Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:24

Yv_ schreef:
Hier is Yv ;)! Beetje druk gehad, ben echt helemaal gaar! Tijd voor Jag op de tv en iPadje op schoot :).
Dus ik zou zeggen, kom maar op met die swatches, Skessa :D. De rest is ook aardig benieuwd!!

Zonder het plakbandje eerst ff aan je hand te plakken is het echt drama he :'). Ik trok elke keer alle lak mee; blééf lakken!

Hè Yv! :D
Wou dat ik de truc eerder kende.. Heb wat af zitten prutsen met plakband. :=

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:27

ilovetessa schreef:
hoihoi ik kom ook weer even binnenvallen *als stille meelezer haha)
iemand had laatst iets gepost van een soort french manicure maar dan in een kleur waarbij het stuk wat je normaal roze lakt, mat gekleurd is, en de tip in de zelfde kleur maar dan glanzend. nu wil ik dit graag voor donderdag (kerstgala op school) proberen. maar kan je dat ook netjes doen zonder stickers? ik kan namelijk niet zo netjes lakken uit de losse hand dus een recht streepje gaat m niet worden. (stickers heb ik wel, maar die plakken zo goed dat je, hoe droog de nagellak ook is, altijd je nagellak er weer afhaalt) alvast bedankt :)

En als je nou die stickertjes eerst even op je hand doet om de ergste plak eraf te halen? Afplakken met plakband kan ook, maar dan heb je hetzelfde plakprobleem, dus die moet je dan ook eerst op je hand plakken. Bovendien krijg je met plakband echt kaarsrechte lijntjes. Ik ben daar persoonlijk niet zo'n liefhebber van. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:28

Sja, het blijft natuurlijk persoonlijk wat wel of niet fijn is, maar ik zweer persoonlijk echt bij die vijlen van EzFlow. Ze zijn wel iets duurder dan een simpele vijl van de kruidvat oid, maar ik heb denk ik gemiddeld ongeveer driekwart jaar met zo'n vijl gedaan (zo''n vijl om vorm te geven, die Snow Monkey heb ik denk ik al 3 jaar en is nog laaaang niet versleten) en dan gebruikte ik ze echt wel frequent, ook op acrylnagels.

Volgens mij is zo'n normale vijl rond de 2 euro en die Snow Monkey rond de 4/5 euro..

Ik vind persoonlijk een blok ook gewoon vervelend omdat het een blok is. De grip vind ik niet fijn, ik kan er niet goed druk mee zetten op de juiste plaatsen en daarbij schiet ik er heel vaak mee uit, wat bij mij dus ook tot lelijke nagelrandjes lijdt.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:28

astra4

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:29

Morrie: gouden pootjes :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:30

oeee mijn kerst nagels zijn leuk gelukt al zeg ik het zelf :D op iedere nagel wat anders.
zal morgen proberen foto's te posten!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:30

astra4 schreef:

het zijn zilveren spoortjes geworden, kan ook sneeuw zijn, net wat je wilt... m'n collega zal het morgen weer met afgrijzen bekijken +:)+ _O- :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:31

Da's wel een belgische site he? Weet niet of je uit NL of BE komt?
Zie dat ze ook die hele set hebben.. Persoonlijk zou ik voor die gaan, heb je alles compleet :D.

ilovetessa: T/m kerst gewoon élke dag proberen om je lijntje vloeiender te krijgen. Je hebt nog een paar dagen, ik weet zeker dat het de dag dat ze netjes moeten zijn, je het ook echt gaat lukken :D.

Hahahah DB, je bent niet de enige :D.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:31

Morrie schreef:
het zijn zilveren spoortjes geworden, kan ook sneeuw zijn, net wat je wilt... m'n collega zal het morgen weer met afgrijzen bekijken +:)+ _O- :=

_O-

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:32

Ik kom zelf uit NL en zat al te kijken wat het zou kosten om te verzenden maar kom er niet makkelijk uit op hun site dus ga toch maar even verder zoeken.
Zat idd voor de hele set dan te kijken anders blijf ik bezig.:)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:33

Morrie schreef:
astra4 schreef:

:')

Ik heb een merkloze glazen vijl, een (te foute) kartonnen vijl van Sally Hansen en een zooitje vijlen van de Action. Bufferen doe ik niet aan, want ik kan absoluut niet tegen dat geluid. :+

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:34

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:34

Haha dat geluid inderdaad! Skwiek skwiek.. :=

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:36

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:36

Super leuk Marije! :D
Ja, dat geluid astra. Brrr, krijg er gewoon kippenvel van. :=

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:37

astra4 schreef:
Morrie schreef:

_O-

ik doe het echt niet expres hoor, het komt gewoon zo uit dat ik op dinsdagavond opnieuw ga lakken :') O:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:38

Huh :? ? Niet anders dan gewoon een stukje van je nagel afvijlen? Of doen jullie dat ook niet :)?

Ohhh, wat een schattige nageltjes! Maar zal wel een aardig werkje geweest zijn! Jij hebt trouwens wel dé kerstgroen waar iemand anders naar op zoek was :D!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:38

hahaha heb m op facebook gepost, vet leuke reacties :P
nu ook wat vriendinnen die willen dat ik voor kerst/oud en nieuw hun nagels doe...
5 euro O:)
zou wat zijn, om dat voor geld te doen! mssn een leuk idee voor koninginnendag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:39

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:39

Heb geen idee wat ik voor mijn vijl heb betaald. Hij gaat best lang mee. Maar maakt bufferen dan zo raar geluid? Bij mij maakt hij geen geluid gelukkig. Ik kan ook niet tegen rare geluiden. Hoeft maar iets te kraken bij mijn nagels en heb meteen kippenvel := theedoeken zijn ook zo vies om vast te houden brr. Nagellak eraf halen vind ik ook zo verschrikkelijk -O- dat geluid..
Laatst bijgewerkt door Glossi op 20-12-11 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:40

mOamm schreef:
Hoihoi ik kom binnenvallen! Ben verslaafd aan het lakken van mijn nagels, alleen zijn mijn nagels een beetje 'geel' geworden. De witte randjes zegmaar. Heeft iemand daar een tip voor? Gebruik al nagellakremover zonder aceton maar helpt ook niet. Iemand de ultieme tip?

En nog een vraagje, weet iemand iets over magnetische nagellak? En welk merken hebben dat? :)
Alvast bedankt! :)

Af en toe even een badje met Biotex maken, of 1 laagje citroenssap en 5 laagjes (warm) water en daar je nagels een tijdje in laten weken. handig is wel als je ze eerst even vijlt en voorzichtig bufferd dan kan het goed intrekken.

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:41

Trouwens,
Voor de kerst krijg ik fimo fruit staafjes.
Alleen kan ik die met een standleymesje afsnijden?
En blijven die zitten met topcoat?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:47

Ik dacht al, over welk geluid hebben jullie het nou weer := maar nagel vijlen dus haha!!
ja afschuwelijk, al helemaal als je soms scheef / er langs gaat brrrr

Nikkialex dat moet wel lukken! leuk dat fimo.. wil dat ook eens bestellen :D

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:49

Volgens mij moet je die plakken met lijm nikki :)

Oef, niet zo handig..typen met pas gelakte nagels :P

Dat skwiek skwiek geluid krijg je als je je nagels gladmaakt met zo'n glansvijl ;)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:50

Volgens mij moet je daar wel lijm voor gebruiken. Lijkt mij niet dat 't blijft plakken met alleen een topcoat. :)

Oh, misschien doe ik het dan wel fout, als 't bij jullie geen geluid geeft. :=