me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Issy

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:29

Miss kippie, fijn dat je er weer bent, en heel veel beterschap, klinkt als een pittige operatie!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 08:09

Zo MissKippie, dat klinkt allemaal wel heftig! Beterschap en sterkte ermee!

Mijn goede dagen zijn ook voorbij, stomme hitte. Ik heb echt last van die hitte, ben moe, misselijk en hoofdpijn. En moet vanavond naar de diploma uitreiking van m'n vriend, dus hoop heel hard dat ik nog opknap!! Zal wel blij zijn dus als het wat minder warm is. De eerste dagen gingen wel, maar sinds dinsdag heb ik er echt last van.

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:32

miss_kippie schreef:
hallo allemaal.
nou operatie zit er op we zijn nu twee weken verder en ik ben nog steeds niks.M.E en narcose gaat niet samen wat ben ik verrot.operatie ging bijna niet door ik lag daar klaar voor naar de o.k te gaan gingen ze koorts meten en ja hoor 39 graden koorts.maar na 25 min overleg is het toch door gegaan.tijdens me operatie is me hartslag 2 keer heel hoog geweest dus hebben ze in moeten grijpen.hun vinden het beter dat ik ook nu hier naar de cardioloog ga en dus niet meer naar amsterdam zelf vind ik dat ook wel beter want het gaat niet zo goed met me hart.verder heb ik heel veel pijn gehad en nog steeds.en weten ze niet of ze alles hebben gezwel zat ook al aan me lymfeklieren dus die hebben ze der ook uit gehaalt waar door ik dus een drain kreeg en moest blijven.verder heb ik nog steeds zwellingen en kneuzing in me nek en hals.dat gaat nog wel 4 weken duren voor dat allemaal weg is.maar ik ben dus echt heel moe slaap bijna 18 uur achter elkaar.

Nou ik heb plots geen zin meer....ik moet morgen onder t mes... en ik herken wel wat je zegt...Ik had gehoopt dat dat eenmalig zou zijn, maar nu ik morgen nog eens onder t mes moet....heb geen zin meer :(

Sterkte met het herstel trouwens ! :(:)

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:44

ik heb de pech dat ik misschien weer moet knobbel zit er weer daar waren ze al bang voor maandag gaan ze weer kijken hoe of wat.die narcose sloopt je echt ze zijn 2 uur bezig geweest.wat moet er bij jou gebeuren?

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:50

Ik wil me ook melden.. Ik heb t idee dat mijn klachten met moeheid, spierpijn, hoofdpijn, slaapstoornissen e.d ook steeds meer op CVS gaan lijken. Heb zelf een topic geopend Wietsje92 @ [MW] Moe, moe en nog eens moe.. maar ik werd doorverwezen naar dit topic..

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 13:57

miss_kippie schreef:
ik heb de pech dat ik misschien weer moet knobbel zit er weer daar waren ze al bang voor maandag gaan ze weer kijken hoe of wat.die narcose sloopt je echt ze zijn 2 uur bezig geweest.wat moet er bij jou gebeuren?

oh nee.... weer dezelfde plek? DE bobbel dus zou maar zeggen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:00

Hannanas schreef:
miss_kippie schreef:

oh nee.... weer dezelfde plek? DE bobbel dus zou maar zeggen?

Ik ben echt uitgekakt. Vanmorgen kwam ik haast niet boven de trap op naar de trein. Al is dat niet zeldzaam.
Opstaan gaat dan ook al zo met extra weinig kracht. Hmm nu ik eraan denk ,misschien door gisterenavond. Heb weer voor het eerst sinds 2,5 maand even 15 minuutjes gehobbelt. Over t algemeen alleen gestapt, beetje gedraaft en op elke hand een halve volte gegallopeerd. Toen was het echt op met mij. Lig gelijk in de kreukels. Het was wel weer heeerlijk. Mja, de dag zit er weer bijna op! Lekker bank ploffen.
Vorige week weer voor t eerst naar de fysio geweest voor mijn rug, vanavond weer en dan hopelijk wel manipuleren. Fysio gaat nog niet lukken, hopelijk na de zomervakantie wel. Zit al weer 6 weekjes zonder stal/ paard, moeheid wordt absoluut niet minder. Nouja alleen waar ik gisterenavond heb gehobbelt (kan je weinig rijden noemen hoor). Was weer voor t eerst hobbelen (was drachtig).

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:29

jep weer op de zelfde plek onder me litteken.tis ook veelste warm he buiten word je ook zo moe van.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:29

Hoe kan dat zo snel groeien??

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:35

als hij der niet helemaal uit is kan dat binnen drie weken weer terug komen.ik had vorige week drie dagen hoge koorts dus ja effe wachten weer.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:57

oh echt, potverdikkeme dat ze hem er niet helemaal uit hadden. pff.... echt heel vervelend voor je.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:00

@Marilla; is die diploma uitreiking nog gelukt?
@Miss_kippie; Balen!! Ik hoop voor je dat het meevalt allemaal.
@Hannanas; Rot dat het zo slecht gaat... :(:)

Ik ben gisteren een dagje naar het strand geweest, dat was nog wel uit te houden. Ik kan alleen zo niet tegen deze hitte. Heb het echt gigantisch benauwd maar durf geen pufje te nemen omdat m'n hart dan weer op hol slaat. En verder ben ik een wrak na gisteren, was toch veel te veel ondanks dat ik erg veel heb geslapen.
Zo rijles, zal me wat worden. :\

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 14:24

Nee, de diploma uitreiking is niet gelukt. Lig al 2 dagen op bed, dit weer is echt niets voor mij. Paar dagen vind ik lekker, maar te lang niet. Nu ben ik helemaal een wrak, want ben bang dat gisteravond mijn relatie gaat kosten. Even afwachten tot vanavond, dan komt ie praten..

