Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gisteren op de IJslanders, vandaag op Mel.
en m'n maand kosten kwa behandeling komen er ook gewoon bij. Sussie85 schreef:Gefeliciteerd Hannanas! Hopelijk een leuke redelijk pijnvrije dag!
Ik ben niet getest op co's. Heeft dat zin als je aan de antibiotica bent? Ik ben onder behandeling bij een reguliere internist en heb dus alleen de gewone Nederlandse testen gehad.

heb de hele tijd hoofdpijn en buikpijn.
ik zal zoveel mogelijk proberen te lezen en te reageren al komt het er vandaag niet helemaal in

Hopelijk doet de volgende ronde medicijnen meer voor je..
Ik zit in oktober aan 1 jaar.
Ik ben heel moe, en heb ook wel veel pijn maar vergeleken met vorig jaar is het echt zoveel beter te doen! Als het zo blijft gaan houd ik het wel vol. Ik heb de eerste week 3 voor mij te lange dagen gedaan, en 4 keer gereden (3 keer Mel, 1 keer IJslanders) en de 2e week heb ik 4 dagen van +/- 2-2,5 uur gedaan en ik ben afgelopen week ook weer met ov begonnen! Bij school zit een stuk lopen van 7 minuten, daar heb ik het meest last van maar verder ben ik echt heel tevreden. (Hoe kan dat ook anders, ik ben 3-5 uur per dag weg terwijl ik net een half jaar geleden alleen maar in bed kon liggen!) Deze week heb ik 2 keer Mel gereden en 1 keer IJslanders. Al heb ik nu met Mel 2 keer een korter stukje gedaan, half uurtje oid. dus nog steeds niet verkeerd en dat lag ook meer aan het weer dan aan mij.