Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Ik val direct binnen met een vraagje.. heeft iemand een tip voor een écht goede topcoat, die sneldrogend is?
Anc schreef:Mijn TD lijstje is in principe af, maar ervaring vertelt dat hij pas echt definitief is als de bestelling geplaatst is
Donkerblauw schreef:We (Yv, Anc en ik) gaan een bestelling doen bij Trans Design, en nu vroeg ik mij af hoever hun waren met hun bestelling. Dus welke lakjes ze willen bestellen, want een paar dagen geleden waren zij (en ik) er nog niet helemaal uit wélke lakjes wij willen bestellen.
SteffiiY schreef:Misschien als ik weeet welke site het is wil ik ook wel meebestellen?
Cchanny schreef:Ik wil desnoods ook wel mee bestellen hoor.
Als dat nog kan
xDramaQueen schreef:Ik háát seche vite, ik had dus absolutely alice op, hardcore glitters, toen ik een uur op me werk stond kwamen hele stukken van mijn nagel, op alle 10 de nagels was ik al mijn nagellak binnen 10 minuten kwijt, scheelt weer schoonmaak werk maar blij ben ik er niet mee, sneldrogend; ja goed; nee absoluut niet..
Ik gebruik overigens nooit een basecoat en mijn nagels hebben gewoon mijn eigen kleur
Yv_ schreef:Amc: wowie!!! Wat hebben je nagels een mooie vorm en lengte gekregen!!