Gister een slecht dagje gehad. We hadden een soort high thee/brunch op school en moesten allemaal wat lekkers mee nemen. En als ik dan 1 plakje cake op heb denk ik: "nou ik heb het toch al verpest voor vandaag" en dan blijf ik door eten. En vandaag voel ik me dan zoooooo schuldig.. Maarja, nu ga ik het echt weer goed doen
O: bakje m. yogurt en één eetlepel kellog's special K cornflake's * 10 km fietsen T: zakje van die kellog's special K mini breakes L: appel * 10 km fietsen T: 1 VK vruchtenhagel A: bordje maaltijdsalade : kip, advocado, pijnboompitje's, rucula sla, tomaat, komkommer. T: -
@Lizzy; dat heb ik ook altijd. Dan pak ik één koekje en dan vind ik dat het toch niks meer uitmaakt en dan eet ik er nog een hele boel
Mijn redelijlke schemaatje van vandaag: O: 1 broodje appelstroop en 1 hagelslag T: Een fruitkoek sultana L: 1 broodje smeerworst + 1 krentenbol T: croissantje (voor het sporten moet ik echt wat eten) *sporten* A: Brood met ragout
Anoniem
Geplaatst: 28-05-10 19:04
Mijn dag was vandaag ook niet heel top.
O: Drie crackers met delight jam T: Evergreen L: Pannekoek T: Twee rijst wafels met appelstroop A: Paella T: Fruit
Had vandaag ook echt constant honger en heb ook intensief gesport dus ja.
mijn dag was ook niet niks.. onderzoeken van lyme gehad en heb het wel. O: bruin broodje met kaas 30+ T: - L: 2 boterhammen, 1 met kip en 1 met kaas 30+ T: paar van kellogs koekjes A: brocolli met aardappelen en visschijf T: appel
vandaag: O: brinta met muesli t: 2 boterhammen met appelstroop L: tosti met kaas *2 uur paardgereden, 30 minuten gefietst* A: bami als toetje nog een bakje aardbei yoghurt
DeniseM
Geplaatst: 28-05-10 22:53
Nou hier mijn dagje : Het gaat niet zo goed met de lijn O: een bakje yoghurt T: niks *1 uur paardgereden en 20 min gefietst L: 1 peer en 1 vk boterham met halva jam T: plakje oude 20+ kaas A: een groenteburger van de mac en een soft ijsje
fleurxdonut
Geplaatst: 28-05-10 22:56
O: muesli + yoghurt L: 4 boterhammen A: patatjes (want mn moeder had daar zin in) --> T appel en minola *24 km gefietst + 1 uur naast pony gelopen in manege lessen
Nou de stad overleeft gisteren. Broek maat 30 zit zelfs een heel klein beetje los dus ik was wel trots. Helaas doordat we zoveel moesten kopen geen tijd om ergens gezond te gaan eten dus toch snel bij de mac een burgertje weggehapt. Maar goed vandaag weer een hele dag rennen op het werk dus uiteindelijk zal het niet veel uitmaken!
Wat fietsen sommigen van jullie veel zeg! Goed hoor. Heel sportief!
Ik voelde alweer dat ik wat kwijt wat. Dus vanochtend woog ik weer 67,8 kg Dat betekent dat ik die extra kilo van vorige week weer kwijt ben. Per saldo dus nog niets afgevallen de laatste maand, maar ik heb het gevoel dat daar nu weer verandering in gaat komen. De tijd zal het leren. Vetpercentage was ook weer bijna een procent lager, dus dat is heel positief.
Gisteren weer lekker bij Curves gesport en 20 minuten flink door gewandeld (begin van het hardloopschema).
Vandaag met de fiets naar stal (4km) en daar weer de hele middag lopen, uitmesten, rommelen en paardrijden. Morgenochtend weer hardlopen.
Ik ben komende week afwezig, ga een midweekje naar Barcelona. Hopelijk kan ik me inhouden met allerlei lekkers, al acht ik die kans klein.
Toess
Geplaatst: 29-05-10 12:37
Een midweek Barcelona, toe maar weer Veel plezier en sterkte!
Duke, goedzo, hopelijk blijft het nu mooi doorgaan!
Ik heb een mooi sportschema komende week: Maandag: Zumba met dumbells Dinsdag: Joggen en 's avonds Zumba Woensdag: Niks Donderdag: Zumba Vrijdag: Joggen Zaterdag: Hele avond dansen haha
Verder ben ik erg trots op mezelf Gisteravond een heerlijk tompouce afgeslagen en vanochtend een verrukkelijke, verse gevulde koek.
