Hoi Dames, beetje geslapen? Jullie liggen misschien nog wel op bed want jullie waren hier nog laat actief.
PW, gelukkig was het gezellig bij je schoonouders. Ben je nu niet moe omdat het gisteravond toch best laat is geworden? Veel plezier op stal of hoe was het op stal want misschien ben je al geweest?
Flappie, zou ook even wachten met sporten, eerst even wennen aan je nieuwe ritme van je werk. Bij mij begint het nu een beetje te wennen maar het heeft lang geduurd. Goed dat je het nog aankijkt met je relatie, het zal weer even duren voor je deze "klap" te boven bent maar wie weet gaat het daarna allemaal goed. En je kan altijd nog besluiten er een punt achter te zetten.
Hier gaat het wel, wel redelijk geslapen en nu gaan ik zo poetsen. Zal lekker zijn als het weer is gebeurt. Hoop dit weekend ook al wat extra's te doen want hierna nog 3 weekenden en dan is mn ventje weer thuis dus dan wil ik alles aan de kant hebben. Vanmiddag misschien nog naar de bradarie maar ik heb haar nog niet gehoord dus weet niet of het doorgaat. Een vriendin van mij is ziek (ze weten niet wat het is) dus daar wil ik dit weekend ook nog langs. Denk niet dat ik naar pa toe ga rijden, vind het toch wat te ver.