[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:06

Citaat:
Nee, mijn grootste vrees was altijd: wat over 20 jaar, als ik begin te rimpelen en hij niet meer mooi is en hij ook niet meer bij de persoon past die ik dan misschien zal zijn?
Omdat je dat niet eens kan afwassen ;)
Dus als ik dan zeg: hij moet eraf, weet ik dat dat kan. En dat stelt me genoeg gerust om er nu een te nemen ;)

Ohh ik heb ook lang getwijfeld. Over waar en wat maar ook: wat als ik ouder ben.
Totdat ik naar het programma: over mijn lijk, aan het kijken was. Tja wat als ik niet oud zou worden.... zou ik het dan wel laten zetten.
Zonder twijfel was dat antwoord een: JA!
Dus toen was het alleen nog maar waar en wat :D
Meteen maar een plek uitgekozen die veel mensen niet doen ivm het ouder worden: de buik :D :P

Je leeft nu, en wie weet bestaat dat wonder doekje over 20 jaar wel idd :D
Ik wil dan ook graag meteen een wonderdoekje die de boel meteen ook kan straktrekken :D :D :D

nelis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:13

Meelezer komt onder steen vandaan :D

Ik ben op dit moment in het bezit van 3 tattoo's die alle al meer als 8 jaar oud zijn,oftewel ze worden er niet knapper op ;)
Heb op mijn schouderblad een eenhoorn, op mijn enkel rechts een Zwarte panter die omhoog kruipt ( ja ik weet het zwaar fout maar was 16 en helemaal in de kickboks scene :+, ) en op mijn linker scheen been ter hoogte van de Enkel de voorletter van mijn zoon en mij in het chinees

Nu wil ik de panter en eenhoorn gaan veranderen.
Mede omdat ik ook een zeer zware periode heb afgerond, wil ik iets van een krachtige spreuk aan toevoegen in het engels of latijns. echter ik ben koos inspiratie loos, kennen jullie tattoo shops die je met zon wazige eis op pad kunnen helpen?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:14

Ohd oe mij ook maar zo'n straktrekdoekje! :D :D

Nee even serieus, zo ben ik ook gaan nadenken. En wat dan nog als ik 60 ben en tekst op mijn schouder heb staan? Dan herinnert dat mij aan de hel waar ik toen doorheen ging, aan hoe moeilijk ik het had en hoe diep liefde kan gaan. Hoe makkelijk je wereld kan veranderen in korte tijd. Dan weet ik wie ik toen was en hoe ik geworden ben wie ik op dat moment ben. Met een tattoo (tattoo's? :)) ) die mij daar aan kan herinneren. :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:15

Ik zou zelf wel wat meer uitzoeken over de spreuk die je wilt, probeer eens de term adversity.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:19

Nelis ik ben benieuwd naar fotos!

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:21

_karin_ schreef:
Ohd oe mij ook maar zo'n straktrekdoekje! :D :D

Nee even serieus, zo ben ik ook gaan nadenken. En wat dan nog als ik 60 ben en tekst op mijn schouder heb staan? Dan herinnert dat mij aan de hel waar ik toen doorheen ging, aan hoe moeilijk ik het had en hoe diep liefde kan gaan. Hoe makkelijk je wereld kan veranderen in korte tijd. Dan weet ik wie ik toen was en hoe ik geworden ben wie ik op dat moment ben. Met een tattoo (tattoo's? :)) ) die mij daar aan kan herinneren. :)

Een straktrekdoekje _O-
Ik denk dat die heel populair gaan worden :D

Och zo is het ook. Ik trek tegen die tijd wel een badpak aan.
Denk toch niet dat ik me er lekker bij voel om op mjn 70ste nog in een bikini rond te lopen :P

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:21

Emmaa schreef:
Nelis ik ben benieuwd naar fotos!

Zal vanavond is een poging doen om foto's te maken.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:22

Suze_ ik vind je sleeve echt heel gaaf !

