Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:15

Fan, spannend! En waarom nou weer tot vrijdag wachten??!! Mannen snappen ook niks, wij vrouwen willen het NU weten :o

En ducktape helpt inderdaad het beste, rollen behang van 10 bij 10 ook := Maar nu zijn ze weer lief, voor zolang het duurt :')

Weet nog niet of ik lampjes en bomen ga neerzetten. Wij zijn weg vanaf 20 december en om dat nu alles te versieren.... heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Heb al wel een vreselijke kitscherige boom gescoord die ik meeneem op vakantie :o En met Sky Radio aan kom ik ook wel in de Kerstsfeer :O

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:17

Een klein boompje een idee Bom? Heb thuis nog zo'n klein kerstboompje met al lichtjes erin... Ideaal voor een vleugje kerst zonder al te veel werk... :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:23

Wij hebben hier op het werk nu ook een klein boompje in het kantoor staan, toch wel gezellig hoor :j
Na de vakantie pleuren we dat dingen met ballen en al weer in de doos tot volgend jaar en dan staat ie er binnen 1 minuut weer. Enkel even de takjes netjes en de stekker in het stopcontact :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:25

:j Zoiets idd... Had ik op mijn oude kantoor ook, maar gezien de toekomst hier heb ik daar hier helemaal geen zin in.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:26

Ja, kan, maar eerlijk gezegd hoeft het niet zo van mij :n Zal eens met mannetje overleggen wat hij wil. Kids kunnen dan wel mooi helpen. Hebben dit weekend niets staan, misschien dat ik dan de zolder even opduik om toch wat op te hangen en neer te zetten.

Ben wel blij dat we met Kerst lekker weg zijn, beetje afleiding ipv sip thuis te zitten.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:30

:(:)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:49

Dank je, het blijft gewoon moeilijk die periode. Ben altijd weer blij als oud en nieuw is geweest en we weer fris en fruitig aan een nieuw jaar beginnen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:49

Dan ben je wel dichtbij Bom :j
Land van Bartje was het toch?

Oh ik heb echt mega veel werk verzet vandaag :j Ben er blij mee. Moet toch vaker een beetje vroeg op bed gaan, doet me goed :')

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:03

Klinkt lekker Bom, ff eruit! :(:)

Bij mij staat de boom al, kan alleen de haakjes nergens vinden :( Er moeten nog meer ballen in, ff halen straks.
Ik zag allerlei leuke dingetjes online, zoals kerststukken maken e.d. ik denk dat ik dit weekend ook eens ga hobby-en. Ben er niet zo'n ster in, maar die stukjes zien er echt leuk uit! :j Zal de link eens opzoeken. Ik ben ook op zoek naar een werkbeschrijving van vogelvoederhuisje om zelf te maken, wij hebben zo veel hout over, daar moet toch iets mee te doen zijn! :)
En we hebben een oppaspoes buiten. Hij is van mensen verderop, hij mag daar niet binnen :( Beestje kwam met het koude weer bij ons op de veranda schuilen, we hebben een plastic kist met een paar handdoekjes erin beschut neergezet. Daar nam die zeker genoegen mee :) Het is zo'n scheet! Helaas kan die bij ons niet binnen, omdat we allebei allergisch zijn :( Ik snap niet dat mensen aan dieren beginnen als je er niet voor wilt zorgen. :n

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:18

Ik zou toch even bij die mensen langs gaan hoor :o En anders zou ik gewoon de dierenambulance bellen dat je een aanloper hebt maar dat ie niet bij jullie kan blijven omdat jullie allergisch zijn. Zij komen hem dan wel ophalen denk ik :j

vriendlief is nu bij zijn ouders de boom ophalen. Hij was vanmiddag vrij want de vrouw van een collega van hem is overleden. Dat is echt een triest verhaal.
Voor anderhalve week hoorde ze dat ze leukemie had, een paar dagen later is ze al overleden.
Kregen gisteren een kopie van de kaart en staat er achter de naam van 1 van de kinderen, in liefdevolle herinnering ;( toen brak echt mijn hart en ben ik direct op zoek gegaan naar een mooie kaart en heb die naar ze toegestuurd.
Helaas staakt TNT en met een beetje pech komt ie dus pas volgende week aan :(

