Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:De gemiddelde wielrenner gaat dus echt wel veel harder dan je zou gaan op een gewone fiets! Als je met zulke snelheden op een auto knalt, of onderuit gaat, dan ben je heel blij als je een helm op hebt. Ik zou sowieso zeggen, alles boven de 20 km/h een helm op.
Unseen schreef:Hallo! Ik wil mij ook graag melden hier. Ik ben niet zo lang geleden begonnen met wielrennen en heb 3 mei mijn eerste toertocht op de planning staan (110km). Mijn vriend fietst wel al langer en nu ik zijn oude fiets heb overgenomen (Cube) kunnen wij fanatiek gaan trainen
imd schreef:Ik heb gister even ervaren wat Deborah bedoelt met dat het lastiger fietst als je niet in kan klikken. Had tnt altijd droog weer maar nu waren m'n schoenen glad en ik heb geen klikpedalen. Lastig!
Heb gister twee stukken gefietst, eentje van 30km, een beetje langzaam want ik kende de route niet dus steeds stoppen tussendoorEn terug van m'n ouders 20km een stukje sneller, lekkere route
Van de week overigens even bij de fietsenwerkplaats wezen kijken, hadden wel 'n aantal tweedehandsjes staan. Maar eens even inlezen over kwaliteit & verschillen.
Deborah, zag gave foto's joh! Leuk!! Fiets jij trouwens met een gewone bril op? Heb je die dan ook extra goed vast ofzo? Ik zou mijne echt verliezen
imd schreef:Haha, zwemmen met je bril wordt lastig inderdaadIk had t nog niet geprobeerd, zal ik volgende keer eens doen!
Ik rijd nu op een crosshybride overigens, wil denk ik een racefiets kopen. Al vind ik de heuvelpaadjes ook altijd wel leuk, dan is n cross weer beterNog even denken & testen maar..
Flew schreef:Welke toertocht ga je rijden?
Homiafortuna schreef:Ga je de Classico Boretti fietsen? Ik ook!