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:24

Ik heb net vanmiddag mijn eerste laten zetten! Nu hoor ik er ook bij :P
Het is een G-sleutel op mijn rechter pols, als ode aan de muziek en omdat ik door een moeilijke periode ben gegaan en dat nu een beetje afgelopen is. Het is een soort van herinnering dat ik wel door moeilijke periodes kan komen. En ook onder het mom van je moet een beetje lef hebben in je leven. Lekker sentimenteel he? :D
Ik ben pas 17, maar ik wilde er al een vanaf mijn 14e en van mijn moeder mocht het meteen en daardoor ben ik juist heel erg over na gaan denken. En nu was ik er dus uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:35

dank je higgins :D

ach als ik uitgelubberd en grijs en rimpelig ben, zie ik er sowieso niet meer uit.. met of zonder kleurtjes.. :D

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:37

Ine23 schreef:
Ben je van plan nog eens te trouwen dan?
Trouw was waarschijnlijk ook al gepland voordat je zwanger was?
Gaat wel erg offtopic maar ik ben zo geïnteresseerd :P

Nee deze man laat ik NOOIT meer gaan :n :D <3

de 1e keer wel ja..

de 2 keer was ik zwanger en toen dachten we... ach kom we gaan ook ff trouwen ( 2 maanden voor dat ik moest bevallen := )

Goed weer ontopic sorry mod :o

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:38

Zo dacht ik ook Suze ;)
En daarbij, men moet me maar nemen zoals ik ben. Gaat erom dat de eigenaar van de tattoo ( :') ) het mooi vind :j

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:46

lekker offtopic:
HEY ik ga in mei ook trouwen, incl witte trouwjurk!!!! whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:51

:')
Das plotseling?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:00

Haha komt idd om de hoek alsof je dat gister hebt besloten :')

Roxxiej door jou zit ik nu al aan een 2e te denken terwijl ik mn eerste nog niet eens heb :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:04

Haha sorry :P heb ik je op ideeën gebracht dan?

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:08

Marshaha schreef:
lekker offtopic:
HEY ik ga in mei ook trouwen, incl witte trouwjurk!!!! whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Wat een leuk nieuws!!!
Gefeliciteerd Marsha !

Wordt het een groots of intiem ?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:09

Jo! wat leuk dat je ook een tattoo laat zetten!

Ik ben ook al de hele tijd aan het denken voor een nieuwe. Denk dat die komend najaar komt :)

@ Marsha: gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:09

Nou je hoort iedereen zeggen dat zodra je er 1 hebt je ook een tweede wilt dus ik bereid me alvast voor :P

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:10

Ik heb ook absoluut geen spijt van mijn tattoo, en zal dat ook niet snel krijgen in years to come. Mijn tattoo staat voor een mooie tijd in mijn leven, een tijd die mij toch voor een deel gevormd heeft en waar ik nog steeds bijna dagelijks heimwee naar heb. Zelfs als ik 80 ben pronkt mijn tattoo nog op mijn onderarm, en dan kan ik mooi al mijn kleinkindertjes vertellen hoe het vroeger was. :') En wat oma nou toch allemaal beleefd heeft toen zij jong was.... _O-

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:33

suze_ schreef:
dank je higgins :D

ach als ik uitgelubberd en grijs en rimpelig ben, zie ik er sowieso niet meer uit.. met of zonder kleurtjes.. :D

Hahaha dat zeg ik dus ook altijd!!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:34

Optiwolk schreef:
Nee, mijn grootste vrees was altijd: wat over 20 jaar, als ik begin te rimpelen en hij niet meer mooi is en hij ook niet meer bij de persoon past die ik dan misschien zal zijn?
Omdat je dat niet eens kan afwassen ;)
Dus als ik dan zeg: hij moet eraf, weet ik dat dat kan. En dat stelt me genoeg gerust om er nu een te nemen ;)

Oh oke, nou als dat inderdaad werkt voor jou, waarom niet :P Maar vergeet niet dat het er meestal niet bepaald mooi uit ziet als je een tattoo weg laat halen.. (littekens)

Over verbergen gesproken: nu met een tshirt aan zie je er geen 1. Straks met mn halve sleeve wel uiteraard, maar als ik dan half lange mouwen aan heb zie je ook niets.
Heb ook trouwplannen, maar ga ze dan ook niet verbergen onder make up ofzo :P Het hoort nou eenmaal bij mij :))

@ Apincy: Lastig foto's maken he haha, ik laat het lekker door mn vriend doen als ik er zelf moeilijk een foto van kan maken hahaha. Hij ziet er goed uit :Y)

Mooie trouwfoto's zag ik :D

@ Marshaha: Gaaaf :D Wij willen volgend jaar trouwen.. Eerst even flink sparen ;)

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:56

Ik denk bij het evt zetten van een tattoo ook echt niet na over of ie over 20/40/60 jaar nog mooi is..... Tegen die tijd ben ik oud & rimpelig, en dus toch al moeders knapste niet meer... Tattoo meer of minder maakt me dan ook niet uit.

Marsha gaaaf! Gefeliciteerd zeg!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:02

mars hoe kan dat nou?? je bent half jaar geleden getrouwd in verweggistan!!??

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:24

Wow die bloemen en die rug zien er strak uit. Mooi!