[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wanderers

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 16:26

Wow, inderdaad ... mooi lettertype en vooral ook knap gezet _JIM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 16:27

Idd mooi gezet :j

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:08

Thanks iedereen! Ben er echt blij mee! Vanaf vanochtend hoef ik geen folie meer te plakken en gelukkig is het ook een stuk minder gevoellig! Ziet er echt goed uit en hopen dat er weinig/geen korstjes op komen.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:32

Marsha, ga ik even doen! Logisch dat er een nieuwe laag huid op komt, maar hij neigt afentoe meer naar vaal blauw dan naar zwart.

Mooi die tattoo van JTM.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:36

Prachtig JTM :j

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 08:35

prii_boy schreef:
@ownwise waar zou je die dan willen hebben? Want het is een vrij lange tekst.

Een vriendin van mij wou: ''your happiness is your own responsibility'' op haar schouderblad hebben maar dat werd haar afgeraden omdat dat dan vrij klein moet worden en het na een paar jaar dan onleesbaar kan worden.

Het idee is in mijn zij op mijn ribben en dan meerdere stukken van de zin onder elkaar.
Een beetje te vergelijken met de tattoo van Megan Fox. Dan hoeft het ook niet klein :)

Bedankt voor de tips voor artist, heb ze allemaal even genoteerd :)

JTM, hele mooie letters!! Strak gezet hoor, gewoon erg mooi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 10:41

Ohhh ik krijg die plek onder je bil niet meer uit mijn hoofd :') Nu nog iets bedenken wat er op kan haha _O-

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 14:43

JTM, mooi!! Hoelang moest jij folie er ophouden dan? Ik maar 2 uur na het zetten. :P
Wel mocht er geen paarden- honden- of kattenhaar opkomen... Dat was even moeilijk, en na 3 dagen vergat ik het weer.... _O-

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:19

@ ShauniBef: ik moest tot zondagochtend er folie op doen. Dus vrijdag 2x opnieuw en zaterdag 2x plakken en knippen. Dit zou er voor zorgen dat er weinig/geen korstjes ontstaan.
Het heeft wel geholpen moet ik zeggen, zitten bijna geen korstjes op :) Jeukt nu wel heel erg maar probeer niet te krabben!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:33

Ik heb op de dag zelf 4 uur het folie erop moeten houden en moest 1 á 2 weken met folie slapen.
Omdat ik gek werd van de uitslag (kan blijkbaar niet zo goed tegen pleistertape etc) heb ik 1 nacht met folie geslapen.
Daarna elke avond voor het slapen gaan de tattoos goed gewassen en dik ingesmeerd met bepanthen en 's ochtends als ik wakker word herhaal ik dat (met een dunner laagje bepanthen).
Geen honden- en kattenhaar is imo onmogelijk als je je tattoo niet afplakt.

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:08

Heel kick _JTM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:39

Ik ben even aan het zoeken naar meerdere tattoo's onder de billen maar kan weinig vinden, ja deze:
http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... 8EwHvcKLYM:

:')
Maar ik ben echt zwaar fan van die plek haha. Denk dat ik daar wat laat zetten als verrassing voor m'n vriendje hihi. (niet iets over hem hoor :P )

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:47

Nou ja, klik je de link aan .. en dan kom je de verse tattoo van _JTM tegen *\o/* (pag 11)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:47

Joolien schreef:
Ik ben even aan het zoeken naar meerdere tattoo's onder de billen maar kan weinig vinden, ja deze:

Maar ik ben echt zwaar fan van die plek haha. Denk dat ik daar wat laat zetten als verrassing voor m'n vriendje hihi. (niet iets over hem hoor :P )

http://mydreamaremydreams.tumblr.com/post/27697855159 :))
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7lgc ... o1_500.jpg *vind het geen nette foto, maar heeft wel die tattoo*

Lees al een tijdje mee, heb geen tattoo's helaas en mag het ook niet, maar ik reblog er wel veel, wellicht leuk om naar te kijken?

http://mydreamaremydreams.tumblr.com/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:49

Wanderers schreef:
Nou ja, klik je de link aan .. en dan kom je de verse tattoo van _JTM tegen *\o/* (pag 11)

Ja klopt! :D ik zit op iPad dus is vols mij niet helemaal goed gegaan haha.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:20

_JTM schreef:
@ ShauniBef: ik moest tot zondagochtend er folie op doen. Dus vrijdag 2x opnieuw en zaterdag 2x plakken en knippen. Dit zou er voor zorgen dat er weinig/geen korstjes ontstaan.
Het heeft wel geholpen moet ik zeggen, zitten bijna geen korstjes op :) Jeukt nu wel heel erg maar probeer niet te krabben!

