Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Roosch schreef:Hallooo allemaal!
Ik ben er ook weer.
Ik heb een logeetje deze week, een kruising chihuahua x vlinderhondje, hyperactief maar lief stuiterding.
Die moet eigenlijk op bed bij mij maar daar ben ik niet zo'n fan van. Dus die gooi ik in de woonkamer.
Fijn geslapen vannacht met vriendje, maar niet heel erg goed. Meneer was z'n wekker vergeten uit te zetten dus die ging om 9 uur af, terwijl we rond 2 uur in bed lagen.
En gek genoeg ben ik toch elke nacht wakker tot een uur of 2, ongeacht mijn vorige nachtrust. Ik snap het niet.
Fee, beterschap, laat je daar even op testen? Vriendin van me had hetzelfde, die kwam uit op spastische darm..
Radetski, slik je iets van melatonine? Dit ga je niet lang volhouden..
Robijntjah, hoe gaat het herstel?
Anouk, hoe is het met je buikpijn?
MG, hoe was je katerdag?
Citaat:Melatonine is een natuurlijke stof die positieve effecten heeft op het in- en doorslapen, het hart- en de bloedvaten, tijdens de overgang, tegen veroudering en vele andere processen. Op melatonine.nl vindt u uitgebreide informatie over de werking van melatonine.
Roosch schreef:Melatonine is in principe niet verdovend, het werkt alleen slaapbevorderend.Citaat:Melatonine is een natuurlijke stof die positieve effecten heeft op het in- en doorslapen, het hart- en de bloedvaten, tijdens de overgang, tegen veroudering en vele andere processen. Op melatonine.nl vindt u uitgebreide informatie over de werking van melatonine.
Wellicht de moeite waard om eens te proberen?
Lijkt net of ik aandelen heb, maar vind het gewoon fijn spul.

Roosch schreef:Ik snap wat je bedoelt.
In de tijd met mijn borstverkleining heb ik ook gewoon melatonine geslikt, terwijl ik absoluut niet op mijn buik/zij mocht slapen. Mijn lichaam wist dat, onbewust, dus draaide ik niet.
Ik word er zelf nooit suf van, een borrel of 3 heeft meer effect zeg maar.