[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:20

hahahaha lekker pijnlijk gaat die worden :P zo groot, mijne is rond de 30 cm ..

Ayasha ik was echt bond en blauw... echt niet gezond.. leek wel aangereden ..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:22

Dan ben ik niet de enige :') Ok vooral op het zachte deel ? (dus nietr ribben)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:23

xNathaliee schreef:
..maar het zal (waarschijnlijk) m'n enige zijn.

Dat zou knap zijn. :D

xNathaliee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:35

Haha het is verslavend hè.
Ik ben nou al een 2e bedenken, een zinnetje :Y) hahahaha.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:39

Ha, dit topic moest ik hebben :))

Dat muziekhartje is echt super leuk! :j

Ik wil ter ere van mn pony, die een vreselijke prognose heeft voor nu, een tattoo laten zetten. (een kleine)
Wil al heel lang zoiets doen, maar na de prognose gaf het toch wel de doorslag.

Heb vanmiddag al wat geschetst, wil een kleine rozet (gewoon zwart, niet ingekleurd) met haar naam op de lintstuk. zal straks eens kijken of ik er een fototje van kan maken :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:41

Gimli_ schreef:
xNathaliee schreef:
..maar het zal (waarschijnlijk) m'n enige zijn.

Dat zou knap zijn. :D

_O- _O-
Dan doe je het beter dan de meeste in dit topic idd :j

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:55

Hahaha ja nou inderdaad!
Ik zei bij de 1e.. Nee het blijft er echt 1.. Toen bij de 2e zei ik neee dit is de laatste en de enige tattoo die er ooit bij komt is ter ere aan mn (toekomstige) kinderen :D

Laat ik nou nog geen kinderen hebben en ze de eerste 5 a 10 jaar ook nog niet in de planning heb zitten, maar een 3e tattoo wel :o

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:00

xNathaliee schreef:
Hallo, ik meld me ook hier.
Wil na lang twijfelen ook een tattoo.
Nou is het gene wat ik wil misschien wel onwijs groot om te beginnen, maar het zal (waarschijnlijk) m'n enige zijn.
Ik ben alleen benieuwd naar mensen die ervaring hebben met deze plek, mijn vriend heeft een kruis op deze plek getatoeerd, daar was ik bij.. en was toen flauwgevallen :') dus gaat nog wat worden als ik hem zelf ga laten zetten.
Het gaat om deze:
[img]http://1.bp.blogspot.com/-6X_FzTQLyKw/TZc1zGPwNaI/AAAAAAAAABQ/yufXZ0HbWfE/s1600/Unique+Tribal+Tattoo+Designs6.jpg

mooie tattoo :j
haha mijn broertje is bij zijn 1e ook flauwgevallen :') :+
mijn tattooeerder zegt dat hij het alleen heeft meegemaakt bij mannen en bij hun 1e tattoo,nog nooit bij een meisje/vrouw :D

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:05

Hee..

Ik heb me hier ooit al eens eerder gemeld omdat ik misschien een tattoo wou..
Hier nog een keer.. Ik heb nu 2 jaar een vriend en weet zeker dat het goed zit..
We hebben de laatste 2 jaar alleen maar pech gehad maar het nog steeds bij elkaar..
Nou zitten we eraan te denken allebei een tattoo te nemen die voor ons een betekenis heeft over de ander.
Dus niet echt de naam, maar iets anders wat me aan hem doet herinneren en andersom..

Graag geen reacties over dat het stom is om dit te doen want je kunt uit elkaar gaan..
Ja dat weet ik, maar zelfs als we uit elkaar gaan (wat ik me echt niet kan voorstellen) heeft hij zoveel voor me betekent dat ik hem alsnog wil blijven herinneren. En andersom heeft hij dat ook..

Zijn er meer mensen die samen een tattoo hebben? Of leuke ideeen?
Sorry voor het lange verhaal!

