[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:32

SophieFT schreef:
Doet een helixpiercing zetten veel pijn?

de eerste x dat ik hem liet zetten heb ik er last van gehad.
teon heb ik hem eruit gehaald en overnieuw laten zetten,
en heb nu nergens last van het zetten ook niet.

maar iederen is anders :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:56

Afbeelding
Vanmiddag laten zetten! Was super zenuwachtig haha, viel achteraf erg mee en niet flauw gevallen *\o/* Blij mee

Sassii

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:19

Hoi! Ik meld me ook weer eens.
Wauw, wat een mooie MD!

Ik heb mijn MD nu een maandje of 2/3 in mijn sleutelbeen, maar ik heb er een vraagje over. Je hoort dat steentje er toch van af te kunnen halen?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:59

steentje kun je geloof ik niet zelf eraf halen, in de shop hebben ze daar een speciale tang voor

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 00:17

Hoi ik kom ook weer even binnen vallen :)

Heb begin januari een navelpiercing laten zetten en ga aankomende maandag voor een tragus piercing :D Die MD is trouwens erg mooi zeg!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 11:46

Sassii schreef:
Wauw, wat een mooie MD!

Ik heb mijn MD nu een maandje of 2/3 in mijn sleutelbeen, maar ik heb er een vraagje over. Je hoort dat steentje er toch van af te kunnen halen?

Ik neem aan van wel. Ik kon gister nml ook zelf een steentje uitzoeken die ik wou, zat er niet standaard op!

Die van mij heeft nog geen een keer nog zeer gedaan. Voel er niks van! Terwijl ik normaal altijd overgevoelig op van alles reageer. Hij is ook amper rood

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:08

Sassii schreef:
Wauw, wat een mooie MD!

Die kun je er inderdaad afhalen, schoefdraad, maar het is me bij mijne nooit gelukt (zelfs niet toen hij weer uit mijn huid was).

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:10

Dankjulliewel! Ik krijg hem er dus met geen enkele mogelijkheid van af... En als ik een tangetje gebruik ben ik bang dat ik hem kapot maak.
Ook heb ik het idee alsof hij een beetje aan het uitgroeien is. What to do? :(

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:53

zoals ik hierboven zei: steentje kun je geloof ik niet zelf eraf halen, in de shop hebben ze daar een speciale tang voor.

je mag ook zelf lopen aanklooien maar vraag dan niet om tips als je er toch niets mee doet

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:09

Euhm, ik kreeg er verschillende reacties over, dus ja... :?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:11

Ik denk dat als je er maar aan blijft zitten hij toch wel geïrriteerd raakt? Dan is de kans op uitgroeien wel groter denk ik.. :o heb geen ervaring met MD maar het lijkt me wel.
Heb wel vaker gehoord dat je alleen daar een steentje kan laten verwisselen.

Ik zou gewoon naar de piercer gaan, ook als hij uitgroeit. Misschien dat hij hem dan opnieuw wil zetten..

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:16

Ik heb de mijne eruit geduwd, omdat het zelf al lichtjes uit mijn huid kwam heb ik zo lang zitten drukken en trekken dat ik opeens het metaaltje door voelde komen, krijg bibbers als ik er weer aan denk. :+
Opnieuw zetten is niks, je huid stoot hem niet voor niets af.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:47

Sassii schreef:
Dankjulliewel! Ik krijg hem er dus met geen enkele mogelijkheid van af... En als ik een tangetje gebruik ben ik bang dat ik hem kapot maak.
Ook heb ik het idee alsof hij een beetje aan het uitgroeien is. What to do? :(

Regel 1 van piercings maar ZEKER van MD's: Niet meer aan prullen dan absoluut nodig.
Waarom moet dat steentje er af? Voor een andere? Ga dan gewoon even naar de piercer als je niet weet wat je doet.

Als hij uit groeit: naar de piercer kijken wat die zegt.

