Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_kippie schreef:hallo allemaal.
nou operatie zit er op we zijn nu twee weken verder en ik ben nog steeds niks.M.E en narcose gaat niet samen wat ben ik verrot.operatie ging bijna niet door ik lag daar klaar voor naar de o.k te gaan gingen ze koorts meten en ja hoor 39 graden koorts.maar na 25 min overleg is het toch door gegaan.tijdens me operatie is me hartslag 2 keer heel hoog geweest dus hebben ze in moeten grijpen.hun vinden het beter dat ik ook nu hier naar de cardioloog ga en dus niet meer naar amsterdam zelf vind ik dat ook wel beter want het gaat niet zo goed met me hart.verder heb ik heel veel pijn gehad en nog steeds.en weten ze niet of ze alles hebben gezwel zat ook al aan me lymfeklieren dus die hebben ze der ook uit gehaalt waar door ik dus een drain kreeg en moest blijven.verder heb ik nog steeds zwellingen en kneuzing in me nek en hals.dat gaat nog wel 4 weken duren voor dat allemaal weg is.maar ik ben dus echt heel moe slaap bijna 18 uur achter elkaar.
Hannanas schreef:miss_kippie schreef:ik heb de pech dat ik misschien weer moet knobbel zit er weer daar waren ze al bang voor maandag gaan ze weer kijken hoe of wat.die narcose sloopt je echt ze zijn 2 uur bezig geweest.wat moet er bij jou gebeuren?
oh nee.... weer dezelfde plek? DE bobbel dus zou maar zeggen?

)...
32! graden hier buiten. Kun je het niet nu koken en straks weer opwarmen? (sugarpeas zijn dat bonen?)
en lekker roergebakken) en ik kijk wel hoe ver ik kom/hoe laat ik eet dan.
Het is er flink opgeklapt en we zijn het nog niet eens over dingen over m'n ziekte, maar verder is alles gelukkig wel weer goed met ons.
Ben toch minder opgeknapt dan ik dacht.