Ik heb ook geen korstjes gehad. Wel dat het jeukte, maar dat was s'nachts, dus werd er wakker van. :') ! Inderdaad niet krabben. Sterkte. :')

lor1_1984 schreef:
Ik heb op de dag zelf 4 uur het folie erop moeten houden en moest 1 á 2 weken met folie slapen.
Omdat ik gek werd van de uitslag (kan blijkbaar niet zo goed tegen pleistertape etc) heb ik 1 nacht met folie geslapen.
Daarna elke avond voor het slapen gaan de tattoos goed gewassen en dik ingesmeerd met bepanthen en 's ochtends als ik wakker word herhaal ik dat (met een dunner laagje bepanthen).
Geen honden- en kattenhaar is imo onmogelijk als je je tattoo niet afplakt.

Het is me toch gelukt. Gewoon niks bloots aan, waar je tattoo zit :P .
Ik heb er vaseline opgesmeerd, moest 2 weken dacht ik. Eerste week s'morgens en s'avonds, tweede week alleen s'morgens. :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:52

Dan mag je me een mummiepak aandoen. :')
Haha nee grapje, mijn tattoos zitten op pols, sleutelbeen en bovenkant rug.

Ik ga in oktober/november weer onder de naald! *\o/*
Gaan dan met 3 á 4 man tegelijk naar de shop. :))

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 08:48

tijdje geleden da k hier ben geweest. drukke periode gehas.
maar goed... vndaag is alweer mijn tweede sessie van mijn sleeve. ben erg benieuwd wat er vndaag gaat gebeuren.
alleen wel balen dat t zulk mooi weer s haha.. ;) heb k nou altijd als k word getatoeerd.. ;)
zodra het erop staat zal ik het resultaat maar weer ff posten!

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 09:10

Joolien schreef:

http://www.google.nl/imgres?q=tattoo+up ... IDA&zoom=1

Ik heb zoiets als deze hierboven pas gezien bij een meisje op d'r bovenbenen, net onder de billen ( jou plek dus ;) )
Maar dan alleen 2 strikken, 1 op elk been. Ze had een hotpants aan en zag er erg erg gaaf uit!
Wat op die plek ook leuk is, is zo'n bandje laten tattoeren, oliebol hoe heet dat nou... ahh gevonden: kousenband http://www.google.nl/imgres?q=kousenban ... YBQ&zoom=1

Kan een artiest vast ook wat leuks mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 10:31

Vesceron ik heb niks met strikjes haha, ik wil denk ik een roos, dan zit ik altijd op rozen _O-
Nee zonder gein, ik wil graag nog een bloem, mijn favo artiest is best goed in bloemen. Ik heb alleen gister even goed naar mijn billen gekeken maar ik heb nog wel een 2e bil onder mijn billen :oo Dus ik ben niet zo strak als ik dacht _O-

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 10:52

Haha wat is een 2e bil onder je billen? Kan me er niet echt iets bij voorstellen? :')
Kan de tattoo niet onder je 2e bil dan? :=

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:29

Die van mij jeukt op het moment alleen maar! Probeer niet te krabben maar is zo lastig af en toe dus dan wrijf ik er maar een keer overheen met de hoop dat de jeuk wat minder word.
Helaas betrapte ik me er vanacht op dat ik aan het krabben was!
Maar ben er nog helemaal blij mee!!! Alleen jammer dat ik nu niet kan zonnen en zwemmen met dit weer.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:40

ja idd, bij mij jeukt die ook nog steeds, smeer hem dan gewoon ff wat extra in.
heb ik ook wel eens dat ik mezelf betrap dat ik snachts lig te krabben.

Hebben we idd handig gedaan, laten zetten terwijl het zo'n mooi weer is.
met buitenritten let ik er wel op dat hij niet gelijk volop in de zon is, want ga niet met lange mouwen rijden.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:53

_JTM schreef:
Die van mij jeukt op het moment alleen maar! Probeer niet te krabben maar is zo lastig af en toe dus dan wrijf ik er maar een keer overheen met de hoop dat de jeuk wat minder word.
Helaas betrapte ik me er vanacht op dat ik aan het krabben was!
Maar ben er nog helemaal blij mee!!! Alleen jammer dat ik nu niet kan zonnen en zwemmen met dit weer.

Smeren met Vaseline, en dan gewoon een uur lang met je platte hand eroverheen wrijven. HEERLIJK! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:13

Vesceron schreef:
Haha wat is een 2e bil onder je billen? Kan me er niet echt iets bij voorstellen? :')
Kan de tattoo niet onder je 2e bil dan? :=

Haha er zit nog een extra bobbel zeg maar :') Maar is niet heel storend hoor en kan ik volgens mij zo wegsporten :P