30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:27

marionnnn schreef:
Pjewww ik heb m'n lunges ook erg fanatiek gedaan volgens mij... m'n bovenbenen doen behoorlijk zeer haha.
De overige spierpijn is aardig weg!

Vriendin van me doet het ook. En bij ons is shredden 'hupsen' :+ 'Al gehupst vandaag?' tja haha

Ik denk dat ik in kilo's niet heel veel ga afvallen. Maar hoop er wel een beetje strakker van te worden. Heb nog niets gemeten, maar dat moet ik misschien toch maar wel even doen. Wel zo leuk :)

Hahaha hier ook! Als ik om 19.00 uur naar boven ga, vraagt mn moeder of ik weer ga 'hupsen' :+

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:28

Wat gezonde magere tips van mij!

Cracottes met huttekase beetje peper en rookvlees.
Cracottes met slankie smeerkaas en beetje pesto.
Kipfilet en pesto is ook heerlijk :9
Kaas met tomaat of/en komkommer :9

Vergeet je melkproducten vooral niet! In kwark zit vooral veel eiwit!

Bhriseis

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:29

Kwark is dat zo platte kaas voor op de boterham? :o?

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:30

Ik kom ook even binnen vallen :D

Gister begonnen met level 1. M'n vreselijk lieve vriendje staat me bij, dus reuze gezellig!
Kon alles redelijk bijhouden, alleen de push-ups op de beginnermanier gedaan.

Wel spierpijn nu in de borstspier en bovenbenen.

Vanavond maar weer! :) Er is trouwens van elk level maar 1 filmpje? (raakt snel verveeld.. }> )

Ik heb een before foto gemaakt, en na 30 dagen een after foto, ben benieuwd!

Heb geen weegschaal en das misschien maar goed ook, anders zou ik er elke dag op staan.. :D

Succes iedereen!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:31

Bhriseis schreef:
Kwark is dat zo platte kaas voor op de boterham? :o?

Weet jij niet wat kwark is?
Afbeelding

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:32

Ik denk dat in België dat anders heet... smeer je dat dan op een boterham, of is dat op uit te lepelen? :o

Grapjasjes12

Platte kaas = kwark in België :)

Fenrir

Het is gewoon een soort yoghurt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:34

phormicola schreef:
Platte kaas = kwark in België :)

Haha dat wist ik niet, wat grappig :P

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:35

Bhriseis schreef:
Ik denk dat in België dat anders heet... smeer je dat dan op een boterham, of is dat op uit te lepelen? :o

Net zoiets als pudding, of yoghurt maar dan iets voller/dikker

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:35

Ik ga nu beginnen aan dag 3!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:38

Goed bezig Nerooooo! :D Succes!

Ik heb net weer bijgelezen. Mijn god, wat gaan jullie snel. Als dat shredden nou ook zo snel ging.. Vandaag dag 8. Begin al aardig op te zien tegen level 2. := Denk dat ik minstens 3x overlijd tijdens die work out. :')

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:41

Annash schreef:
Rensjee schreef:
Argh.. zag dit van de week staan en gister heel fanatiek begonnen. 5 minuten nadat ik klaar was dacht ik dat ik dood ging.. wat deden mijn benen zeer zeg :') Tis nu nog niet alles en ik moet vanavond rijden.. ga ik dit doorzetten? :+

Ja natuurlijk ga je dat!!! Als het echt niet gaat even rust houden (max 5 seconden) en weer door. Je kunt het! En het wordt beter, echt. :j

haha je hoeft zondag te niet te jureren in ijzerlo he? Want dan weet je genoeg als je me voorbij ziet hobbelen :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:41

Ben ik de enige die zich verheugt op level 2? :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:42

-O- ik stop even met shredden -O-
ik moet mn lijf even de tijd geven om bij te komen/te herstellen voor ik zulke dingen ga doen.

Over een weekje poging nummer 2 :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:44

CCCCC schreef:

Nou, toen ik de workout had gezien dacht ik 'fuuuuck'. Level 3 word nog erger _O-
Maarrrrr ik heb er wel zin in, zondag laatste keer level 1, dan maandags over op level 2.

