Toch vind ik het raar Ik heb een schema laten maken voor 4 dagen op de sportschool En daar komen steeds wel dezelfde oefeningen terug Maar hier lees ik dat ik beter bv Maandag: beenspieren Dinsdag: buikspieren Donderdag: borstspieren Vrijdag: bilspieren Kan trainen en dus niet elke keer alles pakken
ik mag niet vandaag... eigenlijk... Maar ik wil zo graag
DDDMakkink
Geplaatst: 19-03-12 13:22
Ik train niet zo als missfitness Ik doe zeg maar 3 herhalingen van 12 keer En bij de 3de herhaling voel ik ze wel echt branden maar nooit spierpijn de dag erna
Ik wil van de week even een voedings schema opstellen
wollie2004
Geplaatst: 19-03-12 16:33
Haha Nancy, volgens mij ben jij de enige die blij is dat het weekend om is! You go girl!! Welkom alle nieuwelingen!!! Echt gezellig zo en altijd fijn dat we tips kunnen bliijven uitwisselen. Ik merk dat cardio toch ook heel belangrijk blijft in het sporten! Ik fiets nu weer bijna elke dag naar mn werk en naar mn paardje en dat voelt ook echt heerlijk!
Die BBB wil ik ook een keer meepakken aangezien dat mijn gevarenzones zijn.
Wollie, inderdaad.. Weekend is bij mij echt niks Altijd maar werken.. En geen sportschool.. Blegh!
Nog 22 minuutjesssss Ik tel niet af of zo..
SteffiiY
Geplaatst: 19-03-12 16:39
_Nancy schreef:
Wollie, inderdaad.. Weekend is bij mij echt niks Altijd maar werken.. En geen sportschool.. Blegh!
Nog 22 minuutjesssss Ik tel niet af of zo..
_Nancy
Geplaatst: 19-03-12 16:48
karin1994 schreef:
iemand enig idee, wat de werking is van skeeleren, of kun je dan beter iets anders gaan doen?
Skeeleren is goed voor de hamstrings en quadriceps en de billen. Ook wel goed voor je onderbuik volgens mij..
En conditie inderdaad
Binnenkort gaan vriendin en ik ook de skeelers weer pakken! Skeeleren naar het terras, 1 drankje doen, en weer terug..
annepaardoes
Geplaatst: 19-03-12 17:00
Skeeleren is in ieder geval goed voor je conditie. Als je een beetje stevig door skeelert ontwikkel je er ook meer beenspieren mee. Ik zou het ook graag willen doen, maar ik vind het dood eng en kan het ook niet echt
Ik heb vandaag weer mijn krachtrondje gedaan. Eind het einde van mijn krachtrondje ga ik altijd op de fiets en nog even op de loopband. Nou moe, of de fiets ging beroerd. Er zat gewoon geen puf meer in mijn benen Ik heb mijzelf echt flink moeten pushen om het kwartier op de fiets vol te houden. En dat terwijl ik zaterdag gemakkelijk een uur op de fiets volhield. (maar toen deed ik ook geen krachttraining, alleen cardio). Daarna maar stevig gewandeld op de loopband. Uiteindelijk in totaal toch bijna 2 uur bezig geweest. Daarna heerlijk in de sauna gezeten. 2 sessies van 20 minuten gedaan en na elke sessie onder de ijskoude douche. Ik begin inmiddels te wennen aan die koude douche
Ik wil weer beginnen met skeeleren maar wowwww oliebol hoeveel soorten en maten er wel niet zijn.. Ik wil gewoon een paar waar lange afstanden mee kan skeeleren..
Wat maken jullie mij allemaal jaloers met je stoomcabine, sauna en zonnebank! Ik zit bij het uitschot van een Fit For Free dus dat hebben ze allemaal niet helaas Ga vandaag een rondje cardio doen denk ik, heb nog best een klein beetje spierpijn.
Ah, ik heb dat ook allemaal niet hoor!!! Helaas helaas.
Ik wil woensdag weer naar de sportschool. Was het weekend helemaal niet lekker. Genoeg gezweet maar niet door een sauna... En mijn conditie is echt 0 nu. Als ik de trap op ga ben ik al kapot. Nog niet helemaal fit dus.
Zo zijn net bij de ''nieuwe''sportschool geweest, prijzen vallen mee we gaan even avondeten, en dan proeflesje
Marije__
Geplaatst: 19-03-12 17:57
Nou nou nou, uitschot.. Onze f4f is prima te doen vind ik!! Zonnebank is daar wel, en die is goedkoper als de studio's in de stad. binnenkort of vanavond maar eens testen dus. Zo'n sauna lijkt me ook heerlijk! of een warmtecabine.. waar je oefeningen moet doen.. ideaal!!
Annash goed eten eiwittteeennn
Dressagelady, goed dat je cardio gaat doen dan. beter dan je spieren weer belasten..
Ik weet nog niet wat ik na het eten ga doen. wilde misschien gaan hardlopen. maar dat heb ik gisteren al een uur gedaan.. Wrs vanavond kracht + wat cardio, en dan morgen paardrijden woensdag tijd voor zwemmen/hardlopen en dan donderdag fitnessen.. als ik me hier aan kan houden ben ik allang blij
SteffiiY dat is goed nieuws veel plezier vanavond!