Succes met je rijles Paula!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:47

MissKippie - grom! Gezwel (wat voor weefsel is het eigenlijk, een lymfeklier of vet/cyste of zo??) weer terug. Hopelijk knap je snel een beetje op.

Arme Maril! Succes vanavond! (zo'n geprek kan er ook nog wel bij dan...). Zo balen altijd, ik hoop dat hij snapt waarom je er niet bij kon zijn.

Paula - voorzichtig op de weg he! Succes ;)

Waar ik eergister nog helemaal happy was dat ik eindelijk wat beter tegen heet weer lijk te kunnen is de rek er hier ook uit. Alleen is het boven (bed) nogal warm dus ik hang voornamelijk op de bank voor de ventilator sinds gistermiddag.
Straks onweer. Schijnt nogal erg onweer te worden, maar ik ben blij dat het straks wat koeler is!!

Zit te twijfelen, moet zelf koken vandaag, en doe dat bij vorokeur zo snel mogelijk voor ik echt KO ga, maar heb nog niet echt zin in gebakken aardappeltjes met stukjes slavink, tomaat en sugarpeas (ik flikker alles in 1 koekenpan, komt helemaal goed ;) )...

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:56

Oeww... net op buienradar gekeken, we krijgen een enorme bui straks...
(De kat zit zelfs al in de starthouding, arme poeks zit ineengedoken bang te zijn onder mijn bureau...En het is nog droog en het rommelt ook nog niet eens..)

Ik trek er vast een paar stekkers uit denk ik...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:01

Marilla wat balen! Ik hoop echt dat het niets ergs voor je relatie bekent. Sterkte. :(:)
HWK; Hier doet buienradar het niet. Ik hoop dat het 10 graden afkoelt, het is echt niet meer te harden. Zelfs de airco kreeg de lesauto niet meer lekker koel. :n 32! graden hier buiten. Kun je het niet nu koken en straks weer opwarmen? (sugarpeas zijn dat bonen?)

Edit; Oh volgens mij krijgen wij voorlopig nog geen buien, trekt allemaal bovenlangs. :\

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:07

Gebakken aardappelen opgewarmd ben ik niet zo'n fan van, ik eet wel gewoon wat eerder, eet toch altijd 's avonds nog een broodje dus maakt niet zo veel uit.

Moet alleen wel opschieten denk ik. Het begint inmiddels wel verdacht donker te worden en te rommelen nu, dus ik punt nu de sugar peas (soort peultjes, maar dan dikker en zoeter en 'knapperig', uit eigen tuin :) en lekker roergebakken) en ik kijk wel hoe ver ik kom/hoe laat ik eet dan.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 18:40

Het is trouwens wel weer goed :D Het is er flink opgeklapt en we zijn het nog niet eens over dingen over m'n ziekte, maar verder is alles gelukkig wel weer goed met ons.
Ben nu wel doodmoe van de stress en spanning en het ruzie maken :o

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:52

Mooi Marilla!
Vind het zelf altijd erg lastig als mensen waarvan je dacht dat je het niet uit hoefde te leggen het ineens toch niet helemala lijken te snappen.

Noodweer stelde hier trouwens voorlopig niets voor. 2 flitsen, poos gemiezer en dat was het wel weer... misschien vannacht nog, erg veel koeler lijkt het ook nog niet :'(

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:41

Fijn Marilla dat het weer goed is.

Hier is geen druppel gevallen, al dagen niet....ik sla het kennelijk hier iedere keer over, terwijl een vriendin van me in het noorden enorm slecht weer heeft gehad.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 08:14

Hier is ook geen druppel gevallen. Issy, vorige week zaterdag heeft het hier 's avonds keihard geregend en hoorde dat er bij jullie in het dorp niets gevallen was en het scheelt maar 5 km ofzo.
Volgens mij word het vandaag een stuk koeler! Gelukkig, want het is hier jaarmarkt en had weinig zin om daar met 30 graden te gaan lopen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:40

Goedemorgen!
Werd alweer mijn bed uitgebrand (zon komt aan mijn kant op).
Denk dat ik er straks weer induik ZZZzz. (hoofdpijn, geen kracht, slaperig)

Gisteren zat ik in zo'n BUI. Leek wel een moesson. Haleuja. 30 cm water, zo hoog stond het. Mijn sandalen sopperdesop. Regen! Niet normaal. Het onweer viel wel mee, veel lichten maar gelukkig geen keiharde knallen.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:55

Marilla, vorige week hield de regen precies in Sluis op, dus hier is inmiddels al lang geen regen meer gevallen, maar het voelt nu wel beter buiten, minder benauwd.

Ik zo lekker aan een strandje liggen, rustig aan en dan opladen voor vanavond, want dan ga ik naar het concert van Lenny Kravitz in Amsterdam, zo'n zin in.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:15

Toch wel een heel stuk koeler hier gelukkig.
2 km verderop heeft het ontzettend geregend en geonweerd, hier is het bij gemiezer en 2 flitsen gebleven.

Wel problemen met internetverbinding, dus zo de router even resetten (en anders is het misschien toch ingeslagen ergens in de buurt??)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:08

Bluh, ik was even vergeten dat een 2e malaisedag altijd erger is dan de eerste. %) Ben toch minder opgeknapt dan ik dacht.
Hier geen regen geweest, buiten is het wel wat koeler geloof ik maar binnen nog steeds niet te harden.

@Marilla; Gelukkig is het weer goed met je vriend! Waarom was hij precies boos?
@Issy; Veel plezier op het strand vandaag en vanavond! :)