Was ik weer. Het is rustig hier. Iedereen een beetje kunnen slapen?
Of liggen jullie nog?
Zo zag mijn nacht er uit. (moet het ff kwijt)
22.00 Naar bed, bleef het verdorie toe een uur of 24.00 door mijn hoofd spoken wat die consukkel van mijn mail zou vinden. Had ik een opgelucht gevoel de hele dag, beginnen mijn hersens hier over door te zagen.
Even na 24.00 toch in slaap gevallen. Word ik om 4.00 wakker van een geluid dat ik niet kan thuis brengen. Lig te luisteren, denk, dat zijn mijn honden. Ik naar beneden, kijken in de bijkeuken 3 slaperige hoofdjes mij aan zo van "mot je?" Weer naar bed, geluid blijft. komt ergens weg weet niet waar. Erg irritant. Om 4.30 een harde bonk. Glas in lood raam van kledingkast rammelen. Zit weer rechtop in bed, kijk weer beneden, niks aan de hand. Weer naar bed, weer het geluid, snap er niks van. (Misschien buurman, die heeft zware epeleptie. Ging een tijd goed) Een groep bezopen idioten vind het nodig om iedereen in het dorp wakker te maken met veel herrie. Gaat gerust 45 min. door, heel gezellig
Dan tik tik rinkeldekinkel Zit weer rechtop met hardslag in de keel. Nee he, niet weer een steen door mijn ruit. Weer naar benee, alle ramen bekeken, alles heel. De goden zij dank. Weer naar bed (sorry word wat eentonig) Hoor ik om 4.50 een sirene, kan er ook nog wel bij. Hielt pas op om 5.30. Was een achtervolging of zo. Eindelijk rust, geluid ook weg. Heerlijk
Komen er om 7.00 een kudde kraaien luid krassend over vliegen. Aaaaaaaghghgh.
Had ik maar een buks.
Vannacht probeer ik met watten mijn oren te slapen. In de hoop niet zoveel te horen, en meer te slapen.