Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:20

:wave: Nog niet bijgelezen, sorry....doe ik morgen!

Vanochtend flinke buitenrit gemaakt met 2 meiden en mn knollies. Kwam o.a. deze foto uit:
Afbeelding
<3 :+: <3 :+: <3

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:53

Jaan, <3 een foto om in te lijsten!!
WenK nooit bij stil gestaan wat er allemaal voorbij komt op een wedstrijd. Heel eerzaam.
Angela: eigenlijk alle denkbare afstanden mbt recreatielopen. de km en mijlloopjes. Ik heb zelf de 5 en de 10 km. Zag ook de 4 en 10 mijl, 12 km, 15km en nog veel meer. Welke zou je willen hebben?

Het is goed dat je erover begint, ik ga ook lid worden! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 22:38

Fanneke: Gezien ik door longontsteking geveld ben en opnieuw moet beginnen zou ik graag de 21 km willen hebben en voor mijn vriend de 10 km. Die heeft de 5 bijna afgerond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 22:40

Jaan: wat een zachtaardige blik heeft de rechter, wauw! Erg leuk hoor die trekpaarden, ik heb er 2 gereden een hele poos terug al. Staan volgens mij nog wat foto's van op bokt meen ik.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:04

Jaan, wat een super foto zeg :j
Ik heb een jaar stage gelopen op een ki en dekstation met o.a. trekpaarden en ik was echt dol op ze :j

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:54

Fan, ik weet niet goed welke les dit is :P In ieder geval week 7 van de 12.
Lekker dat je even bent wezen shoppen!
Italiaans eten is altijd erg lekker, wat had je gemaakt?
Wat gaaf dat je met Fanny als therapiepaardje werkt. Is dat onder begleiding?

MJ, het wordt al best warm he met lopen. Ik vergis me daar ook wel eens in :P

WenK, rustig aan met je rug hoor :(:) Zeker goed om de grenzen van je lijf te respecteren!
Klinkt inderdaad wel goed, dat je zo ook uit de praktijk dingen leert in plaats van alleen theorie.

Marjolein, wat gaaf zo, die paarden allemaal!
Inderdaad een heleboel zelfreflectie bij het loswerken. Dat vind ik er ook zo mooi aan. Alles wat het paard fout doet, vind je terug in jezelf.

Scooby, zon gaat vast snel weer schijnen, kun je je stapritje maken :)

Bom, super dat 't beter gaat met je tinker! Is toch even schrikken.
Is je man nog 120 min geweest?

Sakkia, het regende inderdaad flink he.

Noor, wat een gaaf filmpje! Knap dat je dat durft.

MrUlbe, wat grappig dat jouw zusje ook meeging. Mijn zusje is vrijdag en vandaag (in de regen!) op de fiets me mee meegegaan om te roepen JA en STOP! Is wel fijn. Hoef je zelf niet steeds naar de tijd te kijken.

Jaan, ik vind 't zo grappig, je ziet haast nooit twee van die grote paarden en dan gewoon 2 naast elkaar :P

Zit hier te trillen achter m'n pc trouwens. Ik woon dus in een studentenhuis (gekocht door m'n ouders) samen met 4 anderen. Constant is er gedoe over de thermostaat. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin ook over ieder kruimeltje en vuiltje gezeurd hebt, maar goed huis van m'n ouders dus dat wil je wel netjes houden. Daar ben ik in ieder geval nu mee gestopt, geleerd om dingen los te laten wat dat betreft. Maar gezeik over de verwarming, brandblussers, ik heb 't echt gehad. M'n vader raakt er ook gestresst door en dan voel ik me weer schuldig dat ik niet gewoon m'n mond hou tegenover m'n vader. Komende woensdag willen ze een huisvergadering. Heb er echt geen zin in...

