[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloem24

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:36

Joolien bedankt voor je tip!

Shaunibef op mijn pols, niet al te groot.. Ik werk in het onderwijs dus moet hem nog kunnen bedekken als het ooit nodig is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:25

Bwhaha Ben Saunders werkt in de shop van mijn buurman :')

Was vandaag even heen, om te vragen over mijn cupcake. Weet niet zo goed wat ik van de sfeer moet vinden maar ze zijn vandaag pas verhuisd en chaos en drukte. Dus in december langs om te tekenen, wieeehooeee.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:01

Ik neem toch geen klavertje 4 denk ik, omdat ik denk dat ik dit later niet mooi meer vind. Mama gaat 3 vogeltjes laten zetten op de zijkant van haar pols. Nu was het idee dat ik ook 1 vogeltje laat zetten op de zijkant op mn pols en later ook mijn zusjes 1 vogeltje, maar nu vind ik 1 vogeltje ook alleen haha... maar het mag niet te groot zijn, mijn horloge moet erover heen kunnen... Wat denken jullie dat het leukste en het handigste is?
http://tinypic.com/r/54854z/6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:03

Ruby1995 schreef:
Ik neem toch geen klavertje 4 denk ik, omdat ik denk dat ik dit later niet mooi meer vind. Mama gaat 3 vogeltjes laten zetten op de zijkant van haar pols. Nu was het idee dat ik ook 1 vogeltje laat zetten op de zijkant op mn pols en later ook mijn zusjes 1 vogeltje, maar nu vind ik 1 vogeltje ook alleen haha... maar het mag niet te groot zijn, mijn horloge moet erover heen kunnen... Wat denken jullie dat het leukste en het handigste is?

Die kleine vogeltjes zijn uber schattig maar dat gaat snel uitlopen ben ik bang, zeker op die plek. 1 vogeltje vind ik idd ook maar 1 vogeltje :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:08

Joolien, gaaf dat je mail terug heb! Hoop dat je snel een afspraak kunt maken. Weet je al wat je wil laten zetten?

Ruby1995, die vogeltjes zijn wel erg klein. Een goeie shop zet ze niet zo klein omdat je grote kans hebt dat het later niet meer mooi is.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:10

uitlopen zal best mee vallen wss, ik heb om m,n onderbuik 6 kleine sterretjes (wss nog kleiner als de vogeltjes) staan en die zijn na ruim 2 jaar nog steeds mooi.
Laatst bijgewerkt door Mossel op 19-11-12 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:10

Ruby1995 schreef:

Ik denk dat het het handigste is als je nog is goed na gaat denken wat je precies wilt. Neem de tijd, je bent nog jong dus tijd zat om tattoo's te laten zetten. :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:39

Maar waarom zou dat snel uitlopen?? Hebben jullie nog andere ideetjes wat leuk is?? Ik vond dit heel erg leuk.. En mooi maar zit er niet op te wachten dat het er lelijk uit gaat zien :'(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:50

Mossel schreef:
uitlopen zal best mee vallen wss, ik heb om m,n onderbuik 6 kleine sterretjes (wss nog kleiner als de vogeltjes) staan en die zijn na ruim 2 jaar nog steeds mooi.

Dat ligt aan de plek, de huid is op de onderarm erg dun, vandaar ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:54

Glossi schreef:
Joolien, gaaf dat je mail terug heb! Hoop dat je snel een afspraak kunt maken. Weet je al wat je wil laten zetten?

Ruby1995, die vogeltjes zijn wel erg klein. Een goeie shop zet ze niet zo klein omdat je grote kans hebt dat het later niet meer mooi is.

Ik weet precies wat ik wil, ik wil 2 rozen, 1 in het blauw en 1 in het rood met daar omheen een hele artie achtergrond met oa paars, rood en blauw.

Dus zoiets als dit:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 1487_n.jpg

En dan ong deze kleuren:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2012_n.jpg

Edit: Ik zet ze aan de achterkant van mn bovenbeen. Zo'n 10 cm onder mn kont :P

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:04

Mooi idee Joolien, zie dat al helemaal voor me met Kremer's stijl :j Gave plek ook, sexy :))

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:11

Wauw!

Afbeelding

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:11

Leuk idee, Jolien! Vind bovenbeen ook een mooie plek. :j

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:18

En toch twijfel ik nog of ik mn klavertje wil. Zal binnenkort ook hiervan een foto plaatsen! Ik ga gewoon heeeel goed nadenken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:32

Je moet het gewoon even laten bezinken Ruby :j

Thanks Killyen, vind die plek zo gaaf! Ik zag het laatst bij iemand en was meteen onder de indruk :D

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:48

je hoeft niet direct te beslissen. ruby, beter juist om er lang over na te denken. Vooral als je nog jong bent.
En ja ik ben ook jong , maar heb nooit getwijfelt en 3 jaar het zelfde idee in mijn hoofd gehad. Als je per kwartier veranderd van mening zou ik het (nog) niet doen.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:50

die tats zijn gaaf joolien ! :oo wauw die kleuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:51

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 01:10

ik heb even een vraagje, ik wil graag een tekst laten tatoeëren. maar is het "fight for what i believe" of "fight for what i believe in" ?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 01:14

ShirleyM schreef:
ik heb even een vraagje, ik wil graag een tekst laten tatoeëren. maar is het "fight for what i believe" of "fight for what i believe in" ?

I fight for what I believe in. :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 01:16

Ruby1995 schreef:
Maar waarom zou dat snel uitlopen?? Hebben jullie nog andere ideetjes wat leuk is?? Ik vond dit heel erg leuk.. En mooi maar zit er niet op te wachten dat het er lelijk uit gaat zien :'(

Heb zelf aan de zijkant van mijn arm 2 woordjes staan. Ik wou ze kleiner laten zetten maar dat kon niet omdat het altijd nog ietsje uit loopt. Maar als je er zeker van bent wat je wil zetten, een klavertje of een vogeltje (of iets anders) moet je gewoon naar een goeie artist gaan zodat je zeker weet dat hij na een paar jaar ook nog mooi staat. En er goed over nadenken omdat je nu twijfelt. Geef het een paar maanden de tijd. Klinkt misschien lang maar beter even wachten dan er later spijt van krijgen.

Joolien, gaaf hoor! Vind zijn werk ook super tof.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 01:54

omg Joolien! ben nu al benieuwd naar het eindresultaat ;)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:01

Saskiaatje schreef:
ShirleyM schreef:

I fight for what I believe in. :)

dank je wel! komt uit een tekst van within temptation en daar zingen ze fight for what i believe in maar daar staat nog een zin voor. dus i fight klinkt idd mooier:)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:51

Ik ga er zeker goed over nadenken! :j Maar nu ik zo hoor dat de vogeltjes uit kunnen lopen, ben ik gaan twijfelen. Het is wel de bedoeling dat het mooi blijft en niet voor even.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:30

Ruby1995 schreef:
Ik ga er zeker goed over nadenken! :j Maar nu ik zo hoor dat de vogeltjes uit kunnen lopen, ben ik gaan twijfelen. Het is wel de bedoeling dat het mooi blijft en niet voor even.

Die vogeltjes op je plaatje zijn ook geen tattoo. Maar dat had je al gezien denk ik? Ze zijn ook mooi als ze wat groter zijn hoor!