[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hrappur

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:50

jaaaa ik kan me ook melden..

ik heb een neus, navel tong en dermal piercing. :) ik ben nu overgestapt op de tattoo`s .. .. ik wist niet meer waar ik anders een piercing moest zetten .. hahaha dus als iemand nog leuke weet ..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:43

Iets in je oor?
Er staan leuke kraakbeenpiercings in de openingspost.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 16:53

Misschien een tragus? Of een tepel? :D

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:32

Ik hab afgelopen donderdag mijn Microdermal tussen mijn borsten laten zetten, maar op mijn brief die ik heb meegekregen. Staat niet hoelang ik deze schoon moet blijven maken.

Iemand enig idee?

x

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 23:09

@ Miss_Roch 2 weken.. zoon 10 dagen elke ochtend en middag.. die heb ik dus ook..

tragus en tepel vind ik echt helemaal niks.. tepel lijkt me buiten gewoon onprettig.. en tragus, ik heb al snel last van men oorbellen.. heb over bijde wel gedacht.. maar heb er niets mee.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 23:14

hrappur schreef:
@ Miss_Roch 2 weken.. zoon 10 dagen elke ochtend en middag.. die heb ik dus ook..

tragus en tepel vind ik echt helemaal niks.. tepel lijkt me buiten gewoon onprettig.. en tragus, ik heb al snel last van men oorbellen.. heb over bijde wel gedacht.. maar heb er niets mee.

ik moet hem 3 maal daags schoonmaken. Maar dat doet er niet toe. Iniedergeval bedankt voor je reactie ! Nu weet ik hoelang ik door moet gaan ;)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 00:11

Ik zit te twijfelen, kan morgen een gratis (navel) piercing laten zetten, maar vrijdag gaan we naar Spanje toe. Is het verstandig om met een vers gezette navelpiercing daar de zee in te gaan??

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:54

ja hoor, zee kan helemaal geen kwaad :) zwembad water wat meer, maar goed, dat overleeft ie ook wel.

miss_roch ik zou je md zeker niet zoveel schoonmaken, je valt hem veel te veel lastig op deze manier.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 13:23

xDramaQueen schreef:
ja hoor, zee kan helemaal geen kwaad :) zwembad water wat meer, maar goed, dat overleeft ie ook wel.

miss_roch ik zou je md zeker niet zoveel schoonmaken, je valt hem veel te veel lastig op deze manier.

Dat staat mn mn papier die ik meegekregen heb, dus het zal wel goed zijn

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:31

Ik wil heel graag een microdermal tussen mijn borsten laten zetten.
Kan iemand mij hier wat meer info over geven?
De kosten enzo,, en hoe hebben jullie het ervaren?

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:33

FrisianlOver schreef:
Ik wil heel graag een microdermal tussen mijn borsten laten zetten.
Kan iemand mij hier wat meer info over geven?
De kosten enzo,, en hoe hebben jullie het ervaren?

Ik heb hem afgelopen donderdag laten zetten!
In Haarlem bij Rings of Pleasure voor 65 euro. Ik moest wel zelf de zeep etc kopen.
Het zetten deed aardig veel pijn, maar daarna heb ik er totaal geen last meer van gehad.
Mijn dermal zag er vanaf dag 2 er al uit alsof hij er al jaren zat. Ik ben er heel blij mee en ik had er de pijn bij het zetten wel voorover !

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:38

Weet iemand waar je (veel) leuke Neuspiercings kan kopen van 1 mm dik ? ik kan het nergens vinden en als ik ze vind staat er nooit op hoe dik ze zijn ...
ik bedoel deze , met een boogje erin dus:
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:38

Miss_Roch schreef:
xDramaQueen schreef:

Dat staat mn mn papier die ik meegekregen heb, dus het zal wel goed zijn

je zou eens 5 papiertjes naast elkaar moeten leggen van verschillende shops, geloof me dan weet je t echt niet meer ;)
iedereen zegt wat anders, maar de microdermal moet in je huid vast hechten, dat kan ie niet als jij hem 3x op een dag moet schoonmaken. :)*

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:59

Hoe moet ik hem dna schoonmaken?! Gewoon een beetje unicure eroverheen? en dna wonrspray eropspuiten zonder hem te bewegen ?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:24

sowieso geen wondspray, alleen lekker unicura, 1 keer in de ochtend,(of avond wat jij prettig vind!) met het groene zeepblok lekker even schuimen, en dan eromheen en eroverheen laten glijden :j daarna lekker afspoelen met de douche als t echt niet fijn voelt kan je altijd nog 2x doen ochtend en avond maar vind dat altijd wel teveel van t goede.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:31

xDramaQueen schreef:
sowieso geen wondspray, alleen lekker unicura, 1 keer in de ochtend,(of avond wat jij prettig vind!) met het groene zeepblok lekker even schuimen, en dan eromheen en eroverheen laten glijden :j daarna lekker afspoelen met de douche als t echt niet fijn voelt kan je altijd nog 2x doen ochtend en avond maar vind dat altijd wel teveel van t goede.

