[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:42

xTammyy

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:44

oh die is leuk! zou t wel doen hoor :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:58

Desty schreef:
njiloj schreef:
:D veel sneller gegaan?

Shht 1 tot 10 in 4 weken. :P
Zit nu op 14 overigens (al een jaar), maar stretch (als ik stretch) meteen 2 mm.
Nog nooit last gehad van m'n oren. Tot nu toe hebben ze ook nog nooit geprotesteerd!

Zo dat is snel zeg, en dan dacht ik dat ik snel was gegaan :P heb bij de eerste keer wel een maand gewacht, maar uiteindelijk met een week ertussen gestretcht. Mijn oren zijn nogal flexibel en ik hield tijdens het stretchen mijn sieraden 24/7 in, dus dan vielen ze er na een week alweer bijna uit :') tegenwoordig slaap ik 's nachts dus zonder. Als ik dat niet doe en ik draag 2 dagen een wat zwaarder plugje (glas/edelsteen) zit ik alweer een maat hoger :+ met iets lichters zoals een tunneltje heb ik dat wel minder gauw, duurt het een paar dagen langer :P

Die plugjes hierboven zijn schattig :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 23:43

Fiffill schreef:
Zo dat is snel zeg, en dan dacht ik dat ik snel was gegaan :P heb bij de eerste keer wel een maand gewacht, maar uiteindelijk met een week ertussen gestretcht. Mijn oren zijn nogal flexibel en ik hield tijdens het stretchen mijn sieraden 24/7 in, dus dan vielen ze er na een week alweer bijna uit :') tegenwoordig slaap ik 's nachts dus zonder. Als ik dat niet doe en ik draag 2 dagen een wat zwaarder plugje (glas/edelsteen) zit ik alweer een maat hoger :+ met iets lichters zoals een tunneltje heb ik dat wel minder gauw, duurt het een paar dagen langer :P

Die plugjes hierboven zijn schattig :D

Daarom draag ik bijna alleen maar siliconen. Zelfde probleem :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 23:45

Ik krijg altijd meer oorkaas van acryl/siliconen, met edelsteen of glas heb ik dat veel minder :7

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 23:46

Fiffill schreef:
Ik krijg altijd meer oorkaas van acryl/siliconen, met edelsteen of glas heb ik dat veel minder :7

Ja daarom had ik ook hout! Die waren echt fijn, maar dat was 10 mm... Geen behoefte gehad om nieuwe te kopen :')
Met acryl heb ik er inderdaad wel heel erg last van (oorkaas) maar siliconen amper :)

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 11:21

Ik volg aan een tijdje dit topic want ik zat er al een lange tijd aan te denken om een helix te nemen.
Gisteren heb ik mama dan eindelijk over gehaald, alleen ik had daarna nog een discussie met een vriendin, zij zei dat je het gewoon kunt laten schieten want dat had een vriendin van haar gedaan, maar ik dacht dat schieten juist slecht voor je is, vooral door kraakbeen. Maar nu zit ik dus te twijfelen..

Oja, en weet misschien een van jullie nog een goede shop in de buurt van den bosch? :)

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:01

ik had t gewoon laten schieten, voel je bijna niks van :)
3 vriendinnen van mij hebben dat ook laten doen en nergens last van !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 13:03

Ik heb het ook laten schieten (toen 14 denk ik) en ik heb een misvormd oor, ik zou bovenstaande ook dus zeker niet doen, ervaring zullen we maar zeggen ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 13:15

Ik zou schieten ook af raden. Jeb eentje laten schieten en eentje laten piercen en vond piercen veel minder pijn doen dan schieten. Zowel op het moment zelf, als kwa genezing.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:19

Door je kraakbeen echt nooit laten schieten, dat is zo slecht... Heb daar alleen maar ellende mee gehad, dus voor mij nu altijd piercen! Dan betaal ik wel wat meer, maar dan weet ik tenminste zeker dat het er goed in zit en de boel mooi geneest.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:32

Ik heb na bijna 3 maanden me helix er uit gehaald omdat ie ontstoken raakte.. heb het nog geprobeerd maar helaas,, hij is er nu dus uit

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:39

Laten schieten zou ik echt niet durven hoor, ik ben veel te bang voor ontstekingen en al die andere enge dingen :') Lekker laten piercen dus :j

Ik heb gister een kleine bestelling geplaatst bij AOP, expander, plug en tunnel van 4mm :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:59

Schieten is volgens mij tegenwoordig ook verboden hoor!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 16:48

Is inderdaad bij wet verboden, maar gebeurt toch nog vaak hoor...

