Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en misschien proeflesje!
 en misschien proeflesje!                                                         

Altijd maar werken.. En geen sportschool.. Blegh!
 Altijd maar werken.. En geen sportschool.. Blegh! 

karin1994 schreef:iemand enig idee, wat de werking is van skeeleren, of kun je dan beter iets anders gaan doen?

Ik heb mijzelf echt flink moeten pushen om het kwartier op de fiets vol te houden. En dat terwijl ik zaterdag gemakkelijk een uur op de fiets volhield. (maar toen deed ik ook geen krachttraining, alleen cardio). Daarna maar stevig gewandeld op de loopband. Uiteindelijk in totaal toch bijna 2 uur bezig geweest.
 Ik heb mijzelf echt flink moeten pushen om het kwartier op de fiets vol te houden. En dat terwijl ik zaterdag gemakkelijk een uur op de fiets volhield. (maar toen deed ik ook geen krachttraining, alleen cardio). Daarna maar stevig gewandeld op de loopband. Uiteindelijk in totaal toch bijna 2 uur bezig geweest. 

En mijn conditie is echt 0 nu. Als ik de trap op ga ben ik al kapot. Nog niet helemaal fit dus.
 En mijn conditie is echt 0 nu. Als ik de trap op ga ben ik al kapot. Nog niet helemaal fit dus.  

Onze f4f is prima te doen vind ik!! Zonnebank is daar wel, en die is goedkoper als de studio's in de stad. binnenkort of vanavond maar eens testen dus.
 Onze f4f is prima te doen vind ik!! Zonnebank is daar wel, en die is goedkoper als de studio's in de stad. binnenkort of vanavond maar eens testen dus. 
 eiwittteeennn
 eiwittteeennn woensdag tijd voor zwemmen/hardlopen en dan donderdag fitnessen.. als ik me hier aan kan houden ben ik allang blij
 woensdag tijd voor zwemmen/hardlopen en dan donderdag fitnessen.. als ik me hier aan kan houden ben ik allang blij 
 veel plezier vanavond!
 veel plezier vanavond!