Alleen moet je een verstandige beleg keuze maken.
Dus geen vette dingen op je brood nemen

SB heb ik 5 dagen vol gehouden, ik was helemaal leeg en slap kon werkelijk mijn ene voet niet meer voor de andere zetten!
Dus negatief over een SB dieet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aatjuh12 schreef:jaa idd! ben benieuwd! zou wel makkelijk zijnhaha hoef je niet meer te letten op wat je eet
cindybijl schreef:bedankt voor het meedenken!
Ik probeer het SB boek erbij te houden, want als ik meer brood eet val ik dus niet af... SB zegt dat dit dus wel goede ontbijt en lunch is....?
Loess: was die taaitaai niet inmiddels erg taai? hihi ik snap hem niet, wat bedoel je ermee?
ok, dus volgens jullie kan ik dus beter 3 broodjes per maaltijd met vleeswaren o.i.d nemen? val ik daar dan evengoed van af?
daniella74 schreef:Ik zou die SB maar lekker laten voor wat het is, dit is gewoon onverantwoord zo weinig dat jij eet. Binnen de kortste keren zit het er weer aan als jij gewoon gaat eten aangezien dit echt niet reeel is.
O: 1 0f 2 boterhammen met licht beleg
T: appel/plak ontbijt koek etc.
L. 2/3 boterhammen met licht beleg, yoghurt, salade, sapje of fruit
T: fruit/evergreen etc.
A: gewoon normale portie aardappels/pasta/rijst met groente en eventueel vleesje
Je gaat veel minder trek krijgen in foute hapjes en het belangrijkste je blijft gezond.
MamaMiesje schreef:Om eerlijk te zijn; álles wat 'rare' menu's, boodschappen en gerechten voorschrijft,vind ik niks
Ik eet gewoon alles, maar wel met beleid; ik leer kiezen en beslissingen maken. Kortom: ik leer een normaal en verantwoord eetpatroon.