ik heb een neus, navel tong en dermal piercing.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hrappur schreef:@ Miss_Roch 2 weken.. zoon 10 dagen elke ochtend en middag.. die heb ik dus ook..
tragus en tepel vind ik echt helemaal niks.. tepel lijkt me buiten gewoon onprettig.. en tragus, ik heb al snel last van men oorbellen.. heb over bijde wel gedacht.. maar heb er niets mee.
FrisianlOver schreef:Ik wil heel graag een microdermal tussen mijn borsten laten zetten.
Kan iemand mij hier wat meer info over geven?
De kosten enzo,, en hoe hebben jullie het ervaren?
Miss_Roch schreef:xDramaQueen schreef:ja hoor, zee kan helemaal geen kwaadzwembad water wat meer, maar goed, dat overleeft ie ook wel.
miss_roch ik zou je md zeker niet zoveel schoonmaken, je valt hem veel te veel lastig op deze manier.
Dat staat mn mn papier die ik meegekregen heb, dus het zal wel goed zijn
xDramaQueen schreef:sowieso geen wondspray, alleen lekker unicura, 1 keer in de ochtend,(of avond wat jij prettig vind!) met het groene zeepblok lekker even schuimen, en dan eromheen en eroverheen laten glijdendaarna lekker afspoelen met de douche als t echt niet fijn voelt kan je altijd nog 2x doen ochtend en avond maar vind dat altijd wel teveel van t goede.
xDramaQueen schreef:t heet geen groene zeep, t is unicura, en dat blok zeep is groen![]()
het heet unicura balance, maar je moet zelf doen wat je fijn vind, alleen wanneer jij hem zo erg gaat verzorgen raakt hij daaraan gewend, en wat gebeurt er dan wanneer je stopt met verzorgen? juist, hij kan gaan protesteren omdat hij gewend is zo extreem verzorgd te worden, je moet je lichaam ook de kans geven het op te lossen. een schaafwond ga je ook niet 3x per dag insoppen en sprayen etc.
Loose schreef:heelp! heb n bultje bij mn tragus en die wordt steeds groter, en nu wil ik dus de piercing eruit halen maar k krijg hem niet.. hoe doe je dat?
en welk bolletje moet je los maken? binnen of buitenkant? krijg hem echt niet.