Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaimyliefje schreef:In hoeverre is dat een risico? De pijn doet me niet zoveel, die is na de tattoo toch voorbij. Maar heeft het veel invloed op de tattoo?
hrappur schreef:vaseline mocht ik juist niet smeren omdat daar iets inzit wat niet goed was voor de inkt...
hahaha jullie wonen redelijk in de buurt allemaal dan... ( ik egmond, vlak bij alkmaar)
heb nog een nieuwe bepanthen liggen.. hahaha.
ik moest het 2 weken 2 keer per dag wassen met sebamet.. ( dus PH neutraal, en vrij van parfum..)
en dan elke dag 3 keer insmeren met bepanthen.. en mijne was na 7 dagen echt helemaal mooi en goed genezen..
Jaimyliefje schreef:Ik meld me hier dan maar eens
Ik ben nu 16 en wil na de zomervakantie mijn eerste tattoo laten zetten.
Dit jaar is een turbulent jaar, het is zo begonnen en ik weet dat het tot het eind door zal gaan. Ik wil daarom een mooie tattoo laten zetten die misschien deze periode symboliseert maar die met name veel voor mij betekent en mijzelf symboliseert
Ik wil hem het liefst zoveel mogelijk zelf ontwerpen en dan aan het eind hem nog wat laten afwerken door iemand zodat het echt een mooie plaat wordt waar ik geen spijt van krijg
Ik wil hem op een plek laten zetten die niet/zo min mogelijk meer verandert in de rest van mijn leven, verder wil ik een plek die makkelijk te verbergen is, ik wil niet dat het invloed heeft op eventuele kansen om aangenomen te worden bij een baan/studie in de toekomst.
Ik heb zitten denken aan mijn voet, ik wil dan op de zijkant van mijn voet een tekst laten zetten die met de vorm van mijn voet meegaat, waarschijnlijk wel met een afbeelding of iets dergelijks erbij. Een andere optie is net onder mijn enkel, bij mijn hiel, dat ik daar een afbeelding laat zetten.
Hoe zit het gemiddeld gezien met de kosten voor een tattoo op zo'n klein formaat? (ik weet dat prijzen erg kunnen verschillen)
Ik heb er ook een op mijn voet aan de zijkant, als je wilt kan ik wel even een foto opzoeken.
Mijne is ongeveer zo groot als 3 muntjes van 10 cent en ik heb 70 euro betaald.
Hebben jullie nog andere suggesties wat betreft plekken om een tattoo te laten zetten op mijn leeftijd en met mijn eisen?
Ik ben heeel blij met de plek waar ik hem hebVoor stage kan ik hem afplakken en ik kan hem laten zien of verbergen wanneer ik dat wil..
Buik/lies/bovenarmen/benen/rug/enz. leken mij geen goed idee in elk geval. Klopt dat vermoeden?
En heeft één van jullie spijt gekregen van het zetten van een tattoo (op jonge leeftijd)? En zo ja, waarom?
Nog geen spijt, maar ik heb hem pas 4 maanden ofzo
Zit er bij elke tattoo shop een lange wachtlijst?
waar ik hem liet zetten was er eigenlijk een wachtlijst tot juli 4 maanden terug, maar er was iemand niet gekomen en ik had maar een kleintje dus ik kon (gelukkig!) meteen op dat moment!! Maar heel veel geluk mee gehad hoor
Noah2006 schreef:Bonjoy, dat is wel een hele mooie plek.
Qua gevoelige plek, je kunt je tijdens het zetten best beheersen. Ik vond het wel echt een rot gevoel op het bot.
Jaimyliefje schreef:Ik heb zitten denken aan mijn voet, ik wil dan op de zijkant van mijn voet een tekst laten zetten die met de vorm van mijn voet meegaat
Bonjoy schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met de tattooshop in Emmen?