Is niet niks, wat er op je afkomt nu.

Ik heb vanavond wel een feestje van mijn ouders, ja.
Dus ik denk dat het inderdaad wel slim is om te reinigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joceline schreef:Clearasil is erg slecht, en tandpaste is ook niet erg goed voor je huid. Ik haal bij de apotheek voor 8 euro (grote tube) een zalfje genaamd: benzoylperoxidehydrogel. 5% gebruik ik meestal, dat is voor mij genoeg. Voor een hardnekkige huid kun je 10% nemen. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn er blij mee. Enige nadeel is dat je op moet passen dat het je kussensloop bleekt en je washanden. Ik heb het een tijd moeten gebruikene nu is het niet meer nodig. Vroeger was het alleen via huidtherapeuten verkrijgbaar op recept, nu kun je het zelf afhalen.
Esgaroth schreef:nee die bedoel ik niet, ik heb er eentje waar je je gezicht schoon voor moet maken en dan kun je dat plakkerige honingspul (honingmasker) er gewoon opsmeren en in laten trekken, als het opgedroogd is kun je zo'n velletje van je gezicht halen.xAylie schreef:een tientje voor een masker waar je 2 a 3 keer mee doet?!
ik betaal voor mijn Dr. van der Hoog maskertje waar ik 4 keer mee doe 1,25
Bedoel jij zo'n zakje waar je water bij moet doen en dan roeren? Doe je daar 4x mee? Ik doe daar gewoon 1x mee!
ItsJustMe_ schreef:Joceline schreef:Clearasil is erg slecht, en tandpaste is ook niet erg goed voor je huid. Ik haal bij de apotheek voor 8 euro (grote tube) een zalfje genaamd: benzoylperoxidehydrogel. 5% gebruik ik meestal, dat is voor mij genoeg. Voor een hardnekkige huid kun je 10% nemen. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn er blij mee. Enige nadeel is dat je op moet passen dat het je kussensloop bleekt en je washanden. Ik heb het een tijd moeten gebruikene nu is het niet meer nodig. Vroeger was het alleen via huidtherapeuten verkrijgbaar op recept, nu kun je het zelf afhalen.
dat ga ik ook proberen!Dat benzoyl!is dat eigenlijk ook tegen mee-eters?