Leven met Autisme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:40

Ik sta als aggresief te boek , dus heb geregeld een begeleider geraakt met een been of hand. 1tje wou mijn telefoon afpakken dus die heb ik geraakt met mijn voet , 1 zocht oorlog en daar had ik slaande ruzie mee die heeft ook een schop gekregen.Weer een ander een schoen naar zijn hoofd , en 1 nog een pets gegeven :o . Ja ben echt heel gevaarlijk :oo , mijn kleine teen is sinds mijn 14de pijnlijk toen gaf ik mijn leraar een trap tegen zijn knie.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:27

Ik ga morgen pony's en hun ruiters op de foto zetten (op mijn manege). Echt een stuk of tien ruiters geloof ik.
Misschien hier in het topic nog iemand die fotograaf is en mijn foto's eens wil beoordelen & tips wilt geven? Heb geen zin om ze stuk voor stuk te vragen of ik ze online mag zetten dus dan stuur ik je een privé-bericht. Zou er erg blij mee zijn want ik zie een hele hoop dingetjes waarvan ik niet weet hoe ik ze moet oplossen.
Verder heb ik het wel erg naar me zin deze vakantie.
Heb vanochtend met drie mensen afgesproken en we zijn naar de speeltuin en kinderboerderij geweest :'D
DE HOND OP STAL KRIJGT KLEINE PUPPY'S.
Okee dat was het.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:42

Lief van jullie,

Ik heb flinke hoofdpijn en last van mn nek.

Ik ben echt super opgevangen door collega's en teamleidster. Dat was dus wel erg fijn.
Vannacht ook ziek geweest er van. dus als dat morgen nog zo is ga ik nogmaals naar de dokter

Eske_B

Re: Leven met Autisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:45

Vervelend quera!
Vandaag had ik een rustdagje met leren en met vriendin afgesproken. Na het leren heb altijd hoofdpijn, maar heb wel genoeg tijd om daarna te 'ontprikkelen'.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:45

Oooh sorry! Ik owu nog iets zeggen maar was het vergeten! Sterkte & beterschap :(:)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:46

:) hihi geeft niet hoor

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:48

ik was vroeger totaal geen schatje, en ook ik heb meerdere malen de leiding goed geslagen en geschopt. je moet niet aan me zitten, en al helemaal niet als ik boos ben. tegenwoordig gaat het al beter

fijn dat je goed opgevangen bent quera

MiraLooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 19:22

altijd ingewikkeld autisme...

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 19:35

even een stipje ik begin van voren af aan.. mijn 2 kids hebben een vorm van autisme en ik zou graag meer willen weten van andere mensen dan van de "medici" of te wel gewoon van jullie hoe je het ervaart en hoe je ermee omgaat. Mijn kids laten niet veel los, maar ik weet dat laatst de leraar van mn oudste haar verweet dat t haar schuld was dat hij sjaggerijnig werdt. en volgens haar is dus de hele klas nu boos op haar. (voordat er op gereageerd wordt we zijn al op zoek naar een andere school, ik ben het namelijk zoo zat om constant te moeten vechten voor begrip voor mijn kinderen. Okee t zijn net als andere kids af en toe etters die ook het bloed onder je nagels vandaan halen.. maar dan nog kan een leraar wel iets beter nadenken voordat ze zoiets verkondigen)

een soms wanhopige mams

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:07

:(:)

Als dit forum niet openbaar was had ik alle persoonlijke ervaringen gewoon in dit topic kunnen posten, nu heb ik ze maar even ge-pb't :P

Wat voor een school word het?

