Vind die krengen echt veeeeeeelste duur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:TD heeft ook geen opi suedes meer, thank god dat ik ze al heb![]()
Skessa, ik heb de mijne al dik 3 jaar, hij was toen 43 euro met korting maar wat is nou één keer 50 euro als je er zo vreselijk lang mee doet? ik ga er zeker nog 1 bij halen
Miri schreef:Oke ik ben weer bij gelezenmaar nu heb ik een vraagje, ik zie iedereen allemaal hartstikke leuke dingen van ebay kopen, maar zelf heb ik nog nooit wat via ebay besteld en weet eeeeeecht niet hoe het werkt!!! iemand die mij een korte uitleg kan geven?
Yv_ schreef:Dat is op zich ook een idee, Skessa! De timmerman moet toch einde van de maand komen om een scheur in mijn houtwerk te repareren, dan kan ik hem net zo goed even aan de slag zetten voor zo'n ding. Alleen dan heb ik wel een houten, wil eigenlijk liever zo'n doorzichtige
.
Waar heb jij 'm vandaan DQ?
TD ook niet meer? Hmm.. Ebay?
Amanda: Wat voor kleurtjes heb je?
Yv_ schreef:Meen je dat Vikki? Dan ben je nog niet genoeg ingeburgerd in dit topic
hahaha!!!
Wat dacht je van:
scale effect of een holo van Golden Rose?
Pink Bling van Misa?
Een special effect topper van Essence?
Sexy Divide van Essie?
Cowgirl Up van Chg?
Blue Universe van Koh?
It's My Year van OPI?
Fashion Addict van CC?
Zijn wel een aantal favorietjes die hier vaak voorbij komenof op menigeen z'n wishlist staan...
Skessa_ schreef:Miri schreef:Oke ik ben weer bij gelezenmaar nu heb ik een vraagje, ik zie iedereen allemaal hartstikke leuke dingen van ebay kopen, maar zelf heb ik nog nooit wat via ebay besteld en weet eeeeeecht niet hoe het werkt!!! iemand die mij een korte uitleg kan geven?
Tja, je zoekt iets op. Je drukt op Buy it Now. Je betaald het en dan wordt het verstuurd
Yv_ schreef:NPF doet ook verzenden in een enveloppe he, bij max 3 lakjes...
Oh, sorry, maar ben je naam even kwijt.. Er was iemand die heel watpagina's terug wilde weten hoe ik die halve maantjes in verschillende kleurtjes deed (nav die zwart met pink bling). Ga ik van de week weer doen, dan maar ik wel ff een how to. Het is echt heel simpel, je hebt alleen wat geduld nodig voor het drogen, omdat het aardig wat laagjes zijn. Weet niet of er meerdere waren die het wilde zien, anders moet degene die ik bedoel het even zeggen, dan stuur ik het via PB.