Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

borrie01 schreef:ik ben al heel hard aan het bedenken welke imageplate ik deze aankomende maand ga bestellen.
ik heb voor mezelf bedacht 1 mischien 2 plates in de maand te bestellen.
tot ik alle leuke heb die ik graag wil.
Heb ook maar af en toe donkere nagels maar in de zomer vind ik dat sowieso niet zo leuk bij mij....
Iessie schreef:legerprint vind ik ook wel leuk maar ik zou er lichtere/vrolijkere kleuren voor gebruiken. Ben niet zo stoer.Heb ook maar af en toe donkere nagels maar in de zomer vind ik dat sowieso niet zo leuk bij mij....
Knap trouwens dat er meisjes in het leger zitten, daar heb ik respect voor. Het is echt niets voor mij.
borrie01 schreef:hafjegek waar heb je dat kleurtje vandaan?
heb een lijst gemaakt met welke ik nog allemaal perse zou willen hebben.
dus komt vast wel iets leuks uit. 

hafjegek schreef:borrie01 schreef:hafjegek waar heb je dat kleurtje vandaan?
leuke berichtjes weer dankjewel![]()
deze kleur heb ik bij de hema vandaan, is een klein potje 7 ml, nr 09 of 9D02 staat op zijkant/onderkant.
heb er wel 3 laagjes op moeten doen, maar droogt ontzettend snel op dus ben er niet langer mee bezig als normaal om te laten drogen.
ik zit nu op 5 image plates, en ben volgende maand jarig hehehehe, vraag aan iedereen plaatjesheb een lijst gemaakt met welke ik nog allemaal perse zou willen hebben.
dus komt vast wel iets leuks uit.

Tinks schreef:Wie gebruikt hier French manicure van Konad?
Of ik heb extreem lange nagels of ze rekenen bij Konad op hele korte nagels want die french manicure imageplate is echt te klein voor mij! Wel jammer want ik heb graag french manucure.
En als je hem een beetje scheef doet is hij voor mijn nagel ook te klein.