Pff ik heb zenog geen 3 maande in.. Maar ze gaa eruit.. Heb er al te veel uitgetrokken (mijn eigen haar ook) iets te onvoorzichtig mee geweest, maar ze zagen ook heel snel en droog uit. Heb ik ze nog bij laten knippen, mr ze waren gewn niet zo mooi gezet als de vorige keer.. Nu hoef ik ze niet meer..
Die van mij zijn bij de douane, hoop dat ik ze snel heb en de tax gaat meevallen.. Ik gok op 40 euro als het in frankrijk 30 is brr!
lesilla
Geplaatst: 17-11-11 01:28
Zo ziet nu mijn eigen haar eruit, heb een stuk zelf afgeknipt *te gierig om 45 euro te betalen voor puntjes * Doe nu yes to carrots, volume middel van redken, nog een speciale shampoo, en elke dag haarolie erin (de puntjes). En extra vitamine en genoeg drinken en natuurlijk geen haar stijlen.
Die olie heeft me dus erg geholpen misschien een tip voor jullie, Eigenlijk is het zo een kuur voor in je haar te doen voor je gaat wassen en het is van rene furtener.
Met de stijltang ga je het alleen maar meer beschadigen. Dan is het straks niet meer mooi te maken en ga je terug en zegt ze: komt door al t stijlen, is je eigen schuld. Ik geef hierop geen garantie.
Je kunt vast de foto's mailen , dan hoef je er niet heen
Stitatio
Geplaatst: 17-11-11 17:10
Je hebt zeker gelijk, ik heb haar net gemaild. Punt is alleen dat ik echt geen zin heb in dit gezeik. Ik dacht goede extensions te hebben/krijgen maar eigenlijk is de lol er nu al vanaf. Ik wist dat ik niet de beste extensions kreeg maar dit had ik niet verwacht. Mocht ik nieuwe krijgen moet ik er toch weer heen en weer tijd zien te maken. Ik baal heel erg en heb bijna zo iets van: haal er maar uit en laat maar zitten. Zie het als een dure les. Maarja aan de andere kant zonde van mijn centjes dus ik heb inderdaad maar gemaild en kijken wat ze zegt.
Vind het erg dat je zo triest ben, begrijp je reactie! Maar jij verdient mooi haar, en stijltang verkleint de leefperiode van je haar en je extensions. En dan al op slechte extensions?
Erg jammer inderdaad, vooral omdat ik dit echt nog niet eerder heb gehoord.. Ik heb er nooit last van gehad.. En de mensen die ik ken die er geweest zijn ook niet, voor zover ik weet. Heb ze er iig nooit over gehoord, en t zag er altijd goed uit (Ook als het niet gestijld was haha).
Pfuh ziet er echt niet goed uit. Zo een haar zou je door de kapper laten afknippen ik toch, laat staan als het mooie extensions moeten zijn!
williejanne
Geplaatst: 18-11-11 13:35
hier foto's van die van mij, helaas is kwaliteit van de foto's niet goed. krijg het zelf niet voor elkaar om goede foto's te maken. Had ze er ff snel in gedaan.
VonDutch
Geplaatst: 18-11-11 13:46
lesilla schreef:
Pfuh ziet er echt niet goed uit. Zo een haar zou je door de kapper laten afknippen ik toch, laat staan als het mooie extensions moeten zijn!
inderdaad, en dan al die moeite, het eerder opstaan voor NIKS! pfff.. ben het echt zat
Hallo, ik kom even binnen vallen. Heb al wel heel wat topics doorgelezen maar nog niet echt gevonden wat ik zoek. Ik wil graag extensions maar geen vaste. Zat aan clip ins te denken. Alleen nou ben ik echt een leek op dit gebied en weet dus echt niet welke goed zijn en welke niet. Hebben jullie misschien tips? Welke goede kwaliteit zijn? En waar je ze kan bestellen? Ik heb al heel wat site's afgezocht, maar alles lijkt op elkaar haha. Alvast bedankt!
jeetje VonDutch, dat ziet er niet bepaald lekker uit... Williejanne, wat hebben jouw extensions een mooie krul! heb je die er zelf ingezet, of zaten die er al in?
ik heb vandaag mijn haar wat bijgeknipt om straks 'gezond' aan de extensions te kunnen beginnen, en even een meer 'extensionmodel' er in geknipt. die berg haar die nu in de prullenbak ligt doet me pijn, was toch weer een centimeter of 2 wat er af moest en het groeit al zo langzaam
Luxy's staan goed bekend ja, ik maakte mijn clip-ins altijd zelf met een pakket haar via eBay.
Ze zei dat het er inderdaad wel erg droog uitzag en ze vroeg welke producten ik gebruikte.
Undefined
Geplaatst: 18-11-11 17:56
Welke producten je ook gebruikt, je hebt ze nog maar een week (?) dus daar zou het gewoon niet aan mogen liggen..
Marlies94
Geplaatst: 18-11-11 18:37
VonDutch schreef:
Het hele ritueel wat ik had beschreven is hier voor geweest en dit is het resultaat na 20 min in de auto zitten en op je werk aankomen.
Dat heb ik idd ook
lesilla
Geplaatst: 18-11-11 18:45
Ik lees veel over luxy's ik zie 40 procent negatief en 60 procent positief. Misschien een lading die toch niet zo goed is, maar ik zal het zelf moeten testen zodra ze ooit eens aankomen
lesilla
Geplaatst: 18-11-11 18:46
Undefined schreef:
Welke producten je ook gebruikt, je hebt ze nog maar een week (?) dus daar zou het gewoon niet aan mogen liggen..
Inderdaad, niveau ofzo is geen topproduct maar dat gaat echt niet dit veroorzaken. Dat vind ik altijd zo een prutexcuus