Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 19:01

@ Bommeke: Mooi dat je nu een eind op weg bent en geen dank hoor!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:12

Bom,super dat je zo geholpen wordt :j Ga voor jullie duimen dat jullie meissie snel onbezorgt over alles kan zijn :j ZOals dat hoort bij kinderen :*

Oh iedereen zet zijn wekken om 6 uur? Nou ik niet hoor :D
Ik moet er om half 7 uit om naar het werk te gaan dus dan moet ik wel heel vroeg op :+
Vandaag voor het eten een rondje gedaan :j Het waaide wel erg hard maar het ging heel lekker :j Ook fijn dat ik dan lekker kan douchen en eten en dan NIKS!!! YEAH :+
Maar het is wel een uitzondering hoor, vriendlief belde dat hij op het werk eten zou krijgen en dus hoefde ik ook niet te koken want ik had gisteren al wat extra voor mezelf gemaakt :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:20

Hier ook makkelijk gegeten, bak nasi, kant en klaar van appie, sperzieboontjes, satésaus en grote garnalen (van die gepelde met alleen staartje er nog aan uit de diepvries) gemarineerd in chilisaus :9 :9 kids zijn er er dol op.

En thanks voor jullie berichtjes.

Oe en ik ben zooooooo fout geweest := heb vanmiddag alle lange vingers opgegeten uit het pak dat ik eigenlijk voor de kids had gekocht :o maar was wel heul errug lekkerrrrr :j 't is weer eens de periode van de maand en dan vreet ik alles op wat los en vast zit O:)

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:23

Dames respect voor degene die zo vroeg lopen.. ik krijg het niet voor elkaar :).

@Bommeke gelukkig ben je nu een paar stappen verder en hopelijk kunnen jullie er een oplossing voor vinden!

Gisteren les 4 van Renate gelopen is echt heel anders opgebouwd dan de lessen van STR maar goed te doen! Morgen les 5 :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:28

Oh ik moet ook niet te dicht in de buurt van de trommel speculaasje komen hoor :o
Vriendlief doet ze altijd op het brood maar ik ben toch meer van de snaai :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:38

ik ook, vertoon ernstig snaai-gedrag :o koekjes en chocola zijn niet veilig voor mij :n fles rosé die open is ook niet, die MOET op := hips blurb

Nicky dan lopen we bijna gelijk op, morgen lesje 3. Vind de muziek wel erg leuk, maar dat vond ik bij de eerste keer STR ook, totdat ik tig keer opnieuw was begonnen, toen had ik het wel gehad met de muziek en awel, fier, amai, gij etc. was toe aan wat nederlands _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:53

Ik heb eindelijk weer eens gelopen!!!! Voor het eerst sinds de marikenloop in mei!

En voelt zo goed, ik heb het zo gemist! Ik heb nu een nieuwe app op mijn telefoon, die via gps de route, de tijd, km/u en de calorieen meet. Erg leuk, en net iets betrouwbaarder dan de nike plus. Hoewel die ook erg leuk is! Maar met dat dingetje op de telefoon kan ik ook gebruiken voor paardrijden. Erg grappig dus!

Ik heb nu een rondje van 3,5 km gemaakt.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:58

Angela, welke app en welke foon? Ben een beetje aan het orienteren, nog 3 maandjes en dan mag ik een nieuwe foon uitzoeken *\o/*

En heerlijk dat je weer aan het lopen bent :j

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:00

Ja dat is wel leuk Bommeke :) ik was de muziek en evy ook een beetje zat deze muziek is wel lekkerder vind ik!

Welke App heb jij op je telefoon Angela?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:02

Ik heb een HTC Tattoo, een vrij eenvoudige android telefoon.

Het is een gratis android app, en hij heet cardiotraining.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:08

O, die heb ik toevallig gisteren ook gedownload maar het werkt dus wel goed?
Ik heb een sony ericsson experia x10.