Opnieuw zetten kan overigens wel degelijk gewoon goed gaan.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:22

kYliieJ schreef:
zoals ik hierboven zei: steentje kun je geloof ik niet zelf eraf halen, in de shop hebben ze daar een speciale tang voor.

je mag ook zelf lopen aanklooien maar vraag dan niet om tips als je er toch niets mee doet

Wat een felle reactie, als ik me goed kan herinneren hebben we jou ook tig tips gegeven waar je niets mee deed... Als ik je door de war haal met en ander dan mijn excuus, maar ik weet bijna zeker dat jij het was.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:48

Ik heb hier niet om tips gevraagd iig. Ben erg benieuwd wat je denkt dat ik dan gevraagd heb en volgens jou genegeerd heb

Ze vraagt toch om iets en mensen zeggen lukt niet zelf, liever in de shop en het dan weer vragen dan zeg ik het nog een keer ja. Komen steeds meer mensen hier in het topic die 100x dezelfde vraag stellen, en vervolgens niets doen met de tips,

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 23:28

Pfoe, is al een hele tijd geleden, geloof dat het eind vorig jaar of begin dit jaar was... Het ging toen geloof ik over het laten schieten van een piercing? En over het verzorgen/schoonmaken van een (ontstoken) piercing? Doet er verder niet toe, maar ik wou je er meer op wijzen dat jij (als jij het was, want misschien haal ik je door de war met iemand anders) exact hetzelfde hebt gedaan en jij toen niet begreep wat wij zo irritant vonden :)

Edit: Nogmaals, als jij het niet was moet je het maar gewoon negeren hoor, maar er stond me iets van bij!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 13:14

Ik bemoei me niet met hoe ontstoken piercings verzorgen want iedereen trekt toch zijn eigen plan dus nee ik was het niet

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:16

Leuk topic, zie hier boven al wat 'gezelligs'. Kom even binnen vallen hihi, ben Didi en heb 2 piercings ( navel en tong ) en zou eigenlijk nog wel zo'n piercing in m'n arm of iets willen hebben als rug ofzo. Weet alleen niet hoe dit precies werkt & even vergeten hoe het heet. Beetje ' onderhuids '. Iemand ervaringen mee ? En deze zijn er niet zelf uit te halen toch? Hoe worden ze geplaatst?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:41

Een microdermal, als je erover googled kan je er veel over vinden, worden geplaatst met een soort appelboortje :)

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:00

Nou ik heb vorige week woensdag toch mijn neuspiercing laten zetten en ik ben er heel erg blij mee! :) Het is een klein steentje geworden!

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:04

Leuk R00s! :)

Ik ga binnenkort 2 Microdermals onder m'n sleutelbeen (aan één kant) laten zetten. *\o/*

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 23:11

Heb ze ook gezien in kuiltjes van je rug, maar een appelboortje lijkt me wel een beetje raar? Straks heb ik 2 blijvende grote gaten ergens haha..

Jullie mening over die grote gaten in oren ? ( tunnels of iets?? )

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 23:17

Tunnels tot 6, 8 mm vind ik wel mooi bij een leuke jongen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 09:11

DidiK schreef:
Heb ze ook gezien in kuiltjes van je rug, maar een appelboortje lijkt me wel een beetje raar? Straks heb ik 2 blijvende grote gaten ergens haha..

Bij mij is het ook met zo'n appelboortje gedaan onder m'n sleutelbeen....je moet echt heel goed kijken wil je er nog wat van kunnen zien :)

mexxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:13

Leuk topic! Ik heb in november vorig jaar een navelpiercing laten zetten en heb 3 paar oorbellen. Ik zou graag nog een neuspiercing en madonnapiercing willen. Ik twijfel alleen omdat ik bang ben dat ik er op uit gekeken raak. Een navelpiercing kun je gewoon verstopppen...Madonna en neus is altijd zichtbaar.