Ik heb nu (licht)bruin haar, en wil bij de kapper heel veel highlights laten zetten. Kan je dan ongeveer hetzelfde resultaat( in 1keer) behalen als op onderstaande foto?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lavien schreef:Heb een vraag over highlights.
Ik heb nu (licht)bruin haar, en wil bij de kapper heel veel highlights laten zetten. Kan je dan ongeveer hetzelfde resultaat( in 1keer) behalen als op onderstaande foto?

Mss koop ik dan liever gewoon zelf een dikke/goeie krultang.
Heb als basis donker/choco bruin en het staat heel tof!
Op basis van mijn eigen ervaring zou ik zeggen lekker naar de kapper gaan maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken
Maar ik heb redelijk veel haar waardoor het dan al snel een hele pak krullen wordt!
omdat het dan niet gewoon voor 1 keer is
De kapper is dat wel... Al zal het wel weer die laatste optie worden waarschijnlijk. Mn haar is eindelijk al een stuk langer, nog een cm of 5 en ik ben helemaal gelukkig
Pops schreef:Ik heb binnenkort twee trouwfeesten en ben enorm aan het twijfelen om nr de kapper te gaan of niet...
2 kapperbeurten kosten al snel veelMss koop ik dan liever gewoon zelf een dikke/goeie krultang.
Tips zijn welkom!
Hoop dat ik evengoed met de krultang om kan

)
daarom ben ik gestopt met witblond haar,en korte kapsels.. was niet bij te houden!!