Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben nu wat tv aan het kijken.
Denk ook dat het je wel zou lukken met longeren maar het doen is iets anders, kan iemand je niet een aantal keer helpen of erbij aanwezig zijn zodat je niet alleen bent, mocht het niet gaan want ik neem aan dat dat je angst is? Bij mij tenminste wel. Doe lekker rustig aan want die BBQ kan ook weer vermoeiend zijn. 
)
en ik met mijn rug zat) en daarna lekker bbq>.
:D ? Wilde mn pa eerst gisteravond al smsen maar daar heb ik ook al eerder commentaar op gehad, dat het te laat was, zet die telefoon op stil
Denk niet dat ik iets zal doen in huis
zit nog in mn nachtkleding, zo eerst maar eens aankleden. Voel me verder wel oke, beetje hangerig maar het is er weer voor.
dus het verzoek om 4 pakken die kant op te sturen. Vind het leuk dat hij er zo blij mee is, doet me goed.
Roddels, sommige zijn te mooi om niet waar te maken..
)
Heb zelf niet zo'n hele beste dag. Ben gespannen. Vanochtend weer heel druk en vervelend gedroomd en daar sta ik dan altijd raar van op. Erg vervelend. 

De wii is inderdaad leuk voor in de winter. Wel gezellig om samen met je vriend te wii-en. Is weer eens iets anders. De yoga-poses van de wii-fit zijn erg grappig om uit te proberen en vooral om je vriend te laten doen. Hier is het wel vaak in periodes zeg maar. Dan een tijdje dat je het leuk vindt en vrij veel doet, om het ding vervolgens weer een tijd lang niet te gebruiken...
Hebben jullie het ergens over gehad waardoor je emotioneel was? Of was het gevoel van vrijdagavond gewoon blijven hangen? 
dat ik het voor mijn gevoel nu een beetje gecompenseerd heb.