Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
prii_boy schreef:@ownwise waar zou je die dan willen hebben? Want het is een vrij lange tekst.
Een vriendin van mij wou: ''your happiness is your own responsibility'' op haar schouderblad hebben maar dat werd haar afgeraden omdat dat dan vrij klein moet worden en het na een paar jaar dan onleesbaar kan worden.
Joolien schreef:Ik ben even aan het zoeken naar meerdere tattoo's onder de billen maar kan weinig vinden, ja deze:
http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... 8EwHvcKLYM:
Maar ik ben echt zwaar fan van die plek haha. Denk dat ik daar wat laat zetten als verrassing voor m'n vriendje hihi. (niet iets over hem hoor)
_JTM schreef:@ ShauniBef: ik moest tot zondagochtend er folie op doen. Dus vrijdag 2x opnieuw en zaterdag 2x plakken en knippen. Dit zou er voor zorgen dat er weinig/geen korstjes ontstaan.
Het heeft wel geholpen moet ik zeggen, zitten bijna geen korstjes opJeukt nu wel heel erg maar probeer niet te krabben!
lor1_1984 schreef:Ik heb op de dag zelf 4 uur het folie erop moeten houden en moest 1 á 2 weken met folie slapen.
Omdat ik gek werd van de uitslag (kan blijkbaar niet zo goed tegen pleistertape etc) heb ik 1 nacht met folie geslapen.
Daarna elke avond voor het slapen gaan de tattoos goed gewassen en dik ingesmeerd met bepanthen en 's ochtends als ik wakker word herhaal ik dat (met een dunner laagje bepanthen).
Geen honden- en kattenhaar is imo onmogelijk als je je tattoo niet afplakt.
Joolien schreef:Ik ben even aan het zoeken naar meerdere tattoo's onder de billen maar kan weinig vinden, ja deze:
http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... 8EwHvcKLYM:
Maar ik ben echt zwaar fan van die plek haha. Denk dat ik daar wat laat zetten als verrassing voor m'n vriendje hihi. (niet iets over hem hoor)
_JTM schreef:Die van mij jeukt op het moment alleen maar! Probeer niet te krabben maar is zo lastig af en toe dus dan wrijf ik er maar een keer overheen met de hoop dat de jeuk wat minder word.
Helaas betrapte ik me er vanacht op dat ik aan het krabben was!
Maar ben er nog helemaal blij mee!!! Alleen jammer dat ik nu niet kan zonnen en zwemmen met dit weer.