Wil namelijk heel graag deze https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... rt-skull-0

Wat zeggen jullie?
Doen of niet doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desty schreef:njiloj schreef:veel sneller gegaan?
Shht 1 tot 10 in 4 weken.![]()
Zit nu op 14 overigens (al een jaar), maar stretch (als ik stretch) meteen 2 mm.
Nog nooit last gehad van m'n oren. Tot nu toe hebben ze ook nog nooit geprotesteerd!
Fiffill schreef:Zo dat is snel zeg, en dan dacht ik dat ik snel was gegaanheb bij de eerste keer wel een maand gewacht, maar uiteindelijk met een week ertussen gestretcht. Mijn oren zijn nogal flexibel en ik hield tijdens het stretchen mijn sieraden 24/7 in, dus dan vielen ze er na een week alweer bijna uit
tegenwoordig slaap ik 's nachts dus zonder. Als ik dat niet doe en ik draag 2 dagen een wat zwaarder plugje (glas/edelsteen) zit ik alweer een maat hoger
met iets lichters zoals een tunneltje heb ik dat wel minder gauw, duurt het een paar dagen langer
Die plugjes hierboven zijn schattig
Fiffill schreef:Ik krijg altijd meer oorkaas van acryl/siliconen, met edelsteen of glas heb ik dat veel minder
Courses schreef:Als het zeer doet ben je niet op de goeie manier aan het stretchen
Trouwens, over de dame die binnen 1 maand naar 10mm is gegaan.
Ik hoop van harte dat je wel last krijgt van je oor.
Ook al zie je het niet, zo snel naar zo'n maand is nooit goed voor je weefsel.
De bloed circulatie etc in je oor lijd eronder, en hoe 'goed' je oor er ook uit ziet, het is zo ontzettend slecht voor je oor om binnen zo'n extreem korte tijd naar 10mm te gaan.