LiiNd_Y schreef:jaa vind de nieuwe kleurtjes ook heel leuk! wil vooral de paarse striper hebben
Ik heb nog een paarse essence striper, swappen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hestejente schreef:Ik heb 3 lakjes gehaald. Van de week 2 van Catrice en vandaag it's purplicious maar daar zat geen korting op.
Cchanny schreef:hestejente schreef:Ik heb 3 lakjes gehaald. Van de week 2 van Catrice en vandaag it's purplicious maar daar zat geen korting op.
Omdat er zo'n actie was met de KV-pas.
Maar er staat op max 4.
En aangezien er bij een vorige actie ook een maximaal stond maar een aantal gewoon meerdere haalde.
Vroeg ik me dit gewoon af.
hestejente schreef:Maar heb je geen topcoat dan t_t?
luna1986 schreef:Hoi hoi,
Ik meld me ook maar eens...![]()
Hierbij mijn 'verzameling' nagellakjes:
En een aantal van mijn creaties;
Mijn winter nagels, helaas was de blauw te donker en kwam de wit er te erg doorheen...
Deze is van gister avond, ik heb daar nog niet mijn nagelriemen schoongemaakt.
Ik koop voornamelijk essence van KV, deze vind ik erg fijn werken!
Yv_ schreef:Goeiemorgen.
Oh, dat zou geweldig zijn Natassja!! Staan er nog veel? Ik moet vandaag naar het industrieterrein in Wateringen, dus dan kom ik langs die grote KV. Ga even kijken of-ie nu toevallig wel in het schap staat en zo niet, dan laat ik het je even weten. Bedankt alvast
!!
Iemand hier ervaring met Am I Blue Or Green? Ben 'm nu aan het opdoen, maar vind het tot nu toe maar een vervelend lakje. Kleurtje vind ik wel leuk, maar het komt alsnog niet bij Mint Candy Apple in de buurt, dus helaas voor mijn portomonnee gaat er toch een bestelling uit naar TD de 24ste.
Leuke nagels Luna!
Ook erg leuk gedaan runasays..
Edit:
Nou.. Hij zit. Wat een verschrikkelijk lakje zeg. Balen! Hij lakt echt vreselijk en ontzettend streperig. Heb 2 dunne laagjes gedaan en daar overheen nog 1 dikke, want hij werd maar niet dekkend.
Dit is het resultaat. Zo ziet het er nieteens zo heel slecht uit he?
Maar kijk.. Van dichtbij zie je dit(Sorry voor de velletjes, ben net met een bokkepootje in de weer geweest en doe het cremetje altijd pas na het lakken)
Zinn schreef:Plum play with me
From dusk to dawn
Snow motion
Enter the undergrowth
Bird of paradise
Run forest Run
en als het goed is, heb ik morgen ook deze :
easy peasy lemon squeezy
Sir! yes, Sir!
Up in the air
Dirty berry
Am I blue or green
Pool party at night
Lucky in lilac
ff een verzameling aanleggen
Miri schreef:Goeienmorgen!!
Yv_ ik heb hem ook maar nog niet opgedaan, kvind hem er wel mooi uit zien!ik heb nu van catrice iron mermaiden op. zal nog wel even een fotootje plaatsen
helaas hebben ze bij onze kruidvat én de catrice actie én de essence actie nietik ga even huilen......
wel nog drie lakjes van gosh uit de opruimbak kunnen scoren!!
001 lavender love
003 groovy grey
547 blue monday
ben benieuwd!
alano schreef:Wat een leuke creaties allemaal!Van een vriendin kreeg ik dit topic door, dus ik zal ook wat plaatsen.
Zoals velen van jullie ben ik ook langs de KV geweest. En dit heb ik gekocht![]()
OPI is mijn favoriete merk. Je kan dus wel raden hoe groot die collectie is![]()
![]()
Ook gelijk mijn nieuwe Konad plaatjes getest.
Catrice 320
Gelijk een vraagje. Bij goedkope nagellak krijg ik vaak kleine bubbeltjes op sommige nagels. Hoe kan dat? Lak ik dan verkeerd?
Mochten jullie interesse hebben. Ik kan voor 70 euro 10 OPI lakjes bestellen! Keuze uit bijna alle lakjes. (ds serie is duurder) Mag ook gecombineerd met Zoya. Levertijd is ong. 3 weken.
hestejente schreef:Dank je wel Maysie![]()
Nog even over het nagelverharder/formaldehyde/Herome-verhaal: weet niet meer wie de tip gaf over de base van de Hema maar de klantenservice aldaar gaat voor mij navragen wat er in hun basecoat (nr 06) zit en dan bellen ze me eroverHeb moeten kletsen als brugman (heb je moeilijke nagels? Ik: nee, maar ik wil weten wat er in zit voor ik het opsmeer, zeker als het een base is. Zij: hij wordt niet getest op dieren. Ik: dat weet ik maar dat is mijn vraag niet. Zij weer: ik gebruik 'm anders ook hoor. (nou en joh?) ) Catrice zal ook wel een base hebben neem ik aan? Is die goed? Die van Herome doe ik maar weg, ik wil iets waar geen rotzooi in zit.
Heb wel eindelijk it's purplicious bemachtigdAl die tijd dus met m'n neus gekeken want hij staat gewoon naast de rijen CC en hello holo. Alleen glorious aquarius kan ik maar niet vinden, wordt die überhaupt nog verkocht of moet ik ophouden met zoeken?
_Loveshorses schreef:NOTD: Blues Brothers Vol. ll
Erg mooi lakje, Love itt.![]()
Gisteren Snow Motion opgedaan, alleen droogde niet zoals ik wilde, en had kleine openingetjes.
LiiNd_Y schreef:wow ik kan de plakken nagellak zow compleet van mijn nagels afhalen
AGarcia schreef:runasays, wow! hoe lang heb je over die nagels gedaan
Ik heb nu op bijde handen dus wat ik eerder had gepost, maar zondag zwemmen, dus hét dilemma: ophouden, of af doen, ik ben er zo trots op!
MyLittleLove schreef:De nieuwe lakjes van essence
MyLittleLove schreef:Waarom is in mijn kruidvat nog de oude collectieAls iemand nog een lakje nodig heeft kan je je melden want hier staat alles (behalve snow motion) nog.