Bommeke ik zou zeker voor een android telefoon gaan werkt super snel en niet te ingewikkeld. En je kunt er allerlei leuke gratis apps voor downloaden!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:14

Ja dat een android foon (klink een beetje star trek achtig, beam me up scotty :') ) handig is, daar ben ik inmiddels achter. Nu nog het modelletje. Wat kunnen 3 maanden dan nog lang duren, komt ook omdat ik mijn SE W595 echt spuug zat ben :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:19

Ik vind hem super leuk, en is behoorlijk nauwkeurig!

Hahaha, bommeke, de mijne heeft ook zo'n futuristisch poppetje op de achterkant staan. :D

edit:

Afbeelding

Deze dus, en hij zwaait zelfs naar me! :+ <3 <3 <3

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:27

_O- zo eentje wil ik oooooook! geduld, geduld, geduld.... moeilijk moeilijk, moeilijk. wachten tot (eind) oktober :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:29

Meestal kun je toch eerder je abbonement verlengen en dan krijg je al eerder je telefoontje? De mijne loopt pas in september af namelijk, maar heb mijn telefoontje nu al!

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:30

Ik kon die van mij ook eerder verlengen inderdaad. Maar als je echt zo lang moet wachten ... dan is het wel lang :(

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:32

:j I know, mijn abo wordt in februari verlengt en dus mag ik in oktober een nieuwe foon. Kannie wachten :o Nu weet ik weer hoe het voelt om als klein kind te moeten wachten tot Sinterklaas eindelijk in het land is :')

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:34

haha in jouw geval moet je iets minder lang wachten dan tot sint in het land is.. valt mee dan toch :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:39

Nicky, je weet 't weer leuk te brengen :+ Helaas betekent oktober ook het einde van de zomer, donkere dagen, vallende blaadjes, niet mijn favo jaargetijde :n

God had naast die 30 uur per dag ook de mens een winterslaap moeten laten doen :Z lijkt me zooooo heerlijk, voor de winter je volproppen met van alles lekkers en dan slapen slapen en nog eens slapen. En dan word je wakker en is alles weer groen, de zon schijnt weer, bloemetjes uit de grond en aan de bomen. In mijn volgende leven word ik een beer :D

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:48

Haha sorry was een inkopper :)

Mee eens ik ben ook niet zo'n winter mens vooral dat donkere heb ik veel moeite mee :(
Die winterslaap lijkt me ook wel wat!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 22:48

Ik ben van alle jaargetijden dus dat scheelt :+

Maar ik mag in oktober ook een nieuwe foon en ik kan ook niet wachten, heb nu de nokia N95 en die is een beetje op zijn einde nog steeds wel een fijne foon hoor, maar hij loopt tegenwoordig wel erg snel leeg.

Weet je wat pas lekker is? Ik hoef morgen maar een halve dag te werken en als klap op de vuurpijl mag ik bij de start van mijn vakantie de vliegtickets ophalen :j

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 06:16

nou,ik ben er bijna klaar voor hoor. :P even banaantje weg werken en dan ga ik er op uit. :D

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 07:38

ben ik weer. :D het lopen ging niet helemaal lekker,bleef zwaare benen houden,en dat gevoel liep helemaal tot aan mn billen......iemand een idee hoe dat komt,en wat ik er aan kan doen?
wel lekker weer hoor,niet te warm,en niet te koud. :P

bom@kon je er uit komen vanmorgen? 8-)
nu de kids klaar maken voor school.(de oudste dan ;) )

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:27

ja ja, was er al om 5.45 u uit, werd wakker en dacht, hup bommie..... lopen! bij mij gingie lekker :j had een beetje zo'n vakantie gevoel, liep langs de haven hier, waar momenteel de EK zeilen voor jongeren wordt gehouden, dus allemaal zeilbootjes. En dan nog die ochtend rust en de koelte 8-) Waande me even in Turkije of Griekenland :D

Geen idee wat die zware benen kunnen zijn, warmte, die fles rosé van gister ;) Willem die je aan het werk heeft gezet gisteravond, zware nacht :o Volgende keer beter toch?

Sakkia wat heerlijk! Waar ga je heen?

Hier de kids klaarmaken voor logeerpartij bij oma :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:29

Gran Canaria :j