Ook vanochtend gewogen (illegaal ) en woog 60,3, dat is 1,6 kg. minder als vorige week maandag!
Marit
Geplaatst: 29-05-10 16:14
Vandaag gaat het redelijk:
O: 2 broodjes aardbeien T: niks *paardrijden* L: Croissantje *paardrijden* T: Ik denk dat ik straks een banaan neem A: Ik eet bij een vriendin dus het wordt pizza.
Ik heb de pizza in elk geval al gecompenseerd door de rest:) En goed dat je bent afgevallen Anna-Jelly! Knap dat je dat af kan slaan.. Daar moet ik nog even op oefenen
O: 1 boterham met pindakaas light T:- L: 2 boterhammen met pindakaas light T: halve muffin en 1 mandarijn A: sperziebonen, aardappelen en biefstuk T: appel
_Lizzy_
Geplaatst: 29-05-10 19:20
Knap AJ, mooi sport schema'tje ook
Today:
O: magere yogurt met el. kellogs special k cornflake's T: kiwi en zakje kellog's break's * uur paard rijden M: vk tosti jonge kaas en een vk vruchtenhagel T: appel, klein beetje cruesli en een scheut magere yogurt A: puntje hartige groente taart en sla met olijfjes T: groene thee en een zakje snack a jacks bbq
morgen denk ik weer eventjes hardlopen en véééél huiswerk maken!
Duke
Geplaatst: 29-05-10 19:49
Superdagje bij de meeste, qua beweging en eetschema
Jeetje Maaike, goed zeg!!! Ziet er super uit.
Vandaag: O: 2 vk met sandwichspread T: - L: 2 vk met sandwichspread (wilde meer maar geen tijd) T: - *beweging: 2x 4 km fietsen (verdorrie twee keer tegenwind, draait de wind net als ik op stal ben , brandnetels bij de bakrand weghakken , paardrijden, stal uitmesten* A: spinazie, aardappelpuree, rabarber, zalmvissticks T: kippenboutjes
Mijn bewegingschema voor deze week: Zondag: paardrijden, stal uitmesten en 12 minuten van het hardloopschema Maandag: Curves fitness, 12 minuten van het hardloopschema Dinsdag: Curves fitness (eventueel), 20 minuten van het hardloopschema Woensdag: Curves fitness, paardrijden Donderdag: Curves fitness Vrijdag: hardlopen Zaterdag: paardrijden en Zumba (van DVD)
Ik ben erg blij met de regen, klinkt heel raar uit mijn mond, maar ik heb vanmiddag kunstmest gestrooid op mijn gras omdat het slecht groeit dus die regen komt helemaal goed uit, anders kon ik morgen met mijn gietertje aan de slag. (Als het dinsdag maar weer droog is )
Ik heb vrij weinig gedaan vandaag haha. Koffie gedronken bij ex-schoonmoeder, bij de welkoop groenteplantjes gekocht, toen in de tuin bezig en met mijn zoon naar de brievenbus gelopen. Morgen ook een dagje weinig doen en dan maandag begint het sporten weer.
ja best wel ik zou eerst hier om de hoek naar de lieve schattige veulenshets kijken en toen had ik zo iets kan wel naar me verzorgpaard lopen
maar ja was een groot stuk om gelopen omdat ik niet wist waar de weg heen zou gaan en ja had de kleine belooft om naar het paardje te gaan en vind het wel een goeie prestatie van me
mooi begin weer om met sporten te beginnen ,aan gezien vriendlief ook weer ze lichaam zat is dus MOET volgende week ook weer beginnen (lekker gespierde body kweken HEEERLIJK!!!)
30 km gelopen!!!???!!! Maar heb je dan geen gigantische spierpijn morgen of wel netjes strekken en rekken gedaan? En hield je kindje dat vol zo lang in de buggy?
Dus jij en je ex-schoonmoeder (oma van Robin?) gaan nog wel goed met elkaar om? Super!
Ik ben (nu dan) ook blij met de regen. Bak was grote stofbende.
Nee niet de oma van Robin, daar heb ik alleen nog contact mee als het over Robin gaat (ze past woensdagochtends op).
shantal
Geplaatst: 29-05-10 21:35
[quote="Duke"]30 km gelopen!!!???!!! Maar heb je dan geen gigantische spierpijn morgen of wel netjes strekken en rekken gedaan? En hield je kindje dat vol zo lang in de buggy?
ik had al een beetje spierpijn van het sporten van vrijdag
ik merk nu wel een beetje dat ik overal last van heb dat ik een uurtje op de bank lag dus ben benieuwd morgen en anders kan vriendlief een massage geven heb een massage tafel
hij wou nog steeds verlopen hij heb zich super gedragen