Volgend jaar dus gewoon mooi een klein ontbijtje net als elk jaar dat je het simpel voorbij laat gaan
Ik wens je mooie dagen en een kickass 2013 want dat jij de stoere chick gaat zijn die deze ziekte de grond in timmert komend jaar staat uiteraard buiten kijf
Hopelijk heb je mijn kaartje nog voor de kerstdagen ontvangen, anders maar erna, maar zo kan het ook: van mij ook fijne feestdagen gewenst ondanks alles!
Ik heb het hier heel gezellig gelukkig! Eind van de middag vertrek ik weer richting m'n ouders. Zusje is weer beter, dus ik denk dat we alsnog gaan fonduen. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor de check of ik klaar ben voor chemo 3.
Zullen we zo'n mondmasker sturen voor je zus ?! Zeg haar maar dat ze haar bacteriën zelf mag houden.
Frederique22
Geplaatst: 26-12-12 18:19
rea schreef:
Zullen we zo'n mondmasker sturen voor je zus ?! Zeg haar maar dat ze haar bacteriën zelf mag houden.
Hahaha dan loopt haar zus de hele kerst met een mondkapje Esther kan er natuurlijk ook zelf een omdoen Maar dan het volgende probleem? Hoe eet je met een mondkapje op?
Nee joh, dat de zus maar "lijdt", het zijn haar beestjes. Ze mag 1 gaatje in het maskertje maken waardoor zo'n strootje kan. Dan kan ze tenminste meegenieten van de soep. Hopelijk is die zonder balletjes !
Of ze gooien haar eten in de blender Een gasmasker is ook een prima idee! T eten wordt dan wel heeel lastig ! Maarja het zij haar zus dr beestjes he oh wat zijn wij gemeen
Goedemorgen! Ik ben ook even ziek geweest en heb nogal wat bij moeten lezen. Gelukkig is dat met een blog en topic prima te doen. En zo maak ik hier op kantoor ook weer wat tijd vol!
Hopelijk krijg je vandaag weer groen licht Esther!
(en nog een mooi verhuisbericht ook )
Meiden, hopelijk was jullie kerst net zo mooi als die van mij!