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 16:58

Ik heb geen idee hoe die van mij is gezet. Gewoon bij een juwelier, hij noemde het klemmen? Het was wel een soort van pistooltje en m'n tragus is op dezelfde manier gezet bij een andere shop. Ze vertelden ne beide dat het geen schieten was dus het zal wel goed zijn.

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:10

Doet strechen pijn?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:12

nikkialex schreef:
Doet strechen pijn?

Nee. Alhoewel veel mensen dat wel denken haha. Ligt ook wel aan jezelf hoor, als jij ineens 4mm door je oor heen ramt, ja dat doet zeer. Als je het goed doet en naar je eigen lichaam luistert, doet het absoluut geen zeer.. Tenzij je oor ontstoken is :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:24

Bij de juwelier is gewoon schieten hoor! Die piercen echt niet ;) Ze hebben tegenwoordig wel apparaten waarbij de inpact idd kleiner is, omdat het omdat het geklemd en er doorheen gedrukt wordt, maar dat is gewoon de nieuwe manier van schieten.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:10

Als het zeer doet ben je niet op de goeie manier aan het stretchen ;)

Trouwens, over de dame die binnen 1 maand naar 10mm is gegaan.
Ik hoop van harte dat je wel last krijgt van je oor.
Ook al zie je het niet, zo snel naar zo'n maand is nooit goed voor je weefsel.
De bloed circulatie etc in je oor lijd eronder, en hoe 'goed' je oor er ook uit ziet, het is zo ontzettend slecht voor je oor om binnen zo'n extreem korte tijd naar 10mm te gaan.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:16

Courses schreef:
Als het zeer doet ben je niet op de goeie manier aan het stretchen ;)

Trouwens, over de dame die binnen 1 maand naar 10mm is gegaan.
Ik hoop van harte dat je wel last krijgt van je oor.
Ook al zie je het niet, zo snel naar zo'n maand is nooit goed voor je weefsel.
De bloed circulatie etc in je oor lijd eronder, en hoe 'goed' je oor er ook uit ziet, het is zo ontzettend slecht voor je oor om binnen zo'n extreem korte tijd naar 10mm te gaan.

De dame in kwestie heeft er al 2 jaar geen last van :)
Ik weet wel wat ik met mijn oor kan ja en nee, en ook dat het niet goed is.
Ik luister lekker naar mezelf!
Laatst bijgewerkt door Desty op 10-06-12 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:16

Och meid, doe elke keer toch niet zo wijs wat betreft het stretchen :')

in een maand stretchen is alles behalve slim maar als je zo volwassen bent dat je alles weet, wees dan ook zo volwassen om erover heen te lezen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:18

Nee, want het is echt niet sneu om iemand last aan z'n oor toe te wensen :roll: ik had het ook niet gedaan maar 't is haar lijf toch?
Ben zelf ook sneller gegaan dan telkens een maand, maar bij mij vielen die dingen eruit omdat ik alweer op 'n maat groter zat, gewoon luisteren naar je eigen lijf is het belangrijkste.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:25

Die opmerking vind ik ook wel wat ver gaan. Iedereen moet doen wat ze zelf willen met hun eigen lichaam. Het enige wat je kan doen is advies geven en wat diegene er mee doet is aan haar..
Persoonlijk had ik het ook niet gedaan. Ik ben altijd heel precies wat piercings en verzorging daarvan betreft, maar dat is niet iedereen. Als het fout gaat merken ze het vanzelf. Dan is het iig een goede les geweest om de volgende keer misschien toch beter te luisteren naar de meer ervaren onder ons.

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:39

Bedankt iedereen, ik ga het nu sowieso laten piercen. :)
Weet iemand trouwens nog een goede shop in de buurt van den bosch?