Ik loop in ieder geval in het team van de Hartcatheterisatie.
En zodra ik mijn startnummer heb hoor je het wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Dat scheelt, ik vond het bij de dam tot damloop (de ladiesrun dan) erg irritant dat er niet op looptijd de startvakken was ingedeeld. De niet zo ervaren lopers stonden vooraan en kwamen praktisch niet van de plaats, waardoor je veel tijd verloor.
MamboBeach schreef:Mirkim, als het goed is regelt mijn vriendin het kaartje. Kan het zijn dat ik rond 15.30 uur aan de beurt ben ofzo? Ik heb er echt geen weet van, ben daar nog nooit geweest! Lijkt me wel heel leuk om te doen!
SAKKIA schreef:JAAAA dat heb ik ook en dan al die bekenden langs de kant naar me roepen Saskia Saskia JOEHOE
Mirkim schreef:MamboBeach schreef:Mirkim, als het goed is regelt mijn vriendin het kaartje. Kan het zijn dat ik rond 15.30 uur aan de beurt ben ofzo? Ik heb er echt geen weet van, ben daar nog nooit geweest! Lijkt me wel heel leuk om te doen!
Ik heb ff gekeken in mijn 4Mijl boekjeMaar de laatste groep (startnummer v.a. 20001 - 21.000) start om 15.08 uur!
Ik ben er ook nog nooit geweest (niet eens om te kijken!)! Ik ben ook erg benieuwd!
Mirkim schreef:SAKKIA schreef:JAAAA dat heb ik ook en dan al die bekenden langs de kant naar me roepen Saskia Saskia JOEHOE
Mensen uit mijn woonplaats die met de ladiesrun meewaren vonden het terras interessanter dan de run zelf, dus daar heb ik geen last van... (ze werden alleen uit hun bierlijkeconcentratie gebracht toen de nummer 1 over de finish kwam: dezelfde achternaam als wat ik heb
Er ontstond enige verwarring aan uit het supportersvak... )