De arts de piercer etc hebben mij wondspray van Caldulan geadviseerd omdat het homeopatish is ? Groene zeep gebruik ik niet, want daar krijg ik uitslag van :=
En ik heb trouwens helemaal nergens last van hoor! het lijkt al of hij er jaren zit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:38

t heet geen groene zeep, t is unicura, en dat blok zeep is groen :')
het heet unicura balance, maar je moet zelf doen wat je fijn vind, alleen wanneer jij hem zo erg gaat verzorgen raakt hij daaraan gewend, en wat gebeurt er dan wanneer je stopt met verzorgen? juist, hij kan gaan protesteren omdat hij gewend is zo extreem verzorgd te worden, je moet je lichaam ook de kans geven het op te lossen. een schaafwond ga je ook niet 3x per dag insoppen en sprayen etc.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:43

xDramaQueen schreef:
t heet geen groene zeep, t is unicura, en dat blok zeep is groen :')
het heet unicura balance, maar je moet zelf doen wat je fijn vind, alleen wanneer jij hem zo erg gaat verzorgen raakt hij daaraan gewend, en wat gebeurt er dan wanneer je stopt met verzorgen? juist, hij kan gaan protesteren omdat hij gewend is zo extreem verzorgd te worden, je moet je lichaam ook de kans geven het op te lossen. een schaafwond ga je ook niet 3x per dag insoppen en sprayen etc.

Ja naja, dat bedoel ik die blok groene zeep _O- Ja ik heb die uni cura !

edmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:48

Ook ik heb een md tussen mijn borsten.
Ik heb hem maar 4 dagen verzorgd daarna mee gestopt ben lui aangelegd en afgezien van een ontsteking 2 weken terug nooit geen last van.
Hij zit er al bijna 2 jaar ik deed ook alleen maar met unicura en verder niks. Zeker niet bewegen want dan groeit hij niet vast.
Zou er nog wel 1 willen maar weet niet waar. Oja heb ook nog een tong en tepel piercing.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 01:17

Miss_Roch.. niet bewegen .. hij moet vast groeien dat kan ie dan niet.
ik gebruikte sebamed!

ik heb hem nu ook al een jaar.. en wou er nog 2 laten zetten.. Moet heel eerlijk zijn dat ik het geen pretje vond maanden.. omdat mijne slecht vast wilde groeien.. en slecht heelde.. en bleef ook veel hangen als ik op men buik slaap ( en helaas doe ik dat)
het heeft heel lang geduurd voor hij helemaal vast zat en geheeld was.
mijne koste 90 euro. heb hem in Amsterdam laten zetten. vond de pijn reuze mee vallen. ( daar zou ik het niet voor laten !!)

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 01:44

ik heb een microdermal op mijn hand,
het kosten bij mij 75,- euro met homopatiche wondspre erbij,

ik moch hem 2 weken niet nat maken en moest s'ochtends en s'avonds wondspre opdoen,
verder de geheledag een blaren pleister erop,
zodat er geen vuil en water bij kon en zodat die mooi vlak tegen de huid zou gaan genezen,

en moet zeggen hij is bij mij heel mooi genezen en zit super,
tot nu toe nog nergens last van gehad, heb hem nu 2 maand

en vond het alles behalve pijn doen, navel piercing deed veel meer zeer!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:32

Ik heb er een op mijn pols, heb 55 euro betaald.
Niets gevoelt met zetten :n Heb hem toen 2x per dag schoongemaakt (smorgens en savonds) en dit 4 a 5 dagen lang en toen heb ik er niks meer aan gedaan. Zit er nog steeds heel netjes in.

Kristl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:57

desty schreef:
oow wauw kristl !!!
hoeveel mm is dat? 8/10?

8mm. <3

Kristl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:59

Loose schreef:
heelp! heb n bultje bij mn tragus en die wordt steeds groter, en nu wil ik dus de piercing eruit halen maar k krijg hem niet.. hoe doe je dat? :=
en welk bolletje moet je los maken? binnen of buitenkant? krijg hem echt niet. :\

Dat heb ik ook gehad. Ik ben naar de dokter geweest en kreeg een onstekingszalfje. Het was binnen 1 week weg. Heb nu nergens meer last van bij mijn tragus.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:33

super !!! :D
ik ga tot 10 :)