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:07

Laatst kwam hier een hele mooie voorbij! Van een jongen en een meisje, de ene had een slotje en de andere een sleuteltje, echt heel mooi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:42

Calimero_ schreef:
Hee..

Ik heb me hier ooit al eens eerder gemeld omdat ik misschien een tattoo wou..
Hier nog een keer.. Ik heb nu 2 jaar een vriend en weet zeker dat het goed zit..
We hebben de laatste 2 jaar alleen maar pech gehad maar het nog steeds bij elkaar..
Nou zitten we eraan te denken allebei een tattoo te nemen die voor ons een betekenis heeft over de ander.
Dus niet echt de naam, maar iets anders wat me aan hem doet herinneren en andersom..

Graag geen reacties over dat het stom is om dit te doen want je kunt uit elkaar gaan..
Ja dat weet ik, maar zelfs als we uit elkaar gaan (wat ik me echt niet kan voorstellen) heeft hij zoveel voor me betekent dat ik hem alsnog wil blijven herinneren. En andersom heeft hij dat ook..

Zijn er meer mensen die samen een tattoo hebben? Of leuke ideeen?
Sorry voor het lange verhaal!

Toch zeg ik niet doen, kijk maar naar Anouk of Angelina, of nog beter, Jan Smit. Het is iets wat je je rest van je leven bij je draagt, mocht je wel met ruzie oid uit elkaar gaan, dan is dat best vervelend om iets op je lichaam te hebbe wat voor die persoon is. Familielid a la maar vriendje :n , je bent nog zo jong!!!
Wat ik aanraad is iets te nemen wat herinnerd aan de goede tijd, maar wij kunnen jou daar niet mee helpen, dat moet je toch echt zelf doen...

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:42

tijgerr91 schreef:
Laatst kwam hier een hele mooie voorbij! Van een jongen en een meisje, de ene had een slotje en de andere een sleuteltje, echt heel mooi!!

Daar dacht ik inderdaad ook al aan, die vond ik ook heel mooi :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:45

Miseria schreef:
Yanouuu schreef:
Oke, mooi! :D Ik neem trouwens aan dat ik wel een wachttijd kan verwachten, toch?

Zeker, mijn zusje moest voor een kleine tattoo bijkleuren al 3mnd wachten! Maar soms valt er iets uit en heb je geluk!

Oké, ik ga wel een keer even bellen of langs als ik in de buurt ben :j
Nu ik echt zeker weet dat ik het wil en hoe ik het wil kan ik echt niet meer wachten :')

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:46

Heeft iemand hier ervaring met Bodyflair in rotterdam?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:47

Joolien schreef:
Toch zeg ik niet doen, kijk maar naar Anouk of Angelina, of nog beter, Jan Smit. Het is iets wat je je rest van je leven bij je draagt, mocht je wel met ruzie oid uit elkaar gaan, dan is dat best vervelend om iets op je lichaam te hebbe wat voor die persoon is. Familielid a la maar vriendje :n , je bent nog zo jong!!!
Wat ik aanraad is iets te nemen wat herinnerd aan de goede tijd, maar wij kunnen jou daar niet mee helpen, dat moet je toch echt zelf doen...

Hier iemand die 3 jaar het perfecte koppeltje gevormd heeft voor alle vrienden enz en ik ben blij dat ik nooit dergelijke ideeën gehad heb. Want wat zou ik daar nu spijt van hebben, en wij zijn niet eens met ruzie uit elkaar gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:49

Ayasha schreef:
Joolien schreef:

Hier iemand die 3 jaar het perfecte koppeltje gevormd heeft voor alle vrienden enz en ik ben blij dat ik nooit dergelijke ideeën gehad heb. Want wat zou ik daar nu spijt van hebben, en wij zijn niet eens met ruzie uit elkaar gegaan.

Hier ik dus ook he. Ik dacht eerder al een geweldige relatie te hebben, nou als ik dan voor hem een tatoeage zou nemen zou ik daar hard spijt van hebben hoor...