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:28

Sas, inderdaad land van bartje :j lekker weg, veel afleiding, mooie omgeving... Dagje dierenpark Emmen, Speelstad oranje, zwembad, overdekte speeltuin, ponyrijden. Genoeg te doen ;)

Fan ik zou ook even bij die mensen langsgaan. Onze ex-kater wil ook heel vaak naar buiten, ookmmet dit weer. Wilde gisteravond ook niet binnenkomen, geroepen en gefloten maar hij was volgens mij op muizenjacht :9 Het kan ook zijn dat hij bij anderen wordt opgevangen omdat ze m zielig vinden maar hij wil toch echt zelf naar buiten en niet meer binnenkomen. Dus voordat je de dierenambu laat komen ;)

Ik verdenk die van ons er wel eens van dat hij gewoon een ander eethuisje gevonden heeft := meneer eet van 2 walletjes _O- hij is ook superbrutaal want hij loopt gewoon ieder huis binnen waar de ramen of deuren open staan of gaat door het kattenluik naar binnen, boefje :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:52

Sh*t mijn ipod is kapot! Hij doet niets meer! :n Heb er een maand van mogen genieten. Ga maar weer op zoek naar een ander, maar koop nu wel een nieuwe! Even sparen maar!

Vandaag maar met mijn oude MP3 op pad gegaan. Sommige delen waren nog goed ijzig, maar heb lekker gelopen. moet 5x4x3x2 stevig hardlopen en tussen door 2 minuten wandelen. Pas de problem! ;) Had nog een stuk gekund! Vrijdag gaan we voor de 15x 1 minuut wedstrijdtempo 30 seconden wandelen tussendoor. Zondag gaan we weer voor een duurloopje van 5km.
Ik wil de 5km één keer per week lopen. Heerlijk om weer te kunnen lopen! :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:42

O Fan, balen van je ipod. Mooi kerstkado om te vragen ;)

En het wordt morgen weer glijden naar het werk ben ik bang :( Zou vanavond ook gaan lopen maar redde het niet voor het eten, na het eten naar stal en nu weer thuis. Buiten begint het al glad te worden dus ik blijf lekker binnen. Kon ook niet rijden, buitenbakbodem was als beton zo hard :(

Ik wil vrijdag even lopen, ben dan toch lekker vrij en ik denk dat ik de winter zo maar doorga met vrijdag en zondag lopen. De overige dagen red ik het gewoon niet. Zondag 5 km en vrijdag interval of zo. Na de winter ga ik wel weer 3x per week met schema lopen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:59

Ja wel eerst even naar de mensen gaan en als ze daarna nog niet de poes willen opvangen of dat hij bij hun uberhaupt nog wel binnenkomt, daarna pas andere stappen natuurlijk.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 09:46

Arm poesje Fan...

Haha wat een boefje die van jullie Bom. Aanlopertjes krijgen wij nooit, honden in huis he, die katten lopen allemaal wel een blokje om... :j

Jammer dat je het niet red om te lopen Bom...

Ik ga vanavond weer lopen (mits de fietspaden te doen zijn).