Welkom! (Hopelijk hebben jij en de kinderen niets met de psychiatrie te maken hahaha :') )

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:17

Welkom! Over dingen met school mag je me pb'en, ik ben 16 dus zit er midden in.
Zit te twijfelen of ik een baantje zal gaan nemen in de supermarkt. Het is maar 4 uurtjes, donderdagmiddag/avond (wanneer ik al heel moe ben) en zaterdagmiddag. Wat me weer beperkingen oplegd met m'n verzorgpony's (ik ga altijd 's morgens en 's middags is eigenlijk geen optie). Dat houdt me tegen.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:20

Dan zou ik het niet doen Eske. Na school nog zat gelegenheid om te werken. Aan de andere kant wel goed om ervaring op te doen. De supermarkt is midden in de maatschappij.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:23

Dat klopt zeker, hoewel ik betwijfel of ze me willen, ze vragen vanaf 14 jaar. Dus een 14-jarige heeft meer kans (goedkoper) dan ik. Maar niet geschoten is altijd mis... Ga er goed over nadenken.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:37

+:)+ Succes.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 20:53

Pipo welkom! als je vragen hebt, mag je ze altijd hier stellen of pben :) ik reageer er met liefde op :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 23:42

Mij pb'en mag ook altijd. :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 06:31

Eskegirl. Ik zou eens kijken of je een ochtend krantenwijken kan vinden. Ik heb dat drie jaar lang gedaan op het middelbaar.

Ik vond het echt ideaal omdat het echt regelmaat gaf. Gewoon elke ochtend zelfde tijdstip eruit en hetzelfde rondje lopen. Ook heel zelfstandig, je bent enkel gebonden aan het feit dat de krant er voor 7 uur moet zijn. Het verdiend best goed en je hebt daarnaast zeeën van tijd.

zilverkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 08:36

Ik heb ook altijd een zaterdagbaantje gehad, maar ga er nu mee stoppen. Het wordt me gewoon teveel i.c.m. school (universiteit).
Maar het is inderdaad voor mij wel echt goed geweest om beter met mensen om te leren gaan. Dus ik zou het ook gewoon proberen, en als je het niet trekt dan kun je altijd nog stoppen.

Krantenwijk heb ik ook gedaan, is wel handig omdat je ook weinig met mensen hoeft te werken en het regelmaat geeft.

De reden dat ik nooit meer op bokt zit de laatste tijd is trouwens dat ik echt helemaal op ben. Ik ben telkens zo moe, dat ik niet eens meer de energie heb om naar mijn paard te gaan. Is echt heel vervelend. Hopelijk gaat het verbeteren als ik niet meer hoef te werken!

Ik heb ondertussen ook mijn aanhangerrijbewijs gehaald! Kan ik lekker met Bolero op pad als ik dat zou willen :D. Al durf ik nog niet met een paard in de trailer te rijden haha.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 09:46

Ik doe op het moment ook vrijwilligerswerk op een kinderboerderij (waar m'n verzorgbeesten staan) dus mensen zie ik zeker wel :).

Moet nog even nadenken, liefst zou ik zaterdag een uurtje later beginnen dan op de advertentie stond, maar weet niet of dat kan. Voordeel is dat de supermarkt minder dan 5 minuten fietsen is.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 12:27

pipo schreef:
even een stipje ik begin van voren af aan.. mijn 2 kids hebben een vorm van autisme en ik zou graag meer willen weten van andere mensen dan van de "medici" of te wel gewoon van jullie hoe je het ervaart en hoe je ermee omgaat. Mijn kids laten niet veel los, maar ik weet dat laatst de leraar van mn oudste haar verweet dat t haar schuld was dat hij sjaggerijnig werdt. en volgens haar is dus de hele klas nu boos op haar. (voordat er op gereageerd wordt we zijn al op zoek naar een andere school, ik ben het namelijk zoo zat om constant te moeten vechten voor begrip voor mijn kinderen. Okee t zijn net als andere kids af en toe etters die ook het bloed onder je nagels vandaan halen.. maar dan nog kan een leraar wel iets beter nadenken voordat ze zoiets verkondigen)

een soms wanhopige mams

Zelfs al hadden je kinderen geen ASS dan was het nog een verkeerde opmerking van de docent.
Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, niet een ander.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 13:23

Het was de welbekende druppel. Ze hebben alle verslagen en resultaten van de onderzoeken en zodoende verwacht ik ook dat ze daarnaar "handelen" niet dat je elk jaar weer een leraar/es moet vertellen dat t wiel al is uitgevonden. je wordt er zo hopeloos van. Maar goed we zullen zien. School 1 heeft ze afgewezen en dinsdag praten op school 2.. op hoop van zege

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:36

Veel sterkte daarmee pipo.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 17:36

Succes ermee Pipo!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:52