Mri: Jammer -O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:45

Oh oke bedankt dames :*

@CCCCC: ik ben een beetje bang voor level twee... dat ik daar opeens niet meer ga mee kunnen ofzo

Jammer Mri!
Laatst bijgewerkt door Bhriseis op 11-01-13 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:46

Jammer mri, maar het is idd wel belangrijk om naar je lichaamstaal blijven luisteren. Mijn gezondheid is op dit moment ook weer niet optimaal maar ik kijk per dag wat lukt. En de ene dag gaat het beter dan de andere dag.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:55

CCCCC schreef:

Ligt eraan waarom je je erop verheugt. Ik verheug me op de afwisseling en het feit dat als ik aan lvl 2 begin ik een stap dichter bij mijn doel ben en het weer een paar dagen langer volgehouden heb. Maar de oefeningen van lvl 2 verheug ik me nou niet bepaald op :=

Ik wil doorzetten, maar ik twijfel momenteel even of mijn rug zich nu niet scheef aan het trekken is. Paar dagen terug had ik ook last van mijn rug, maar daags erna leek hij weer een stuk soepeler dan hij in lange tijd geweest is. Gisteren met paardrijden was hij echter weer erg dwars en momenteel voel ik hem rechts ook veel meer dan links waardoor ik niet goed kan oordelen of ik nu scheef sta of niet.

Ik zou eigenlijk oefeningen moeten doen om mijn rug wat soepeler te maken zodat ik hem ook op de grond kan drukken met oefeningen, maar gewoon zelf oefeningen houdt ik niet vol. Ik heb echt Jillian nodig om bezig te blijven.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:57

Zooo mijn dag 5 zit er ook weer op!

Helaas tegenvaller vanochtend, nog geen gram afgevallen en dat terwijl ik ook ontzettend netjes eet. Maarjaaa. we gaan stug door!

Corien, ik verheug me er ook op hoor. Vind dit nu echt eentonig worden en sommige dingen ook gewoon echt saai! Doe dus soms wat andere dingen ipv cardio bijvoorbeeld. Dan doe ik een ander huppeltje (bekend van body attack :P)....

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:00

_Noor schreef:
Cambridge is serieus een van de slechtste programma's die je kunt volgen.... heb het van dichtbij gezien dat de effecten grootst zijn, maar daarna ook ;) Als je de 'knop' niet om kan zetten heeft het ECHT geen zin, maar dat geldt voor alle dieten. Dus Bonjoy, ik hoop dat je daar ook aan werkt, anders zit je straks om de zoveel tijd weer aan de shakies.... (niet aanvallend bedoeld!)

Daar ben ik mij zeker bewust van en ik ben me al een hele tijd aan het voorbereiden op de periode NA cambridge.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:02

Ik ben ook nog geen gram afgevallen. Er is ook nog geen enkele centimeter af bij mij Loes. Dus I know the feeling.

Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik straks op dag 11 gewoon level 2 ga proberen. Kan ik dan niet meekomen, ga ik gewoon weer een dag of 5 terug naar level 1. Beter dat ik die gewoon goed kan volhouden voordat ik aan het volgende level begin. Sowieso soms best lastig om te controleren of je de oefeningen daadwerkelijk goed uitvoert, vind ik.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:03

Ik heb dat ook inderdaad! Dat ik niet weet of ik de oefeningen wel daadwerkelijk goed uitvoer.. Dat vind ik echt het lastige aan thuis trainen :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:03

Dat vind ik ook Julia. Op zich weet ik nog wel bepaalde dingen vanuit mijn sportschool-tijd, maar soms sluipen er toch kleine foute dingetjes in de uitvoering.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:08

Dat is inderdaad wel het lastige aan thuis sporten. Zeker wanneer het zwaar wordt, merk ik dat ik onbewust mijn houding verander om mezelf het makkelijker te maken. Las hierboven ook al dat mensen last hadden van hun nek tijdens de buikspieroefeningen. Dat is ook wel een teken dat er iets niet helemaal lekker gaat, gezien Jillian zegt dat de nek niet invited is to that party. B-)