus die beha moet er straks weer terug over (nooooo!) Volgens mijn vriend is het niet blauw daar dus ik moet me niet aanstellen vind ik zelf.