Hondje had trouwens een ontsteking bij zijn nageltje, heeft antibiotica en pijnstiller/ontstekingsremmer gekregen, moet 8 dagen door en dan moet het over zijn. Daarnaast elke dag 2 keer in een badje met biotex. Rekening viel me mee. Had gelukkig nog (veel) antibiotica liggen thuis dus was maar 45 euro kwijt.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:47

Gelukkig is het niet ernstig WenK :(:)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:58

Wat een opluchting WenK! Jack zal zich snel beter voelen! :j

Haha Bom, ik heb heel zielig gedaan gisteravond. wat moet ik nou? moet ik weer met die andere mp3 op pad en die ipod was zo fijn!! Jeetje de nieuwste Nano kost 159 euro, zoveel geld heb ik voorlopig niet. Sh*t zeg!
Ik hoop dat manlief de hint heeft begrepen ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:59

Ja, hij was vanmorgen al weer aan het spelen, maar wilde wel worst (pillen) eten, maar geen brokjes... Grapjas...

Haha hoop met je mee Fanneke...

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:00

Fanneke schreef:
Sh*t mijn ipod is kapot! Hij doet niets meer! :n Heb er een maand van mogen genieten. Ga maar weer op zoek naar een ander, maar koop nu wel een nieuwe! Even sparen maar!

Wat voor een Ipod heb je??
Mijn nano deed laatst ook raar en die heb ik toen gereset. Meen dat dat moest door middel van het menuknopje tegelijk in te drukken met de center knop. Even googlen en dan vind je het wel. Toen deed die van het in ieder geval weer!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:01

Mijn hardlopen staat even op een laag pitje.
Gewoon enorm tijd gebrek en buiten vind ik gewoon te gevaarlijk op dit moment (met de wetenschap over 5 weken op de ski's te staan...)
Probeer 2x per week binnen te lopen, maar heb op dit moment geen stem meer en ook wat last van mijn keel, dus vandaag maar even overslaan...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:44

Thanks Judith, ik ga dat eens proberen. Op moment doet hij niets meer, geen lichtje niets. :n
Het lopen bij mij ging goed gisteravond, er waren wat gladde stukjes, maar daar kon ik goed omheen.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:52

Fanneke schreef:
Thanks Judith, ik ga dat eens proberen. Op moment doet hij niets meer, geen lichtje niets. :n
Het lopen bij mij ging goed gisteravond, er waren wat gladde stukjes, maar daar kon ik goed omheen.

1.Toggle the Hold switch on and off (Slide it to Hold, then turn it off again)
2.Hold down the Select and Menu Buttons
3.Wait for about 3-5 seconds with the buttons still held down
4.There should now be the Apple Logo shown up on the screen. Now your Ipod is reset!
5.If the Apple Logo was not on the screen, then check if the button on the top (The SHIFT or Hold button), is off. If it was on then turn it off. Now, try steps 1-3 again.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:05

WenK, gelukkig valt 't mee met je hond. Hopen dat 't nageltje snel hersteld.

Majka, onze hond is net weer geplukt, krijg er dan zo'n ander hondje van. Heel leuk om te zien! Ze ligt nu languit op het vloerkleed, even alle ervaringen verwerken. Ze kan nog zo onzeker zijn bij andere mensen, toch gaf de dierenartsass aan dat ze zich voorbeeldig heeft gedragen. Gelukkig! :)

Ik zou vandaag gaan lopen, maar morgen gaan we een weekend naar Texel en moet nog veel in huis doen. Moet vanmiddag/vanavond weer werken en 't is spierwit hier overal. Dus denk dat ik mijn volgende rondje maar bewaar voor op Texel. Ook fijn! :D Heb dan alsnog deze week 2x hardgelopen en 1 uur spinning. Ook netjes toch?

Fan, balen van je ipod!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:12

Thanks Judith, ga het vanavond proberen!

Bij ons ligt ons datasysteem eruit voor onderhoud. Het was de bedoeling in de ochtend dat het zou gaan plaatsvinden, alleen door het slechte weer in Parijs, is de update uitgesteld naar de middag. Je raadt nooit wanneer wij dit mailtje kregen?
Idd om 12 uur! Pfff, dat is lekker handig! Een dag naar de kl*te

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:13

Ah Handig is dat Fan, hebben jullie de data opslag in parijs dan?