[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:29

wollewaps schreef:
ninajojo schreef:
@ Joanne1987: hoeveel heb je voor deze tattoo betaald? :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJ6VNAA7.jpg

Ik wil namelijk net zoiets...

Joanne1987 schreef:
ja is echt reeel, mijn kleine was 75 en mij grote 300 ofzo geloof ik, weet ik niet meer precies maar die staat er dan ook al ruim 7 jaar op

;)

Omg... Sorry mensen, voortaan beter kijken!

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:14

Hallo allemaal,

Ik kom dit topic even binnenvallen. Mijn vriend wil een tattoo ter ere van de geboorte van onze dochter, Loïs (16-10-2010). Hij is van plan om haar naam op zijn onderarm te laten tattoeren. Ik heb voorgesteld om iets meer symbolisch te laten ontwerpen. Omdat ik het zelf ook niet heel erg leuk zou vinden als mijn vader met mijn voornaam op zijn arm rond zou lopen... := Gelukkig staat hij daar wel voor open.

Maar ik vind het wel erg moeilijk om iets te verzinnen. Ik wil iets laten ontwerpen door een artist, maar die moet natuurlijk wel een beetje richting hebben.. We hebben allebei een beetje rondgesurft op internet, maar nog niet echt iets gevonden naar onze smaak.

Mijn vriend wil dus een tattoo, waarschijnlijk op zijn onderarm. Het moet te maken hebben met de geboorte van onze dochter, haar naam betekent 'strijder' in het Grieks. Mijn vriend houdt wel van tribals.

Wie heeft een idee? Of weet voorbeelden op een site?

_Noah

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:53

Marshaha die is erg mooi! Vind die kleur echt super gaaf.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:38

Hoi allemaal.

Ik overweeg ook een tattoo te nemen. Ik wil graag op mijn pols een Keltisch teken. Wie heeft een leuk voorbeeld of heeft deze een keer gezien. Graag met een betekenis.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:56

zoek even op de site van hein pragt.
En anders google even op keltische symbolen. ;)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:19

Nou ik ga straks nog even een keer bellen naar Lucky 6 tattoo en vragen of ik al een afspraak kan maken..
Zal nog wel een paar maanden duren voordat ik terecht kan, maar dan staat de afspraak alvast..

Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! {:)

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:52

Ja gelukkig nieuwjaar nog :D ! En @Sharoontje: Lucky 6 tattoo is toch die van Ben Saunders ? of vergis ik me nou ?
Ben nog steeds heel erg blij met die van mij ! zit alweer te denken aan een 2de !

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:46

Figaro schreef:
Hallo allemaal,

Ik kom dit topic even binnenvallen. Mijn vriend wil een tattoo ter ere van de geboorte van onze dochter, Loïs (16-10-2010). Hij is van plan om haar naam op zijn onderarm te laten tattoeren. Ik heb voorgesteld om iets meer symbolisch te laten ontwerpen. Omdat ik het zelf ook niet heel erg leuk zou vinden als mijn vader met mijn voornaam op zijn arm rond zou lopen... := Gelukkig staat hij daar wel voor open.

Maar ik vind het wel erg moeilijk om iets te verzinnen. Ik wil iets laten ontwerpen door een artist, maar die moet natuurlijk wel een beetje richting hebben.. We hebben allebei een beetje rondgesurft op internet, maar nog niet echt iets gevonden naar onze smaak.

Mijn vriend wil dus een tattoo, waarschijnlijk op zijn onderarm. Het moet te maken hebben met de geboorte van onze dochter, haar naam betekent 'strijder' in het Grieks. Mijn vriend houdt wel van tribals.

Wie heeft een idee? Of weet voorbeelden op een site?

Niet 'gewoon' het griekse woord voor strijder? Ik vind zelf het griekse alfabet mooi. :)

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 09:44

oe i love ben saunders :D haha

maar om me nou meteen daar te laten tattoeren, hij mag wel een liedje voor me zingen :D :D

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:06

_karin_ schreef:
Niet 'gewoon' het griekse woord voor strijder? Ik vind zelf het griekse alfabet mooi. :)

Dat vind ik eigenlijk wel heel mooi.. :D
Alleen, hoe kom ik daar aan? Iemand enig idee voor een betrouwbare vertaling? (zodat mijn vriend niet straks 'ik ben een kokosnoot' in het grieks op zijn arm heeft staan.. }:0 )

