Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Nonawen@ ik volg de Atkins eetwijze,een eetwijze die je je leven lang gewoon doet zodat je op gewicht blijft.Ik heb alleen wel een traag werkende schildklier dus val maar heel weinig af, maar iedere kilo is er 1 zeg ik maar.
chipieke schreef:Deze week was er 2.7 kilo af dus op 2 weken tijd de volle 5 kilo kwijt! Vandaag is echter een klote dag, mijn oma is deze namiddag overleden en moet me echt inhouden om niet alles op te vreten wat ik tegenkom...
Rienn schreef:Ik meld me af...
Ik heb geprobeerd om minder te eten, maar ik word gewoon kotsmisselijk. Heb steeds het idee dat ik nokkie ga, en dat wil niet. Ik heb nu besloten dat ik gewoon iets meer moet gaan sporten, en dat wilde ik toch al gaan doen.
Ik blijf jullie nog wel gewoon volgen en als ik vragen heb dan stel ik ze gewoon en reageren doe ik ook, alleen minder.
pluisje88 schreef:Rienn schreef:Ik meld me af...
Ik heb geprobeerd om minder te eten, maar ik word gewoon kotsmisselijk. Heb steeds het idee dat ik nokkie ga, en dat wil niet. Ik heb nu besloten dat ik gewoon iets meer moet gaan sporten, en dat wilde ik toch al gaan doen.
Ik blijf jullie nog wel gewoon volgen en als ik vragen heb dan stel ik ze gewoon en reageren doe ik ook, alleen minder.
Het gaat toch om verantwoord en gezond afvallen? wat sommigen hier eten is zo weinig dat dat ook niet meer gezond is. Crashdieten noemt men dat. dat is ook niet gezond. Je mag zelf weten hoe je wilt afvallen. Alleen meer sporten is toch ook goed?
Rienn schreef:Ik meld me af...
pinto_1 schreef:Rienn schreef:Ik meld me af...
Maar jij wilde toch ook niet afvallen, alleen op gewicht blijven? Ik denk dat je een goed gewicht hebt en met jouw lengte zeker niet minder dan 50 kilo moet wegen.
Ik denk dat je lichaam dat ook aangeeft en je daarom misselijk wordt.
Gewoon gezond blijven eten en beweging is inderdaad altijd goed...
_Lindsey schreef:Mijn weegschaal zei vanochtend 65,8.. Dus niks eraf, niks erbij
Vorige week nogal veel stress gehad (nog steeds) dus dat werkt even niet mee
Monnie_ schreef:Wat zijn precies slechte suikers? Suikers die je niet nodig hebt? (dus waar je lichaam niks aan heeft?) Want na zo'n dag als gisteren kon ik wel wat energie gebruiken (om ook nog te leren voor school) en zijn gewone suikers niet slecht. Maar wat voor een slechte suikers zitten er precies in Jus d' orange?Fijn dat je zo goed hebt gesport sabine! alleen flesje jus dorange bevat veel slechte suikers.