Christyj138 schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben nu 16 jaar oud, maar ik loop er al wel 2 jaar mee.
Mijn borsten zijn erg groot. Ik ben zelf ook wel lang, 1.76m, en zeker ook de smalste niet. Niet meer dat ik 'dik' ben (15 kilo afgevallen, en we zijn er nog niet) Maar ben van mezelf ook erg breed en fors gebouwd.
Hierbij zijn ze ook nog eens heel erg ongelijk. Links heb ik DD/E, en rechts F/G. Dit verschil is echt enorm, zodra ik geen BH aan heb, zit hier zeker 4 a 5 cm verschil in. Ik loopt al bij de HA voor mijn linker borst, ik heb borstontsteking gehad, en dit is niet helemaal weg getrokken. Volgende week mijn 2e ego maken en ze gaan onderzoeken wat het nu is, toch een restontsteking, of iets anders...
Hoe is dit allemaal bij jullie verlopen? Van welke maat kwamen jullie, en hebben jullie nu? Ik heb al erg veel gelezen in dit topic.
Ik heb er erg veel last van met paardrijden. Ik draag schockabsorber BH's, maar dit werkt echt niet voldoende. Ook ben ik lichtelijk aan het scheef groeien, in sta in het algemeen meer naar rechts, en ook mijn rug/nek zijn niet recht.
liefs
Hey! Wat vervelend zeg! Kan me goed voorstellen dat je hiermee zit! Ik ben afgelopen woensdag geopereerd. Had 75H/I en heb nu 75/80C aan
Erg blij mee! Maar dit is zo verschillend! Het meisje dat naast mij lag had 85F en is naar een 80D gegaan. Dus licht eraan hoe je zelf gebouwd bent en wat het beste bij je past. Ik hoefde bij de PC niet eens te zeggen wat ik zelf in gedachten had iod. Hij zei meteen van ik denk dat C het beste bij je is, misschien dat het een kleine D wordt. Uiteindelijk dus wel een C want het is nog wat gezwollen door vocht en er zitten zelfs nog gaasjes achter. Ben super tevreden!
Maar ik had ook 1 kant groter dan de andere. Tijdens de operatie ruim 200gr meer afgegaan aan de ene kant als de andere kant. Zelf nooit zo opgevallen, maar blijkbaar. Ook waren mijn schouders scheef gaan staan e.d. Kan nu al merken dat het een enorm verschil is met lopen! Moet echt even opnieuw uitzoeken hoe te lopen en alles te houden. Scheelt best veel! Bij mij 1,5kg eraf gegaan dus enorm veel!
Maar hoe dan ook, wat naar zeg! ook steeds van die ontstekingen. Kan me goed voorstellen dat je het er nu mee hebt gehad, ook met het verschil tussen de kanten. Nooit fijn! Je kunt naar de huisarts gaan en vragen wat hij ervan vindt, een borstverkleining (als je dit dus zelf echt wilt). Weet niet of hij je misschien nog te jong vindt? Mijn huisarts vond mij te jong eigenlijk, al zei hij dat ik dit maar moest zien met de PC en ik ben 19
vandaar
Je kan nog veel veranderen als je 16 bent. Maar je kunt altijd even contact opnemen met je HA en daarna eventueel een PC en zien wat zij ervan zeggen. Helemaal omdat je er zo'n last van hebt!
Ik heb zelf nooit fysiotherapie gehad, ook nog niet echt last van gehad behalve dat het in de weg zat. Wel zag de huisarts meteen dat het enorm was, veel gewicht en mijn houding nu al verkeerd was. Kreeg ook zonder moeite een doorverwijzing naar PC. Toen hij later dit aanvroeg bij de verzekering werd het ook per direct verzekerd. Was heel snel rond! Binnen een week kreeg ik te horen dat het vergoed werd
Erg blij mee natuurlijk. Had het anders ook sowieso gedaan. Je kunt het later helemaal zoveel last van krijgen maar ook had ik het gevoel dat er eerst gekeken werd naar mijn voorgevel en daarna pas naar mij. Voelde me zo onzeker! Ben erg blij dat ik het heb gedaan en zeer aan te raden!