Verder wel een gezellig weekend gehad. Was na 3-4 weekenden in Utrecht weer eens bij m'n ouders. Vrijdag waren er kennissen van m'n ouders die uit Indië komen, hebben we dus indisch gegeten :P Zaterdag met wat vrienden van de middelbare school samen gegeten, was erg gezellig en vanavond met m'n ouders en zusje BZV gekeken. Relaxed weekend dus :) Dat gevoel maar vasthouden dus voor als ik m'n huisgenoten weer zie :P

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:10

:wave:

Een stille meelezer meld zich hier :o

Ik was benieuwd of er hier ook mensen zijn die mee gaan doen met de run voor kika op 5 juni in Groningen?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:11

Welkom mistral! Wat zonde dat zoiets helemaal in Groningen is. Wel een mooi initiatief!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:12

Ik heb er over nagedacht, maar wat me een beetje tegenhoudt is dat je jezelf moet laten sponsoren

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:16

Bedankt Tara!

Volgens mij organiseren ze dit ook op andere plaatsen?

Sakkia: Ja klopt dat lijkt mij dus zo leuk om voor een goed doel te lopen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:19

Tara heb het even opgezocht is in Spaarnwoude, Rotterdam en Groningen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:19

Ja vind het wel leuk om voor een goed doel te lopen maar zie het niet zo zitten om iedereen bij langs te gaan om geld op te halen ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:20

Bij bekenden zou ik nog wel geld ophalen, maar om deur tot deur te gaan...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:21

nee dat laatste doe ik al helemaal niet hoor, maar het is bij mij meer dat ik een dag van te voren dan nog moet regelen dat ik sponsoren nodig heb :+ Gewoon niet geschikt voor mij :+

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:22

_Tara_ schreef:
Bij bekenden zou ik nog wel geld ophalen, maar om deur tot deur te gaan...

Via bekenden zou ik idd ook doen, maar ik ga ook zeker niet de deuren bij langs :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:23

Dan werkt 't inderdaad niet voor jou Sakkia :P

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:24

SAKKIA schreef:
nee dat laatste doe ik al helemaal niet hoor, maar het is bij mij meer dat ik een dag van te voren dan nog moet regelen dat ik sponsoren nodig heb :+ Gewoon niet geschikt voor mij :+

Ik weet ook niet of ik er zo'n ster in ben om dit soort dingen tijdig te regelen. Maar het lijkt me wel leuk om zoiets als eerste evenement te doen.
Ik sport onder begeleiding van de fysiotherapeut maar er is gene doel waar ik naar toe loop. Nu gaat het bij mij allemaal veel langzamer dan ik eigenlijk wil maar dat is ook omdat mijn gezondheid dat niet altijd toe laat.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 08:16

goede morgen deze morgen!
ik mag vanavond weer, dus ik hoop dat het dan nog steeds droog is :=

vanavond staat er op het programma:
stukjes van 5 minuten lopen, met 3 minuten wandelen.
en dat 30 minuten ongeveer :D

(vandaar dat ik nooit weet hoe ver ik loop :P)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 08:52

Meuning! :O

Valt niet mee deze morgen ;)
Wanneer is hij dan in Rotterdam Mistral? Groningen is iets te ver voor mij :+
Tara: met Fa is het niet onder begeleiding. Balen dat er gezeurd wordt. Hopelijk komen jullie tot een oplossing.
Angela: pfff, longontsteking, dat is heftig. Je was zo goed op weg! De 5 en de 21km staan erop.

Hier nog wat moeie spiertjes, maar gelukkig zit ik heel de dag in meeting :+

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 08:54

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:25

@ Noor, wat een gaaf filmpje, Jer ziet er goed uit ook op het filmpje!! Ik krijg wel kriebeles als ik dat zie, is lang geleden dat ik gecrosst heb. Geniet er van! Doe je mee in Vlietland dit jaar? Daar ben ik meestal wel het hele weekend om te helpen.

