Ik ben afgelopen maandag begonnen met Sonja Bakker. ben nu 2,3 kg afgevallen! Wil het graag 8 weken volhouden en 10 kg eraf, hopen dat ik het volhoud! En daarna fijn door blijven gaan met gezonder eten zodat ik mooi op gewicht blijf.
Homiafortuna
Geplaatst: 14-01-12 20:02
BloemBloem schreef:
Ik heb vandaag ook weer eens wat gegeten. Doe Cambridge. Had gewokte gambas met knoflook en koriander
Ja lekker he, als je in de tussenweek zit en eindelijk weer een kleine maaltijd mag nuttigen. Kon er toen ook echt van genieten.
Nou, ben ik weer vanaf mn telefoon. Zo druk de laatste tijd dat ik geen tijd heb om de laptop op te starten xD. Morgen weer en dan ook een uitgebreidere reactie .
Ik zag vandaag weer een paar mooie resultaten voorbij komen. Top en ga zo door!
Vanavond weer verjaardag van mn schoonmoeder, maar de taart zit weer niet in de planning bij mij .
Gisteren wezen stappen en veel kcal binnen gekregen door middel van witte wijn. Vanavond vast wel weer weg. Maar dan ga ik aan de frisdrank ..
Zaterdag ben ik altijd de hele dag op de manege en eerder at ik dan altijd 2/3 snacks en patat (ja ik weet het, dat is heel veel ). Vandaag gingen de anderen weer snacken maar ik ben naar de supermarkt gegaan en heb een maaltijd salade met kip en mueslibollen met slankie en komkommer gescoord . Volgende week maar weer doen. Vanochtend de Wii weer gepakt, en mn gewicht grafiek is een dalende lijn ! En nog een moeilijk paardje gereden wat erg intensief was.
Kortom, een dag om trots te wezen op mezelf!
En dit was toch een lang verhaal terwijl ik eigenlijk naar de verjaardag moet :p.
Goed bezig Mjetterd! succes vanavond op de verjaardag!
Zag goede resultaten voorbij komen! Ga zo door dames!
Ik ben inmiddels 3,5 kilo kwijt in 2 weken dus het begin is er. Ik combineer nu prodimed met power slim, ik neem de lekkerste producten van beide dieten zegmaar. En om eerlijk te zijn is het erg goed vol te houden. De eerste week wel moeilijke momenten gehad, maar deze week geen moment honger gehad
3,5 kilo is netjes! Mooi dat je het nu goed kan volhouden. Echt honger heb ik ook heel erg weinig, maar wel veel zin in een lekkere hap .
Bij mij gaat het nog niet zo snel heb ik het idee, maar tot nu toe ben ik tevreden over mezelf. Gisteren geen taart gehad, maar wel een paar borrelnootjes (stuk of 5), gewoon even voor de smaak. Niet meer wezen stappen, dus dat scheelt ook wel weer in de kcal!
Na 2 wat mindere dagen ga ik er vandaag weer vol tegenaan. Begonnen met een lekker ontbijtje, en nu ga ik fitnessen. Hopen dat de rest van de dag ook goed gaat.
Mars
Geplaatst: 15-01-12 10:56
Ik zit op mijn werk, niet de handigste plek om wat aan beweging te doen. Maar ik heb wel lekker wat fruit en verantwoorde broodjes meegenomen
RR: komt goed hoor, you can do it!
marleen_usar
Geplaatst: 15-01-12 12:00
Gisteren naar wok geweest, gewoon een paar kleintje bordjes op en niks aan gekomen, sommige vallen en veel af zeg in korte tijd kan daar wel eens jaloers op zijn hoor.
SSDesign
Geplaatst: 15-01-12 13:11
marleen_usar schreef:
Gisteren naar wok geweest, gewoon een paar kleintje bordjes op en niks aan gekomen, sommige vallen en veel af zeg in korte tijd kan daar wel eens jaloers op zijn hoor.
Ja ik ook maar ik vraag me dan vaak ook wel af hoe snel het er weer aan zit
Idd SSDesign, in bepaalde gevallen vraag ik me dat ook af. De eerste weken als je start met een normaal dieet (geen crash) kun je wat meer afvallen omdat je dan vaak ook vocht verliest. Maar in het geval van crashen zit het er in no time weer aan ben ik bang...
Ik moet zeggen dat ik echt niet te zwaar ben (op dit moment 67 kg, 1.80m lang), maar ik voel me gewoon net niet helemaal prettig en merk dat ik op moet letten. Eerste jaar op kamers, dus dan is eten makkelijk en verleidelijk, omdat er toch geen 'controle' meer is. Dus dat is voor mij de reden om vooral op te letten en het liefste nog een klein beetje af te vallen (maar dan meer in de zin van bewuster eten, echt afvragen of ik wel trek heb in een tussendoortje en vooral ook meer sporten).
Afgelopen zomer woog ik bijna 71 kg, mede omdat ik een hele tijd niet gesport had. Als ik nu een keer 69 weeg, wat bijna nooit meer voorkomt, is het bijv. na kerst of een vakantie. Dat is een paar dagen 'netjes eten' en dan zit ik weer aan 67-68 kg. Ondanks dat ik dus nauwelijks ben afgevallen, voel ik me al wel prettiger. En dat door gewoon wat beter op te letten en wat meer te sporten. Maar nu heb ik ook het gevoel dat het er veel minder makkelijk weer aankomt.
Het gaat bij mij dus echt niet snel, maar anders ben ik bang dat ik zo weer heel zwaar ben.
Ik mag morgen weer wegen van mezelf.. Dan is het een week geleden.. Ben zo ontzettend benieuwd of er iets af is.. Ik begin me nu wel steeds lekkerder te voelen en heb ook meer energie! Heerlijk!
marleen_usar
Geplaatst: 15-01-12 17:44
Ik ging vanmorgen wegen,of ik goed keek dat weet ik niet.Ik baalde wel, weer niks kwijt.Ga ik een uurt laten, en opeens veel kwijt.Huh dat was wel raar,ik gaf een mega juich kreet en kreeg commentaar want iemand schrok heel erg (haha).
Jammer niks eraf deze week.. Ik moet toch weer strenger zijn.. Heb vorige week een keer pizza gegeten en kaasfondue gedaan.. Dat soort dingen maar niet meer in 1 week plannen dus..
Voor ik ging douchen toch nog een keer de weegschaal op.. En ik ben 0,2 kwijt.. Toen ik vanochtend ging wegen had ik me volledige pjama outfit nog aan..