Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marshaha schreef:Lente schreef:Marsha, had je m'n mailtje gehad? Als je het te druk hebt geen probleem natuurlijk, maar mijn mail doet af en toe gek
ik krijg heel veel mailtjes.. maar ik geloof dat ik op het moment alles had beantwoord.....kan het dat ik hem niet heb?
Gamblex17 schreef:keetie_bijl schreef:Ik heb dit hoefijzer op mijn pols staan. Foto is van toen hij net gezet was.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZBQMLJM.jpg
Zo'n soort tattoo laat ik volgend jaar ook zetten
ik zit al een tijd te denken aan m'n schouderblad,
maar ik heb gehoord dat dat nou niet echt een fijne plek is ?
Gamblex17 schreef:lovehorses7 schreef:Hallo!
Mag ik me hier ook melden?
Ik krijg voor mijn verjaardag mijn eerste tattooben pas 6 januari jarig, maar met een beetje geluk word hij ook op die datum gezet! Ik wil graag een veer bij mijn sleutelbeen zeg maar
ik word 6 januari ook 16
Dan krijg ik hem ook !
Gamblex17 schreef:lovehorses7 schreef:Hallo!
Mag ik me hier ook melden?
Ik krijg voor mijn verjaardag mijn eerste tattooben pas 6 januari jarig, maar met een beetje geluk word hij ook op die datum gezet! Ik wil graag een veer bij mijn sleutelbeen zeg maar
----------------------------
ik word 6 januari ook 16
Dan krijg ik hem ook !
Hahaha leuk!waar laat jij hem zetten als ik vragen mag?
Biebabeloeba schreef:Een maand geleden had ik info gevraagd over Mundus, omdat dat makkelijker te bereiken was voor mij, maar door de weinige reacties en de grote voorkeur voor een tattooeerder die nog bij Bodydesign heeft gewerkt, heb ik maar meteen die tattooeerder aangesproken voor mijn kleine tattoo. Normaalgezien zou die ergens in maart geplaatst worden (lange wachtlijst), maar vorige week liet hij weten dat er een afspraak voor volgende week is weggevallen, dus mag ik dan al gaan! Vind het wel een beetje spannend, het wordt de eerste, en op een redelijk pijnlijke plek, maar kijk er al naar uit
Hebben jullie nog wat voorzorg-tipjes? Ik heb de avond voordien nog een verjaardagsfeestje, maar weet al dat ik best op tijd kan gaan slapen en geen alcohol drink, maar vroeg mij af of er nog meer tipjes bestonden
keetie_bijl schreef:Gamblex17 schreef:
Zo'n soort tattoo laat ik volgend jaar ook zetten
ik zit al een tijd te denken aan m'n schouderblad,
maar ik heb gehoord dat dat nou niet echt een fijne plek is ?
Vond het met de pijn heel erg mee vallen. Soms een gemeen steekje maar vond het niet vervelend..
Het was wel iets gevoeliger als op mijn schouder.
En het leuke was dat je mee kan kijken, bij miijn andere 2 (schouder en onderrug) kon ik er niets van zien. Maar deze kon ik stap voor stap volgen.
Toekie schreef:Hé, het tattoo topic!
Sinds afgelopen augustus ben ik ook de trotse eigenaar van deze mooie lichaamsversiering. Ze zeggen dat het na de eerste naar meer smaakt toch? Daarom heb ik er maar gelijk 2 gedaan.Maar daar blijft het bij hoor, denk ik...
Ik heb ze bij Miami Ink laten zetten!
Toekie schreef:Hé, het tattoo topic!
Sinds afgelopen augustus ben ik ook de trotse eigenaar van deze mooie lichaamsversiering. Ze zeggen dat het na de eerste naar meer smaakt toch? Daarom heb ik er maar gelijk 2 gedaan.Maar daar blijft het bij hoor, denk ik...
Ik heb ze bij Miami Ink laten zetten!
daniekjuh schreef:ik heb de dag vantevoren ook een feestje gehad, niet optijd naar bed gegaan, en zeker wel alcohol gedronken..geen druppel bloed, niet flauwgevallen, en geen weggevaagde lijnen.. k moest wel pas laat op de dag, dus alle alcohol zal er wel uitgeweest zijn..
was mn 2e ook overigens, van mn eerste op mn voet heb ik meer 'last' gehad, en die zat er binnen 20 min op..