Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga voor jullie duimen dat jullie meissie snel onbezorgt over alles kan zijn
ZOals dat hoort bij kinderen 

Het waaide wel erg hard maar het ging heel lekker
Ook fijn dat ik dan lekker kan douchen en eten en dan NIKS!!! YEAH 
kids zijn er er dol op.
heb vanmiddag alle lange vingers opgegeten uit het pak dat ik eigenlijk voor de kids had gekocht
maar was wel heul errug lekkerrrrr
't is weer eens de periode van de maand en dan vreet ik alles op wat los en vast zit
.
koekjes en chocola zijn niet veilig voor mij
fles rosé die open is ook niet, die MOET op
hips blurb

) handig is, daar ben ik inmiddels achter. Nu nog het modelletje. Wat kunnen 3 maanden dan nog lang duren, komt ook omdat ik mijn SE W595 echt spuug zat ben
zo eentje wil ik oooooook! geduld, geduld, geduld.... moeilijk moeilijk, moeilijk. wachten tot (eind) oktober
Helaas betekent oktober ook het einde van de zomer, donkere dagen, vallende blaadjes, niet mijn favo jaargetijde 
lijkt me zooooo heerlijk, voor de winter je volproppen met van alles lekkers en dan slapen slapen en nog eens slapen. En dan word je wakker en is alles weer groen, de zon schijnt weer, bloemetjes uit de grond en aan de bomen. In mijn volgende leven word ik een beer

het lopen ging niet helemaal lekker,bleef zwaare benen houden,en dat gevoel liep helemaal tot aan mn billen......iemand een idee hoe dat komt,en wat ik er aan kan doen?
)
had een beetje zo'n vakantie gevoel, liep langs de haven hier, waar momenteel de EK zeilen voor jongeren wordt gehouden, dus allemaal zeilbootjes. En dan nog die ochtend rust en de koelte
Waande me even in Turkije of Griekenland 
Willem die je aan het werk heeft gezet gisteravond, zware nacht
Volgende keer beter toch?