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:13

Hier nog iemand die het, ondanks dat je 't niet wilt horen, afraadt.
Mijn ex had de naam van zijn ex-vriendin op z'n borst staan, vre-selijk.
Kijk om je heen, wees realistisch. Wellicht zijn jullie op de 80e nog bij elkaar, maar dan neem je er dan toch één? :D

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:21

Ik heb ook me vriend ze letter op me rug ik ben er ape trots op en wat een ander er van vind boeit me geen ruk ik loop er toch zelf mee :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:28

Ja maar met een letter kan je als het mis loopt nog een vriend zoeken met die letter as beginletter O:)
Sorry geintje dat hier altijd gemaakt wordt :')

Een vriendin zet altijd de namen op haar lijf (waarom weet e zelf niet want ze wisselt bijna maandelijks) en die zei laatst ik ben ondertussen een lopende telefoonboek"
Ik lag echt dubbel _O-

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:31

Ja ik kan er ook nog genoeg van maken.
Maar toch die mensen die ordelen tis maar net waar je van houd.
En ik heb nou niet zo iets van oh dus als ander het niet mooi vind moet je het niet doen.
Ik doe wat ik zelf leuk vind :D

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:47

Mijn man en ik zijn 18 jaar bij elkaar. 2 weken geleden heeft hij mijn naam en de namen van onze kinderen in runentekens op zijn bovenarm laten tatoueren, in een cirkel, om de afbeelding van sleipnir, het paard van Odin heen. Ik vind het geweldig lief van hem en ik voel me zeer gevleid. *voelt nu de neiging opkomen om zelf ook namen op zich te laten tatoueren*

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:48

Tackle hem en maak een foto! *noorse mythologiefan* :D

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:02

Hij is verlegen.... Het is zijn eerste (hoe schattig is dat, hij is 35) <3

ongeveer deze afbeelding http://heathengods.com/temple/modules/n ... 99&forum=1, alleen heeft Odin, zoals het hoort, dan een p.ikkie. Eromheen een strakke cirkel, dan de runen, en daaromheen nog een strakke cirkel. Zodra hij durft maak ik een foto.

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:57

maar ik vind namen van kindere toch anders als van een vriendje
wij hebben ook nu 12 jaar een relatie maar willen echt allebei geen tatto van de ander zijn naam
voor ons zoontje hebben we allebei zijn handafdrukje laten tattoeren
en voor de hond heeft mijn man nog een tattoo van dat de hond voor zijn moter zit zijn twee grote liefdes :+

maar goed je moet het zelf weten hoor en mischien is idd een symbool dan een beter idee vond die van t sleutel en t slotje ook erg leuk mocht t dan uitgaan kan je nieuwe vriend gewoon ook weer een sleutel laten zetten voor jou slot }>

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:14

Yanouuu schreef:
Vraagje trouwens, weet iemand waar ik hem uiteindelijk het beste kan laten zetten, in de buurt van Rotterdam? :)

Moose! :j Zeker weten.
Als je foto's wilt van mijn tattoo's moet je t even zeggen, pb ik je ff (hebben al n paar x hier gestaan, dus zal ze nu ff pben haha)

@ Nathalie: Jup, maargoed, als je ouder wordt en rimpels krijgt op bepaalde plekken, blijven tattoo's ook niet mooi :P Haha.

@ Calimero: Ik vind het mooi hoor, samen een tattoo. Heb ik ook met mijn vriend (foto staat in profiel). Dat heeft ook een diepe betekenis voor ons, wij hebben ook veel meegemaakt samen, en toch overal doorheen gekomen.
Wat anderen daarvan vinden.. tsja dat maakt ons niets uit :P Het zijn onze tattoo's, en onze lichamen. Wij zijn er super blij mee, en trots op. En dat is wat telt :j
Ook al zou het ooit uitgaan, de betekenis blijft er. Niet alleen wat betreft een relatie :)

@ xkimmie: Bodyflair.. Niet doen! :)