Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Dat overdrijven heb je in ieder geval niet overdreven![]()
Het is echt niet zo dat mensen die geen hsp zijn niks begrijpen, jij voelt alleen dingen sneller en duidelijker aan.
Als ik bij m'n dokter aangeef waar ik last van heb heeft ze dat echt wel verstaan hoor
woepsie90 schreef:Ik zou bijvoorbeeld niet chagrijnig thuiskomen van hond uitlaten bij het zien van andermans rare gedrag.
xDenies schreef:woepsie90 schreef:Ik zou bijvoorbeeld niet chagrijnig thuiskomen van hond uitlaten bij het zien van andermans rare gedrag.
Het andermans rare gedrag slaat wel op hoe ik over straat kan lopen. Als ik op het zebrapad loop en een auto schiet voor mij langs; had dat ook heel anders af kunnen lopen.
Als dat jongetje daadwerkelijk met zijn fiets tegen mijn hond aan had gezeten (pup van 8mnd oud) dan had ik een getraumatiseerde pup en wie weet wat nog meer.
Dusja, dan kan ik toch behoorlijk chagrijnig thuis komen ...
Ik heb wel iemand op mijn werk waar ik mee kan praten, maar dat helpt verder ook niet. Je bent het even voor een moment kwijt maar je deelt ook wel weer je irritaties met die persoon. Hoe dat uiteindelijk weer bij de hogere handen terecht komt is natuurlijk weer de vraag. Ik uit een hoop, en dat komt niet altijd ten goede.