vind het ook een super lakje, droogt snel, kun je ook even op je kale nagels doen als je geen tijd hebt voor een kleurtje, zien ze er toch verzorgt uit.
Leuke nail art. Voor mij te druk. (Nouja... als je ziet wat ik op mn nagels maak ook heel druk eigenlijk. Paareieren, kerstboom, streepjes, amerikaanse vlag )
Zo'n ding waar je met je handen onder zit? Die heeft mijn nageltante en die zweerde erbij. Ze drogen er misschien wel sneller door, maar uitharden doen ze daardoor ook niet sneller ! Doe mij dan maar mijn super snel drogende topcoat !!
Oeh! Heb net supernova over zwart gedaan op m'n wiel... Me like!
FNews
Geplaatst: 11-12-12 18:23
Hoi dames!
Hebben jullie ervaring met de Essence dry drops?
Lindor92
Geplaatst: 11-12-12 18:25
mijn nagellakrek tot nu toe! latjes zijn al voor de plankjes om te voorkomen dat de lakjes er van af vallen. en de plankjes zitten nog niet vast aan de grote plank, 1.04 m lang
Misschien eerst even schoonmaken voor je t op de foto zet? Vind het ontwerp heel leuk, maar je nagelwielen vol lak verpesten voor mij het hele plaatje.
hmmm vriendlief vind ik dat ik de nagellakrek niet moet gaan verven, omdat hij de houtkleur wel mooi vind. Nu twijfel ik dus. wou um anders wit verven...wat vinden jullie?
Sterre
Geplaatst: 11-12-12 20:46
*AlMaraam, ik heb die dry drops hier staan; kan niet zeggen dat ze niet werken, maar ben er ook niet super enthousiast over .
*Mooi nagellak rekje Lindy !
*Avelien, wat een leuk idee ! Zo meteen even je handen onder de warme kraan houden en de restjes nagellak van je nagelriemen af peuteren , dan zien ze er helemaal top uit !