Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier goed nieuws!!
35.000
. (ik zal nooit klagen voor de zorgpremie
)
, niet zwaarder dan 2 kilo tillen, enz,enz.

En psychisch zit het echt niet goed bij jou hoor
Daar zak je voor.
Maar wat een kosten zeg, laat ze maar dokken. Heb net gelezen dat ze aardig wat winst maken per jaar en onze kosten worden maar hoger en hoger en ......

En nog moeten vechten om de stoel? Ik wou dat ze hier weer eens gingen maaien, gras staat hoog en is beroerd om dor heen te lopen met 2 knollies die erg graag naar hun land willen. Het staat knie hoog en dat loop ik dus 4x.
.
.
. Die spych, tja, het scheelt misschien dat die mij niet kent, want sporen doe ik idd niet
. Ik zie het wel. Ik moet zeggen dat ik me er niet druk om kan maken, gezien de arts al heeft gezegd dat het puur nog een formaliteit is.
, die bewegingen mag ik niet maken (ik mag dan mijn armen niet boven mijn hoofd houden).
: gewoon blousjes dragen, die hoef je niet over je hoofd aan te trekken
. Hij mag blijven
.
. En verwachten dus dat ik koffie kom brengen, want zoals ze redeneren: dat kan best met de scootmobiel
. 
Je mag toch ook niet bukken? En heeft die schilder daar ook een oplossing voor voor de onder kleding
Of heeft hij aangeboden om elke dag even te komen helpen met aankleden
Klein aanhangertje achter de scoot voor de koffie
Dat kan je niet hebben. Enne die fysio van paard die weet toch ook dat je een onwillig lijf hebt? Lekker balen, jij had die bananen moeten hebben
.
.

phillien schreef:@ddd ik heb ook een jong kind, had je al distro voor je bevalling?? wij willen voor een 2de gaan ben heel benieuwd hoe het lichaam/dystro reageerd op zwangerschap
. Ik ben vergeten te vragen bij welke arts ik moet komen, ik was zo overrompeld om binnen 2 weken al wat te horen van ze. Ik ben benieuwd of ik weer bij die #**##}# moet komen...Maar voor na de operaties ga ik het wel nodig hebben, dus hopelijk werken ze een beetje mee.
Hoop dat ze nu wat schappelijker zijn geworden. In 1x kan niet, dat kost te weinig. Wat denk je wel niet?
Het zijn ambtenaren, kunnen alleen verspillen.
. Ik ben zeker dankbaar dat er de zorg is die er bestaat. Ik ben blij dat ik in Nederland woon, waar gezorgd wordt voor gehandicapte mensen, waar voorzieningen bestaan, enz, enz. Afgelopen winter heb ik tijdens mijn vakantie in Thailand het schrille contrast mogen zien en ervaren.
, dan kan het ineens wel
.
.
Ik zet er mijn vraagtekens bij, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meewerk, in tegendeel. Ze kunnen ook nog een bak koffie krijgen
, ik ben echt de beroerdste niet.
35.000 + bijkomende kosten doorgaat
) en ze wilde weten of ik twijfels had of niet. 
Ga zo plat. Zie morgen wel weer.