Ayasha ik was echt bond en blauw... echt niet gezond.. leek wel aangereden ..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Hallo, ik meld me ook hier.
Wil na lang twijfelen ook een tattoo.
Nou is het gene wat ik wil misschien wel onwijs groot om te beginnen, maar het zal (waarschijnlijk) m'n enige zijn.
Ik ben alleen benieuwd naar mensen die ervaring hebben met deze plek, mijn vriend heeft een kruis op deze plek getatoeerd, daar was ik bij.. en was toen flauwgevallendus gaat nog wat worden als ik hem zelf ga laten zetten.
Het gaat om deze:
[img]http://1.bp.blogspot.com/-6X_FzTQLyKw/TZc1zGPwNaI/AAAAAAAAABQ/yufXZ0HbWfE/s1600/Unique+Tribal+Tattoo+Designs6.jpg
Calimero_ schreef:Hee..
Ik heb me hier ooit al eens eerder gemeld omdat ik misschien een tattoo wou..
Hier nog een keer.. Ik heb nu 2 jaar een vriend en weet zeker dat het goed zit..
We hebben de laatste 2 jaar alleen maar pech gehad maar het nog steeds bij elkaar..
Nou zitten we eraan te denken allebei een tattoo te nemen die voor ons een betekenis heeft over de ander.
Dus niet echt de naam, maar iets anders wat me aan hem doet herinneren en andersom..
Graag geen reacties over dat het stom is om dit te doen want je kunt uit elkaar gaan..
Ja dat weet ik, maar zelfs als we uit elkaar gaan (wat ik me echt niet kan voorstellen) heeft hij zoveel voor me betekent dat ik hem alsnog wil blijven herinneren. En andersom heeft hij dat ook..
Zijn er meer mensen die samen een tattoo hebben? Of leuke ideeen?
Sorry voor het lange verhaal!
Miseria schreef:Yanouuu schreef:Oke, mooi!Ik neem trouwens aan dat ik wel een wachttijd kan verwachten, toch?
Zeker, mijn zusje moest voor een kleine tattoo bijkleuren al 3mnd wachten! Maar soms valt er iets uit en heb je geluk!
Joolien schreef:Toch zeg ik niet doen, kijk maar naar Anouk of Angelina, of nog beter, Jan Smit. Het is iets wat je je rest van je leven bij je draagt, mocht je wel met ruzie oid uit elkaar gaan, dan is dat best vervelend om iets op je lichaam te hebbe wat voor die persoon is. Familielid a la maar vriendje, je bent nog zo jong!!!
Wat ik aanraad is iets te nemen wat herinnerd aan de goede tijd, maar wij kunnen jou daar niet mee helpen, dat moet je toch echt zelf doen...
Ayasha schreef:Joolien schreef:Toch zeg ik niet doen, kijk maar naar Anouk of Angelina, of nog beter, Jan Smit. Het is iets wat je je rest van je leven bij je draagt, mocht je wel met ruzie oid uit elkaar gaan, dan is dat best vervelend om iets op je lichaam te hebbe wat voor die persoon is. Familielid a la maar vriendje, je bent nog zo jong!!!
Wat ik aanraad is iets te nemen wat herinnerd aan de goede tijd, maar wij kunnen jou daar niet mee helpen, dat moet je toch echt zelf doen...
Hier iemand die 3 jaar het perfecte koppeltje gevormd heeft voor alle vrienden enz en ik ben blij dat ik nooit dergelijke ideeën gehad heb. Want wat zou ik daar nu spijt van hebben, en wij zijn niet eens met ruzie uit elkaar gegaan.
Yanouuu schreef:Vraagje trouwens, weet iemand waar ik hem uiteindelijk het beste kan laten zetten, in de buurt van Rotterdam?