@ Tara, ik moet er ook echt op letten dat ik me niet te warm kleed, want als ik niet sport heb ik het nogal snel koud maar met hardlopen dus niet! Aan de ene kant kijk ik enorm uit naar het voorjaar maar aan de andere kant denk ik dat ik het lopen een stuk zwaarder ga vinden met hogere temperaturen.

@ iedereen die gisteren met regen is gaan lopen _/-\o_

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:59

_Tara_ schreef:
Jaan, ik vind 't zo grappig, je ziet haast nooit twee van die grote paarden en dan gewoon 2 naast elkaar :P

Nou, hier wel hoor! Staan hier in de buurt bijna meer trekpaarden als 'gewone' paarden,. Denk dat het echt fifty-fifty is.

Hier het topic van gister. Even krabbeltje achter laten ej?! ;) Jaan81 @ [RIJ-ITP] Op bezoek bij Jaan en d'r knollen; Tycho & Fleur!

@mistral: Hmm, wel leuk, lopen voor een goed doel. Is ook in Rotterdam, zei je? Heb je een link van een site oid? Juni is een mooie periode, dan heb ik geen loopje.
@tara: Succes vast met de huisvergadering. Lijkt me erg lastige situatie, hebben het toch over je oders :(:)
@fanneke: Wauw, wat goed gelopen gister zeg! :j En super dat Fanneke voor tehrapiepony gaat fungeren!
@sakk: Je wordt dus ook erg creatief door t SouthBeach?! Wel heerlijk voor je dat het zo goed aanslaat! :j
@angela: Gelukkig weer wat opgeknapt.
@scooby: Gaat alles naarw ens met je nieuwe knapperd?
@wenk: Potloodventerjas _O- Maar wel heerlijk gereden, nice! En leerzame middag gehad met schrijven.
@bomm: iig nog wel lekker gegeten?

Ga zo eerst weer lekker rijden. Hopelijk blijft het droog. Gister wast zo'n fijn weertje! Heel de dag droog, wel flinke wind, maar zelfs zon af en toe! *\o/* Nu regent het....Bij jullie is het zeker droog nu? :o :=

Wil eind van de middag rondje hollen. Hamstring is alleen wat opgezet, geen idee van wat, maar pak dan even intervaltraining. Kijken of het loskomt.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 10:02

Morning,

En na een week vakantie weer op het werk :n Had er zo geen zin in :+

Jaan ik kijk komende week even in je topic, ik zit op het werk in de officefunctie en dan kan ik geen foto's kijken.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 10:45

Goedemorgen fanatiekelingen!!

Vluchtig even bijgelezen...

@Sakkia keurig, al 4 kilo kwijt!!
@Fan Lekker gelopen! Ga zo door! En wat leuk dat je super pony een heuse therapie pony wordt!
@Tara Mijn schoonouders hebben ook een studentenhuis gekocht en daar woont hun jongste zoon in. het eerste jaar wat het ook alleen maar gezeik, maar nu gaat het geloof ik een stuk beter. Loslaten is toch het beste.
@Angela Een longontsteking? Sterkte!!
@Bom Fijn dat tinkie weer aan de beterende hand is! Nog gefeliciteerd met dochterlief!
@..... Iedereen succes met lopen deze week!

Ik heb het weekend helaas niet gelopen...
Ben gewoon zo ontzettend druk op dit moment dat het echt niet haalbaar is. Met een beetje mazzel nog 2 weken en dan krijg ik weer meer tijd (lees 15 uur reistijd per week komt te vervallen!!!)
Tot die tijd maar proberen af en toe een onderhoudsrondje te lopen en daarna weer lekker fanatiek aan de gang!!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 10:59

Goedenmorgen .

Zo bij iedereen is de drukte weer toegeslagen.

Iedereen die gaat lopen vandaag loopse het is heerlijk buiten.
wat temp betreft het is verder grijs en grauw je zou er depri van worden.

Zo ga even jaan der topic bekijken.