Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xHelene schreef:Ja dat doe ik ook altijd! anders vind ik het eruit zien alsof mijn nagellak is uitgegroeid hahaah
lesilla schreef:Buiten dat één ook veel mooiere nagels heeft en minder vals lijkt, zal ook veel aan doen. Ik doe beide opties afhankelijk van welk lukt hahaha
gonnyvdz schreef:ik heb op school altijd geleerd dat nagelakentot je nagelriemen slecht is, het zorgt er dan voor dat geen lucht bij
hebben jullie er nooit last van dat je drukplekken op je nagellak krijgt
gonnyvdz schreef:hebben jullie er nooit last van dat je drukplekken op je nagellak krijgt
Donkerblauw schreef:gonnyvdz schreef:hebben jullie er nooit last van dat je drukplekken op je nagellak krijgt
Nee, nog nooit last van gehad.
Laten we het erop houden dat het een kwestie van smaak is, al dan niet tot je nagelriem lakken. De een vind het vreselijk, en de ander vind het gewoon normaal (en andersom).
Ik persoonlijk vind het gewoon vreselijk om bij de nagelriem niet te lakken, lijkt inderdaad (wat xHelene al zei) alsof je uitgroei bij je nagels hebt.
Leuke kleurtjes heb je erbij gekocht xJolien! Hou jij toevallig van paars?
Anc schreef:Vraagje voor de mensen die wel eens bij nailpolishfasion besteld hebben:
Hoe lang duurde het meestal voor de bestelling binnen was?
Op de site staat 1 - 3 dagen, maar ik heb wel gemerkt dat dat vaak niet zo veel zegt.