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:31

Volgens mij is het echt πολεμιστής maar er zijn vaak meerdere woorden die er ook op kunnen lijken. Denk dat je met research een aardig eind komt. En je kent vást wel iemand die Grieks heeft gehad of een woordenboekje thuis heeft liggen. Desnoods bel je een school op en vraag je het aan de betreffende leraar. :') :D

Je kunt ook denken aan gaelic, maar dan moet je er wel een beetje verbinding bij voelen natuurlijk.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 23:09

Jessie; Dat is zijn zaak idd
Marsha; I love im to, maar ik laat me om die reden daar niet tattooeren. Ik vind hem als persoon zelf geweldig en heb zijn werk gezien en vind het erg mooi. En ik wilde mijn As tattoo door een speciaal iemand laten zetten

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 23:40

Ja ik ben helaas (not) ook met het tattoo virus besmet ! ik heb 6 juli een tatoeage in aandenken van me opa laten zetten! Maar zit nu al te denken aan een nieuwe ! Ik laat er zoizo ooit een zetten voor me paardje ! Maar waarschijnlijk laat ik deze zomer een tatoeage zetten vanwege de vriendschap van 15 jaar met me hartvriendin ! Wordt wel neutraal hoor ! Niet dat het met initialen is ofzo ! Stel dat er dan iets gebeurd dan sta je met iemand ze iniatalen op je ! x:D

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 00:53

Ik raad je af om een tattoo in de zomer te laten zetten, LoveJessie.
Je mag gedurende het heelproces niet in de zon/zwembad...

Ik heb vorige zomer ook een tattoo laten zetten, baalde echt dat ik niet in de zon en het zwembad kon..

Edit: Ik ging na 2 weken weer het water in, maar ik ken ook iemand die dus te vroeg het water in ging, en dat liep uit op een flinke ontsteking. Het is voor iedereen anders, maar ja, je kunt beter 6 weken helen aanhouden..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:50

Dat is voor iedereen persoonlijk. Heb er eentje eind Juni laten zetten vorig jaar en heb er echt geen probleem mee gehad. In de zon gewoon doekje er op dat de zon er niet aan kan en klaar. Dan kan je voor de rest zonnen wat je wil. :)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:14

ja dat klopt, Ayasha, maar het was een soort van mijn mening :D

Ik vond het nogal vervelend om er de hele tijd rekening mee te moeten houden en hem af te dekken..

Maar dat is voor iedereen idd anders :) !

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:23

Ik heb mijne op mijn borst toen goed ingesmeerd en als ik de zon inging deed ik er een babydoekje overheen zegmaar, zodat het niet rechtstreeks in de zon kwam en ik ging opletten wanneer ik hem weer in moest smeren..

Ik heb toenstraks naar Lucky 6 gebelt en helaas tattooeert Ben voor een tijd niet meer, maar nu word ik door zijn vader getattooeert. 30 april om 12uur. Ik kon wel eerder, ik kon zelfs over 3 weken al terecht, maar ik wil nog even hard nadenken over het onderwerp wat ik precies wil.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 18:41

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:30

@kayacratzo Me vorige tattoo heb ik ook in de zomer laten zetten :D ! En ik ben niet zo van het zonnen en zwemmen dus mij maakte het echt niet uit en als ik buiten ging zitten dan deed ik me foet gewoon uit de zon ! en ik liep grotendeels met slippers en lange broek !

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:31

@ sharoontje Die is wel echt heel erg gaaf ! We zien graag een foto van het eindresultaat ! Hahah

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:35

LoveJessie, haha oke, dan heb ik niets gezegd :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 00:01

@ relien, toepasselijk, ik poste paar dagen geleden dat ik die tekst ook wil latren zetten met vlinders erbij. wel ander lettertype en vlinders...

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:12

Haha wat bijzonder.. Ik heb die post niet gezien.. Ik heb eerst heel veel ontwerpen gemaakr met gewoon engelen vleugels ofzo maar dit vond ik toch het mooiste.. Waar wil jij hem laten zetten ?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 17:40

Jessie; Er worden een heleboel foto's gemaakt denk ik :j Ik moet alleen even kijken hoe ik het op papier wil zetten, ik weet wel wat ik wil, maar ik kan niet tekenen :') En bij Lucky 6 tekenen ze de tattoo op de dag van de afspraak..Dus ik moest het maar een beetje op papier zetten...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:47

@Relien, op mn sleutelbeen of voet/been ergens die regio. weet namelijk neit op sleutelbeen mooi is aangezien ik al een tattoo tussen mn schouderbladen heb...